Seungmin ve Jeongin uzun bir sürenin sonunda nihayet yalnız kalmışlardı. Onlar için konuşulacak çok fazla şey vardı.Aralarında daha yeni oluşan şeyler yüzünden kafaları epey karışıktı.
İkili Seungmin'in yatağında uzanıyorlardı. Uzun bir günün ardından nihayet eve geldiklerinde bir şeyler atıştırmışlardı, diğerleri aşağıda film izlerken onlar konuşmak için yukarı çıkmışlardı.
Jeongin "Seungmin~" dedi yorgun sesiyle.
Seungmin karşılık verdi. "Bebeğim~"
Jeongin "Sence yürütebilecek miyiz?" dedi kafa karışıklığıyla.
"Neden bu kadar karamsarsın?" dedi Seungmin sorgular gibi.
Jeongin mahşup bir şekilde "Sadece korkuyorum, özür dilerim...." diyebildi.
"Sorun yok sadece sakin ol, olur mu?" dedi Seungmin sesinin yatıştırıcı tınısıyla.
"Hyung bu gece beraber uyuyabilir miyiz?" dedi Jeongin.
Seungmin sevgilisinin başına ufak bir öpücük kondurdu ardından uzun uzun kokusunu çekti içine.
Seungmin "Olur bebeğim, uyuyalım..." dedi.
İkili uzun bir süre uyuyamadılar. Uzun uzun konuştular birbirlerine sorunlarını anlattılar ardından birbirlerinin kokusu eşliğinde derin bir uykuya daldılar...
•
•
•Saat 23.00 'e yaklaşırken salondaki altılı yavaş yavaş odalarına dağılıyordu. Minho ve Jisung, Minho'nun odasına çıkmışlardı.
Felix ve Hyunjin'de gitmek üzere ayağa kalkıp odada kalan ikiliye "iyi geceler" diyip ayrıldılar salondan...
Chan ve Changbin bütün gece boyunca birbirlerine özlemle sarılmışlardı. Sanki ayrılacaklarmış gibi...
İkili filmi bitirdiklerinde salondan ayrılıp odalarına gittiler...
Eve derin bir sessizlik hakimdi, herkes odalarında sevdiğiyle beraber dinleniyordu...
Fic'e text + düz yazı olarak devam ediyorum haberiniz olsun✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APPEAL"SKZ"
Fanfictionİdol olmak onların aşkına engel değil : ) [Tamamlandı] Ships: chanbin, hyunlix, minsung, jeongmin [Gerçek hayatlarından kesitler şeklinde yazılmıştır.] [Düz yazı + text] [Birkaç bölüm dışında full geyik bu arada.]