32.

278 20 14
                                    

Jisung Minho gittiğinden beri onun yatağında uzanıyordu, yani yaklaşık bir saattir. Sadece düşünüyordu Jisung, neden bu halde olduğunu bile bilmiyordu.

Aslında onun kıskandığı bir şey yoktu o sadece duygularını test etmek istemişti...

Uzun bir süre düşünmenin ardından verdiği karara tamamen güvenerek kalktı yerinden ve Minho'yu bulmak için hareketlendi.

Jisung aşağı indiğinde Minho'yu diğerleriyle film izlerken buldu, anında yanına adımladı.

Minho Jisung'un geldiğini görünce gerilmişti, ardındansa Jisung ona elini uzattı kalkması için.

Jisung elini uzatıp kaldırdı Minho'yu ve Minho kalkar kalkmaz öptü onu.

Minho ne olduğunu anlayamamıştı bir anda dudağında hissettiği baskıyla adeta dondu. Jisung geri çekilip ona sarıldı ve "Seni çok özledim." dedi.

Minho şaşkınlıkla "Ben de seni çok özledim." diyebildi.

Bunlar yaşanırken kalan altılı adeta film izler gibi izliyordu yaşananları. Changbin dayanamayıp konuştu "Gençler biz çıkalım mı?" dedi.

İkili sarılmalarını sonlandırdılar ve elele diğerlerinin yanına geçip oturdular. Jisung sevgilisinin elini dudaklarına götürüp uzun uzun öptü ve "Özür dilerim." dedi.

Minho anlayışla "Sorun yok bebeğim, sadece bir daha gitme olur mu?" dedi.

Jisung kafasını salladı ve Minho'ya daha da yanaştı.

Hyunjin kafa karışıklığıyla "Nereye gitmişti ki?" dedi.

Minho ufak ama acı bir gülümsemeyle "Benden gitmişti ama aslında hep yanımdaydı." dedi.

Jisung anında söze girerek "Ben ondan asla gitmedim, asla gidemem." dedi.

Hyunjin "Anladım." diyerek önüne döndü. Aralarını bozmayı asla istemezdi.

Felix uyuklamaya başladığında Hyunjin kulağına yaklaşıp sessizce "Bebeğim uyumak ister misin?" dedi.

Felix'te aynı sessizlikle "Çok iyi olur Jin~ie." dedi.

İkili Felix'in odasına çıkarken Jeongin ve Seungmin'de ayrılmıştı odadan.

Chan yumuşak sesiyle "Çocuklar siz uyumuyor musunuz?" dedi.

Minho, Chan'a dönerek "Bizde çıkalım hyung bugün yorulduk malum." dedi.

İkili kalkmaya hazırlanırken Chan yeniden konuştu "Minho çocuklara söyle biz iki üç gün yokuz, şirketten izin aldık. Birbirinize sahip çıkın tamam mı biz bir iki dakika sonra çıkarız evden." dedi.

Minho kafa karışıklığıyla "Onlarla neden konuşmadın hyung?" dedi.

Chan "Çok yoruldum Minho başka bir şey sorma sende, hadi çıkın odanıza." dedi.

Minho "Kendinize dikkat edin hyung." dedi. Ardından ikili kafa karışıklığıyla ayrıldılar salondan.

Chan sevgilisine döndü, uyuyordu. Changbin'i uyandırmak adına harekete geçti saçlarını okşayarak "Bebeğim uyan hadi gidelim." dedi.

Changbin yavaş yavaş uyanırken "Chan saat kaç?" diye sordu.

Chan "23.45 bebeğim." dedi yumuşak sesiyle.

Changbin'in saçlarında hissettiği öpücükle yüzünde gülümseme oluştu ardından sevgilisine yaklaşıp yanağını öptü ve "Seni seviyorum." dedi.

Ardından ikili bavullarını alıp evden ayrıldılar...



























Helloooooooooœ
Nasılsınız baby girls umarım çok iyisinizdir💚💙
Medya diyip gidiyorum tşkler🤧💛

APPEAL"SKZ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin