39.

412 21 8
                                    

"Hoşgeldiniz çocuklar." dedi heyecanla Changbin. İlginç bir şekilde onların gelişi Changbin'i aşırı sevindirmişti. Belki de aile kavramına çok alışık olduğu içindi bu sevinci.

Herkes "Hoşbulduk hyung." diyip tek tek içeri geçerken Changbin yüzündeki büyük gülümsemeyi gizleyemiyordu.

En son Minho da "Hoşbulduk böcek, biz yokken çok eğlendiniz mi?" diyip içeri geçti.

Chan sevimli ifadesiyle "Hoşgeldiniz çocuklar ve hayır siz yokken hiç eğlenemedik çünkü Changbin sürekli sizi de çağırmak istedi. Sonunda burada olduğunuza göre eğlenebiliriz sanırım. Değil mi bebeğim?" dedi bakışları Changbin'e dönerken.

Changbin tek tek herkese bakıp gülümsedikten sonra "Aile gibi hissettiriyor Chan. N'olursa olsun sekiz kişi olmadığımızda kendimi eksik hissediyorum." dedi.

Jisung gülümseyip "Öyleyse bundan sonraki hayatımızda birleşik bir biçimde mi gezicez?" dedi.

Seungmin tiksininen ifadesiyle "Hayır ya ben sizle gezmem." dedi.

Jeongin gülümseyip "Bunu öğrendiğim iyi oldu. Ben babalarımla gezerim sende git gönlünce eğlen." dedi.

Seungmin şaşkın ifadesiyle "Yok yok olmaz öyle şey biz büyük bir aileyiz sonuçta." dedi.

Herkes gülerken Chan "İyi ki hepinizi tanımışım." dedi.

Changbin sevgilisine sarılıp "İyi ki." dedi ve yanındaki Hyunjin'i de sarılmaya dahil etti, ardından hepsi birbirlerine sıkıca sarıldı...

Minho sıkı sarılmadan sıyrılarak "Ee bu ne şimdi ben buraya sıkılmaya mı geldim. Hani yemekler, hani süsler? Hani parti nerede?" dedi eğlenceli ses tonuyla.

Chan da sarılmadan sıyrılırken "Çok haklı. Changbin hani nerede yemekler?" dedi imalı ses tonuyla.

Changbin ellerini birleştirirken "Aslında ben bu kısmı düşünmedim. Yani sizin gelmeniz benim için yeterliydi." dedi.

Felix söze atlayıp "Ne şanski ben bu kısmı düşündüm veeee bir sürü yiyecek getirdim. Hepsi arabada." dedi.

Herkes hayran bakışlarını Felix'e gönderirken Hyunjin "İşte benim sevgilim." diyip Felix'in yanağını öptü.

İşte şimdi hepsinin yüzü fazlasıyla gülüyordu, hepsi ihtiyacı olan yerde hep beraberdi. Mutlu ve huzurluydu...
























Bu ficte son kez Helloooœ diyorum🤧
Kendini iyi hissetmeyenlere bool boool sarılma ve öpücük gönderiyorum💜
Hepiniz kendinize çok iyi bakın ve sakın üzmeyin

Biten ilk uzun ficim bu yüzden duygusalım şu an bu bölümü aslında final bölümü olarak düşünmemiştim ama uzatmanın bir anlamı yok sooo hoşçakalın öpüldünüz ❤️💛💜🧡💙

APPEAL"SKZ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin