33.

278 20 12
                                    

~STRAY KİSS HUH~

Jeongin:
Agalar nerdesiniz?

Changbin:
Çocuklar biz birkaç gün gelmeyeceğiz
Tatile çıktık kendinize çok dikkat edin

Jeongin:
Ben alışverişe gittiniz falan sanmıştım yıkıldım

Chan:
Üzgünüz
Birkaç gün yokuz
Telefonlarımıza da kapatacağız haberiniz olsun

Hyunjin:
Ama neden??

Changbin:
Öyle olması gerekiyor çocuklar
2 gün sonra görüşürüz✋🏻

Chan:
Görüşüz çocuklar🤚🏻

Minho:
Görüşürüz✋🏻

Felix:
Görüşürüz canım hyunglarım🤚🏻

Jeongin:
Görüşürüz babalarım✋🏻🤚🏻

Seungmin:
Görüşürüz 👋🏻

Jisung:
Görüşürüz hyunglarım🖐🏻

Hyunjin:
See you✌🏻




Chan ve Changbin uzun bir yolculuğun ardından nihayet evlerine gelebilmişlerdi. Üzerlerinde hissettikleri yılların yorgunluğuyla aniden böyle bir karar almışlardı.

Haftasonu izni almak onlar için paha biçilmez bir hediyeydi, nihayet kendilerine zaman ayırabilirlerdi.

Uzun süren bilinmez süreç sonlandığındaysa heyecanlarını paylaşmak ve bu anı kutlamak için arada bir kaçtıkları evlerine gelmişlerdi.

İkili içeri girer girmez kendilerini koltuğa attılar. Changbin yola çıktıklarından beri bir şey unuttuklarını savunuyordu, sonunda bulduğunda "Buldum!" diye bağırdı.

Chan şaşkın ve anlamaz yüz ifadesiyle "Neyi buldun bebeğim?" dedi.

Changbin yüzündeki gururlu ifadeyle "Neyi unuttuğumuzu buldum." dedi.

Chan sorarak "Neyi?" dedi.

Changbin alayla "Çocukları unuttuk." dedi.

Chan yüzündeki tiksinen ifadeyle "Bu mükemmel şakanı gözardı edersek seni çok özledim SpearB." dedi sondaki muzip ifadesiyle.

Changbin sevgilisinin yüzündeki gülümsenin aynısını takınarak "Bende seni CB97." dedi.

Chan sevgilisine yaklaşırken Changbin ifadesini bozarak "Ama ben çocukları da çok özledim." dedi.

Chan duraklayarak şaşkın ifadesiyle "N'oldu sana böyle bebeğim. Neden böyle duygusallaştın?" dedi.

Changbin ağlamaklı sesiyle "Hala aynı rüyaları görüyorum Chan, beni hepinizden ayırıyorlar ve ben... ben..." sonlara doğru gözünden bir damla yaş düşmüştü.

Chan anında sevgilisinin yanına gidip sarıldı ve "Bebeğim buraya sadece dinlenmeye geldik sadece sakin ol ama istersen geri dönebiliriz?" dedi sorarcasına.

Changbin direkt olarak kafasını kaldırıp yüzündeki ifadeyi silerek "Hayır madem buraya eğlenmeye yani dinlenmeye geldik bunu yapmalıyız değil mi? Geri dönmeyelim." dedi gülümseyen yüzüyle.

Chan sevgilisine yaklaşarak "Kesinlikle bebeğim." dedi ardından sevgilisini öpmeye başladı...
























Hellooooooooooowww
Nasılsınız baby girls umarım çooook iyisinizdir💛❤️💜♥️💚🧡
Kendini iyi hissetmeyenlere kocaman sarılma gönderiyorum😘💛❤️🧡♥️💜💚

Bu da böyle boş bir bölüm oldu🤙🏻

Bu arada beni takip eden varsa Jisung'un taktığı yüzüğün anlamını biliyordur ama ben yinede açıklıyorum öhö öhö xmmxmx
*Yüzük parmağındaki*
Yüzüğün adı *The ring of O* bdsm ile ilgilenenler takıyormuş🤡

Bu arada beni takip eden varsa Jisung'un taktığı yüzüğün anlamını biliyordur ama ben yinede açıklıyorum öhö öhö xmmxmx*Yüzük parmağındaki* Yüzüğün adı *The ring of O* bdsm ile ilgilenenler takıyormuş🤡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

^Bu yüzük ^

APPEAL"SKZ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin