11.

484 35 23
                                    


"Chan uyan..." dedi Changbin endişeli sesiyle.

Changbin sevgilisini uyandırmaya çalışırken sarfediyordu cümlelerini. Kısık sesle söylediği cümleler sevgilisini uyandırmaya yetmiyordu.

"Chan uyan artık, menajer gelmiş..." dedi Changbin yüksek çıkan sesiyle.

Changbin uzun uğraşların sonunda uyandırabilmişti sevgilisini. Chan uyandığında etrafına anlamaz gözlerle bakmaya başladı.

Chan "Bebeğim saat kaç?" dedi.

Changbin "Saat 7.00 ama menajer gelmiş ve iyi haberleri yokmuş..." diyebildi.

Chan "Nasıl yani?" dedi sorgularcasına.

Changbin endişeli ve korkmuş sesiyle devam etti. "Az önce Jisung geldi yanımıza...
Dediğine göre fotoğrafla ilgili yeni bir çift atılmış ortaya..."

Changbin gerginlikle kurmuştu cümlelerini. Konuşmasını tamamladıktan sonra gözlerinin dolduğundan haberdar değildi, fakat Chan sevgilisinin oldukça üzgün olduğunun farkındaydı.

Chan daha fazla dayanamayıp sevgilisine sarıldı, kokusunu soludu. Onu o kokudan ayırabilecek kimse yoktu...




İkili hazırlanıp aşağı indiler. Gördükleri manzara oldukça kötü bir durum olduğunun habercisiydi...

Menajer konuşmaya girdiğinde ortam daha da gerildi.

Menajer "Changbin seninle özel konuşmamız gerek..." dedi.

Changbin titreyen sesiyle "Zaten şu an özel konuşuyoruz, onlardan sakladığım bir şey yok." dedi.

"Peki. O zaman fotoğraf olayını hepiniz biliyorsunuz..." dedi menajer.

Hepsi kafalarını sallamışlardı. Bu konu onlar için şu an en büyük gündemdi.

Menajer "Fotoğraftan bir tek seni açıklama kararı aldılar... Bu yüzden gruptan ayrılman gerekecek... Ancak Chan kalmak zorunda, onun bu grup için en iyi lider olacağı kanısına vardılar... Üzgünüm..." dedi.

Changbin şu an duyduklarını sindirmekte zorlanıyordu...

Bütün hayalleri mahvolmuştu...

Bu fotoğrafın önemini hepsi çok iyi biliyordu fakat Changbin bu konunun kapanacağını düşünmüştü...

Ancak hayat maalesef onun yüzüne gülmedi...

Changbin arkada bir gürültü duyuyordu fakat kelimeleri ayıramıyordu sanki hepsi birleşmiş ve sadece gürültü halini almışlardı...

Chan bağırıyordu "Ne saçmalıyorsunuz ya siz?
Changbin ayrılırsa ben de yokum."

Changbin'in son duyduğu şey sevgilisinin sesi oldu sonrasında gözleri derin bir uykuya daldı...




















Aşırı hd ss'im ve ben döndük mxxmmx
Nasılsınız bebekler
Umarım bölümü beğenmişsinizdir
Oy veren + yorum yapan + stream kasanlar = kalbimin sahipleri❤️

APPEAL"SKZ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin