~Felix x Jisung~
Felly:
Naber?Jisung~ie:
İyiyim sen
De aynı yerdeyiz Felix
Bir şey mi oldu?Felly:
Bilmem
Yalnız hissediyorum kendimi
Bana bakma sadece telefona bakJisung~ie:
Peki kusura bakma
Neden kendini yalnız hissediyorsun
Chan hyunglar gitti diye mi?Felly:
Hayır ben genel olarak kendimi yalnız ve üzgün hissediyorum Jisung
Nedeninden emin değilim :(Jisung~ie:
Konuşmak ister misin?Felly:
Evet lütfenJisung~ie:
Odama çıkıyorum benim arkamdan gel tamam mıFelly:
Tamam :(•
•
•Jisung salondan ayrılmak için ayaklandığında bakışları üzerinde toplamıştı. Minho merakla "Nereye?" diye sordu sevgilisine.
Jisung rahat bir biçimde "Odama gidiyorum." dedi.
Minho ayağa kalkarak "Tamam benimde uykum gelmişti zaten." dedi.
Jisung yanlışlıkla Felix'e dönmüştü ardından gerilerek itiraz edip "Ben kendi odama gidiyorum." dedi.
Minho anlamamış gibi davranarak "Tamam bebeğim bende geliyorum işte." dedi.
Jisung yeniden itiraz edip "Minho ben gidiyorum." dedi.
Minho yeni anlamış gibi davranıp yerine oturdu ve "Anladım bebeğim ben yarım saat kadar sonra gelirim o zaman." dedi.
Jisung kızgın ifadesiyle "Minho yalnızca ben gidiyorum çünkü yalnız yatıcam." dedi.
Minho şaşkın ifadesini anında gizleyip "Peki madem bebeğim. İyi uykular." dedi ardından bakışlarını Jisung'dan tamamen çekti.
Jisung sevgilisini üzdüğünü anlamıştı ama sonra aralarını düzeltebileceğini düşünerek basit bir "İyi geceler." diyip çıktı salondan.
Felix on dakika sonra ayaklandı ve "İyi geceler." diyip kapıya yöneldi.
Minho gözlerini izlemediği ekrandan ayırmayıp "Jisung'un yanına mı gidiyorsun?" dedi.
Felix anlamamış gibi davranarak "Sadece uyumaya gidiyorum." dedi.
Hyunjin de ayaklanıp "İyi geceler." dedi ve Felix'in elini tutmaya çalıştı.
Felix elini tutmadığında şaşırmış ifadesiyle bakakaldı ve "Neler oluyor böyle sanırım hepimizin konuşması gereken şeyler var." dedi sesini yükselterek.
Felix umursamayarak yukarı çıkmaya başladığında geride kalan ikili oldukça sinirli gözüküyordu fakat kimse konuşmaya devam etmedi.
Felix Jisung'un odasının kapısına geldiğinde gözlerindeki yaşlar çoktan düşmeye başlamıştı. Nedenini anlayamadığı bir şekilde derin bir hüznün içindeydi ve nasıl kurtulacağıyla alakalı en ufak bir fikri dahi yoktu.
Hellooooooooooooœ
Nasılsınız baby girls umarım çoook iyisinizdir❤️💛💚💜💙
Kendini iyi hissetmeyenlere kocamaaan sarılma gönderiyorum💙💛💜♥️💚❤️🧡
Medyadaki fotoğraf kadar güzel geçsin gününüz💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APPEAL"SKZ"
Fanfictionİdol olmak onların aşkına engel değil : ) [Tamamlandı] Ships: chanbin, hyunlix, minsung, jeongmin [Gerçek hayatlarından kesitler şeklinde yazılmıştır.] [Düz yazı + text] [Birkaç bölüm dışında full geyik bu arada.]