11# Únik

759 40 0
                                    

Omlouvám se za předchozí kapitolku. Hermiona prostě musela vypadnout jinam, určitě to odloučení nebude mít špatný dopad a ani vliv na jejich vztah.

Pokoušela jsem se zhluboka nadechnout, když jsem se přemístila před Doupě. Věděla jsem, že tu Ron nebude. Ale za to Ginny tu s Harrym dnes měli být. S hlubokým nádechem jsem si otřela slzy a přešla jsem ke dveřím, abych je otevřela. Okamžitě jsem se podívala Georgovi do očí. To mě zaskočilo, protože mě po tvářích stékaly slzy. Vtáhl mě do náručí a zavřel za mnou dveře. "Vyhrál jsem sázku, že ti Malfoy něco provedl?" zeptal se a hladil mě po vlasech. A já se rozvzlykala mnohem více. "Prohrál," zanaříkala jsem. "To já něco provedla jemu."

V tu chvíli se m i zatočil celý svět a já jsem se probudila až na gauči v obýváku.

Nejdřív jsem slyšela jen pár hlasů a nerozeznávala jsem je. Pak jsem ucítila hlazení po ruce a já jsem ruku stiskla. "Je vzhůru," uslyšela jsem Ginnin hlas. Pomalu jsem otevřela oči a všimla jsem si, že Angelina v ruce svírá hrneček (asi s čajem) a chystá se mi ho podat, až mě Ginny posadí. 

Hrneček mi, ale do rukou nedala. Vzala jen lžičku a omočila mi s ní rty. "Klidně mi to můžeš dát," usmála jsem se na ní. "Jen toho na mě bylo moc."

Všichni se shromáždili v místnosti naštěstí to byl jen George s Angelinou, Ginny s Harry a Molly. "Co se stalo dítě?" zeptala se mě uklidňujícím hlasem Molly. Byla jako moje matka. Nechtěla jsem svoje rodiče hledat, potom, co jsem jim provedla a rozhodně jsem jim nechtěla vracet vzpomínky. Oni budou takhle šťastnější. 

"Bylo toho hodně," odpověděla jsem a prohrábla jsem si vlasy. "Za poslední dva měsíce jsem zažila více emociálních výlevů než je zdravé a prostě, když jsem viděla ten obrovský dům, co Draco koupil uprostřed Londýna. Potřebovala jsem si chvilku odpočinout."

"On koupil dům?" zeptala se vykolejeně Ginny.

"Ano a když jsem řekla, že je moc velký, tak odpověděl, že je dělaný pro velkou rodinu," odpověděla jsem. "Prostě jsem zpanikařila a utekla. Já vím, budeme se brát a asi jsem měla předpokládat, že nezůstane u jednoho dítěte, ale já takhle dopředu nepřemýšlela."

Geroge se rozesmál. "Prohrál jsem na plné čáře Harry, měl jsi pravdu," prohlásil se smíchem a podal Harrymu nějaké peníze a on se je spokojeně dal do kapsy. Měla jsem chuť na ně začít křičet, ale toho se zhostila místo mě Angelina. 

"Georgi," zavrčela. "Tohle není k smíchu. Nedokážeš si představit, jaký je to nátlak, když ženská zjistí, že je těhotná."

V tu chvíli se rozhostilo ticho a Angelina vyběhla z obýváku. Upřímně jsem to nečekala. Chápu jí. Nevěděla, jak mu to má říct. George se okamžitě rozběhl za ní s překvapeným výrazem. Ještě mu to nedocvaklo, ale brzo mu to dojde. 

"Znám ho od školy," začala jsem znovu. "Ale normálně jsme se začaly bavit před několika měsíci, doslova. To, že jsem otěhotněla byla náhoda a proto mě požádal o ruku. Přijde mi, že to bere jako povinnost a chuť se postarat o svoje dítě. A i když mi řekl, že mě miluje přijde mi, že prostě potřebuji čas to všechno zpracovat."

"Vadí ti ten dům," začala Ginny. "Protože je moc velký. Jinak nic neudělal. Nekřičí na tebe? Chová se k tobě dobře? Nemá problém s tvými přáteli? Není protivný?"

"Až moc dobře, připadám si, že to není skutečné," odpověděla jsem a s oka mi ukápla slza. 

"Drahá," usmála se na mě Molly. "Nejsi jediná, která do toho tak rychle spadla, že neví, jak se to stalo, zatím co muž je ochotný ji snést modré z nebe."

Překvapeně jsem na ni všichni tři pohlédli. I Harry. Věděla jsem o jeho rodičích, ale nemyslela jsem, že měli problémy od doby, co se dali dohromady.

"Lily byla výjimečná žena," začala a usmála se na Harryho. "Seznámila jsem se s ní, když vystudovala Bradavice. James byl připravený udělat cokoliv si řekla, což ji občas vytáčelo. Jednou se na něj přede mnou a před Arthurem na něj rozkřikla, že by ji měl alespoň na chvíli nechat vydechnout a prostě odešla do kuchyně. Jamese jsem nikdy neviděla tak zmateného a okamžitě chtěl jít za ní, ale já jsem ho zarazila a šla tam místo něj. Lily se mi svěřila s tím, že je těhotná. Věděla, že James zatím nic nezjistil a nevěděla, jak mu to má říct. Nakonec se mi svěřila s tím, jak se choval na škole a že se mu to občas vrací. Měl neskutečnou radost, když se daly dohromady a chtěl, aby měla všechno. Doslova. Myslím, že Draco má stejnou potřebu. Myslím, že by se stejně zachoval i kdybys nebyla těhotná až na tu žádost o ruku a dům."

"Mami," vytřeštila na nic oči Ginny. 

"Klid Ginny, Molly má pravdu," odpověděla jsem. "Já se na něj nezlobím. Zlobím se na sebe, že nedokážu přijmout, to co mi chce nabídnout. Molly nevadilo by kdybych tu týden přespávala?" zeptala jsem se. Doopravdy jsem potřebovala čas na to se nadechnout a vypnout.

Something Just Like This  (Dramione)Kde žijí příběhy. Začni objevovat