15# James? NE.

790 38 1
                                    

Ani jsem se nenadála a jako Malfoyová jsem se hádala s Dracem o tom, jak se bude jmenovat náš chlapeček. Měl se za týden narodit a já jsem si připadala jako meloun. "James?" zeptala jsem se.

"NE. Nepojmenuji svoje dítě po otci svého bývalého nepřítele," odpověděl Draco. "Navíc James Malfoy... hrůza."

"Oliver?" zkusila jsem další jméno, ale on už byl pryč a slyšela jsem, jak v dětském pokojíku zatlouká hřebíky. Rozhodli jsme se, že dětský pokojík bude vedle našeho. I když, hned potom, co se narodí bude kolébka u nás. 

Ginnino břicho také za tu dobu celkem narostlo a to i Angelinino. S Ronem jste se doopravdy zase stali přáteli a sice mi to v první chvíli přišlo neuvěřitelné. Ale na svatbě se seznámil s Blaise. Chvilku se dohadovali, ale když ji pozval na parket přijala. Pořád považuji za zvláštní, že Blaise už není kluk, ale co je mi za těžko přijmout, je že s tím Ron nemá problém a chodí s ní. 

Zazvonil zvonek a já jsem se zvedla z Gauče, kde stál Ron. "Ahoj," vydechla jsem a objala ho. "Tak ráda tě vidím, kde máš Blaise?" zeptala jsem se okamžitě, protože jsem myslela, že mají přijít oba. Ale najednou jsem ucítila tlak v pod břišku a mně praskla voda. 

"Zatraceně, ty rodíš?" zeptal se Ron vyděšeně a já jsem pomalu zpracovávala, co se stalo. Já budu rodit. 

"Rone, teď se zhluboka nadechni a vydechni. Připrav letax, já dojdu pro Draca a tašku," začala jsem pomalu, protože jsem se cítila naprosto v pořádku. "Jo a ještě prosím vytři tu vodu, děkuji."

Pomalu jsem vystoupala po schodech do dětského pokoje, kde na zemi seděl Draco a koukal do manuálu. "Lásko?" usmála jsem se, když se na mě podíval a já jsem s hlubokým nádechem doufala, že nezačne šílet. "Buď hlavně v klidu, ale jestli se teď nedohodneme na jménu, tak se naše dítě narodí beze jména. Oliver nebo Erik a nehodlám diskutovat," zavrčela jsem, když mě vzal první stah a v tu chvíli to Dracovi došlo. 

"Všechno, co si budeš přát," prohlásil a vyběhl do pokoje pro tašku, která tam byla pro jistotu už týden připravená.

...

"Gratuluji, je to chlapec," usmála se na mě sestřička, která mi podívala miminko po porodu do ruky. Draco tam sice celou dobu byl, ale vypadalo to, že každou chvíli omdlí. Ale když ho uviděl, tak jsem věděla, proč jsem se do něj zamilovala. Bude naše dítě milovat stejně jako já.

"Erik," usmál se na mě Draco a políbil mě na čelo. "Bude se jmenovat Erik Malfoy."

Something Just Like This  (Dramione)Kde žijí příběhy. Začni objevovat