14# Svatba

756 37 5
                                    

Od chvíle, co jsem Dracovi řekla, že si vytvoříme svůj vlastní domov šlo všechno až moc rychle. Ani jsem se nestačila otočit a Draco rozesílal pozvánky na Svatbu a vybíral kočárek. Nechtěl, abych na svatebních fotkách měla bříško, s čímž jsem souhlasila. A tak to šlo rychle. Skoro všechno zařídil on. Já jsem si vybírala nádobí do kuchyně, vybírala jsem barvu ložnice a takové ty věci, co jsem v klidu mohla dělat u počítače, zatím co Draco kouzlil všechno zařizoval. Šaty jsem si vybrala také.

Rozhodli jsme se, že se vezmeme 23. prosince. Já sice byla zvyklá v ten den balit dárky, ale přišlo mi to jako dobrý nápad. 24. si sedneme ke stolu a budeme rodina. Ale je pravda, že Dracovo přání bylo vzít se 24., ale já mu to zatrhla kvůli tomu, aby nám někdo na tu svatbu přišel. Smál se tomu, ale uznal, že mám asi pravdu.

Těch pár týdnů se otočilo rychlostí blesku a já jsem se probouzela v naší ložnici, kde Draco dnes nespal, ale spala tu Ginny, kterou jsem neviděla. Ale Lenka, která se najednou objevila ve dveřích se smíchem zašvitořila, že ona bude teď mít svoje vlastní štěstíčko. V první chvíli jsem to nepochopila, ale když vylezla z naší koupelny Ginny lehce zelená a s tím, že si utírala pusu, jsem měla jasno a začala jsem se smát.

"Koukám, že jsme se všechny hezky doplnili, nejdřív já, pak Angelina a teď ty," ušklíbla jsem se a Ginny se zatvářila kysele. "Tvoje mamka bude mít plno práce."

"Proč budu mít plno práce drahoušku," ozvala se ode dveří Molly. A podívala se na Ginny, která znovu utekla do koupelny. "Někdy se to tak sejde," povzdechla si a podívala se s úsměvem na Hermionu.

"Pojď. Musíme tě připravit," švitořila Lenka. A na jednu malou chvíli se mi ten dům zdál moc malý. Celé svatba proběhla v našem novém krásném domě. Nikdy nezapomenu na okamžik, když jsme s Arhurem vstoupili do místnosti, kde se konal obřad, vešli. Dracův pohled mě bude pronásledovat do smrti. (To jsem ještě nevěděla, že jeho nejláskyplnější pohled věnuje svému dítěti, hned jak se narodí).

Byl to ten nejkrásnější den mého života, asi nikdy nezapomenu na to, jak všichni naši přátelé byli překvapení, jaký Draco doopravdy je. Rozhodně jsem si to moc užila a doufala, že ta šťastná chvilka nikdy neskončí. Cítila jsem se milovaná a tušila jsem, že to nebude jen pro dnešek, ale po celý zbytek mého života.

Fotograf nás fotil i na krásné zahradě, která byla skrytá za domem. Samozřejmě sněžilo, takže George nenapadlo nic lepšího než rozpoutat koulovačku. Z toho byli tak nádherné fotky, že nám visí na zdi. Po jídle jsme tancovali a užívali si večera, když jsem najednou zahlédla Ginny se slzami v očích. Pohledem jsem vyhledala Harryho, který si ničeho nevšiml a dále si povídal s RONEM? V tu chvíli jsem měla černo před očima. Šla jsem za nimi.

"To je, ale překvapení," usmála jsem se na Rona falešně. "Co tu děláš? Tohle je můj dům a já tě nezvala."

Snažila jsem se pořád usmívat, aby si nikdo nevšiml tohohle idiota.

"Hermi, promiň jen jsem se chtěl omluvit za všechno, co jsem ti kdy provedl," začal Ron a Draco se vedle mě postavil. "A vlastně pozvaným jsem tvým manželem," usmál se na Draca.

"Je to celkem vtipná historka," podotkl Draco. "Potkal jsem ho jednou v příčné ulici a poděkoval mu, že ti ten večer oxidoval přede dveřmi a on řekl, že když vidí, jak si šťastná, tak se stydí za to, co dělá."

"Mohli bychom být zase přátelé?" zeptal se Ron s úsměvem a já jsem nahlas polka. ¨

"Promiň, Rone, ale to teď doopravdy nedokážu říct," prohlásila jsem. "Ale když tu neděláš žádnou scénu, tak nechápu, proč má Ginny slzy v očích."

"Cože?" zeptal se Harry a začal ji hledat pohledem. "Asi je naštvaná, že jsem jí řekl, že bych s dítětem ještě počkal," zamumlal smutně Harry a já jsem musela stisknout rty.

"No," zasmál se Draco a já se na něj překvapeně podívala. "Myslím, že na to jsi měl myslet dřív. Já jsem taky nečekal, že je budu mít tak brzo. Náhody se stávají, ale říct své těhotné manželce, že zatím nechceš dítě, chce odvahu milý zlatý."

"Jak to víš?" vydechla jsem já i Harry zároveň.

"Jsem všímavý, hlavně podobně vypadala tak měsíc až dva zpátky Hermiona," pokračoval a políbil mě na čelo.

"Sakra, to jsem podělal," zavrčel Harry a vydal se jí hledat.

A i když tu byl tenhle malý detail, tak to byl nakonec nekonečně nádherný večer. Ron se doopravdy choval jako když jsme byli mladší. Něco ho zase změnilo. Doufám, že v tom byla dívka.

Something Just Like This  (Dramione)Kde žijí příběhy. Začni objevovat