6. Noviny

1.3K 59 8
                                    

"Zabiji ho," zavrčela jsem naštvaně, když jsme s Dracem následujícího dne šli do práce. On u mě přespal a oba jsme věděli, že nemá cenu předstírat, že se neznáme, když Ronald všechno vykecá Harrymu. A jak jsem teď zjistila nejen Harrymu. Řekl to celému kouzelnickému světu.

"Nerozčiluj se," zamračil se Draco vedle mě a objal mě ze zadu, aby mi mohl zabořit nos do vlasů  a zašeptat do vlasů. "Nesvědčí to tobě ani miminku."

"Jsi hrozný," zasmála jsem a dívala jsem se na titulní stránku Věštce, kde byla hrozně stará fotka mě a Draca (ještě ze školeních let), kde na sebe házíme nenávistný pohled a k tomu nadpis: OD NENÁVISTI K LÁSCE...

Kéž by to byl konec, jenže to ještě pokračovalo podnadpisem... OD TAJNÉHO ZDROJE VÍME, ŽE JSOU SNOUBENCI A BUDOU MÍT MIMINKO, I KDYŽ NIKDO SI JEŠTĚ NEVŠIML PRSTÝNKU NA JEJÍ RUCE... SKRÝVÁ HO?

Noviny jsem roztrhla na půl a začala je trhat na malé kousíčky až jsem je rozcupovala na drobečky, trafikář si netroufl říct ani slovo stejně tak jako Draco, který mu platil za ně a ještě za jedny, které si dal do podpaží. Když se mi k nohám sesunula hromádka roztrhaných novin, vytáhla jsem hůlku a zapálila je...

"Už jsem klidná," usmála jsem se spokojeně, když jsem se dívala na dohořívají.

"To jsem rád, nerad bych skončil stejně," usmál se na mě Draco a políbil mě. V tu chvíli mi to přišlo roztomilé, ale následně, když jsem ucítila na zavřených víčkách blesk a v uších mi zazněl zvuk fotoaparátů, jsem se znovu rozčílila.

"Slečno Grangerová, mohla byste se vyjádřit k tomu, co se píše v novinách?" zeptal se mě jeden reportér a než jsem ho stihla rozcupovat na kousky stejně jako noviny, tak si mě Draco přehodil přes rameno a odnášel směrem k výtahu. "Pro dnešek se oba zdržujeme komentáře," houkl přes rameno na novináře a až ve výtahu mě posadil na nohy. Kde jsem do něj začala bušit. "Idiote, proč jsi mě odnesl?" zavrčela jsem.

"Aby se o tobě ještě nepsalo jako o násilnici, která napadla nevinného novináře," ušklíbl se a chytil moje ruce, abych ho nemohla znovu praštit a on mě mohl políbit.

"Tvoje uklidňovací způsoby jsou zvláštní," poznamenala jsem, když jsme vyšli z výtahu ruku v ruce. "Doufám, že je uplatňuješ jen na mě."

"Jen a jedině," usmál se na mě a dal mi sladký polibek na rty. Já jsem se na něj dál culila, když se odtáhl a chtěl mě pustit, abych mohla jít do laboratoří. Jenže se v tu chvíli objevil Ethan, který s úsměvem vycházel z laboratoře. Stydlivě jsem schovala hlavu do Dracovi paže, aby se na mě nemohl dívat tím jeho pohled, při kterém mu řeknu všechno.

"Hermiono Grangerová," obořil se na mě a já jsem lehce vykoukla z pod paže. "Jak si představuješ mi takovou novinu neříct, já tvůj kolega a kamarád se to má dozvědět z novin... Zlomila jsi mi srdce."

"Cože?" zavrčel Draco, když uslyšel něco o zlomeném srdci a začal mě k sobě více mačkat.

"Nežárli, koloušku," mrkl na Draca Ethan a já jsem se malém začala smát na celou chodbu. "Ale mohl bys mi pomoc zapomenout na moje zlomené srdíčko."

To už jsem doopravdy nevydržela a začala jsem se smát. Ethan je fakt číslo. Škoda, že jsem neviděla Dracův výraz, protože musel být doopravdy ucházející.

"Kazíš mi vtip," zamrmlal jako by naštvaně Ethan a já jsem se stejně nepřestala smát.

"Promiň," omluvila jsem se a snažila se popadnout dech, protože mi (při výbuchu smíchu) došel. "Jak to vůbec ve středu šlo s Elizabeth?" zeptala jsem se, když mě stále propaloval pohledem.

"Jak víš, že jsem ji chtěl požádat o ruku?" zeptal se.

"No..., šestý smysl?"

"Řekla ano," vykřikl a já jsem radostně vypískla gratulace... kdyby mě Draco křečovitě nedržel, tak bych ho i objala.

"Nechápu," ozval se Dracův hlas se zvláštním podtónem. "On není gay?"

Otočila jsem se k němu a donutila jsem ho, aby se mi podíval do očí. "Není a je zasnoubený s Elizabeth," řekla jsem pomalu a on si zhluboka ulevil. "Že tě ty vtípky baví, malém měl infarkt," obořila jsem se na Ethana naštvaně.

"Takže to v novinách je pravda," ušklíbl se Ethan. "A kde máš prstýnek?"

V tu chvíli by se ve mně krve nedořezalo, protože i když mluvil o svatbě, tak mě o ruku oficiálně nepožádal.

Something Just Like This  (Dramione)Kde žijí příběhy. Začni objevovat