Znova

368 19 2
                                    

Byl pátek. V noci jsem vůbec nespala, přemýšlela jsem nad tím, že mám sestru a můj stalker  se zase ozval...
M:Ty nespíš?
N:Ne
M: Dyť jsou čtyři ráno
N: Nemůžu spát
M: Kvůli Zuzce? Jmenuje se tak ne?
N:Jo kvůli ní...dneska tam zajedu než pojedu k Týně a Davidovi
M: Já myslel že bych tě k ním hodil, než přijedou kluci
N:No tak dobře
Martin pak ještě usnul a já šla do obýváku... poslední dny mi je vážně zle, nevím z čeho to je ale nemůžu nic pozřít...asi to mám z těch nervů.
Vyjeli jsme v devět a zastavili se u Petra s tím že tam byla Zuzka.

N:No tak dobře tak mi to vysvětlete
Z:Náš táta měl podle všeho víc partnerek najednou.... když si udělal tebe, tak si udělal i mě... jenže táta se o mě starat nechtěl. Mamce bylo pouze šestnáct. Nebyla připravená na dítě a tak mě dala do baby boxu no a pak jsem putovala dál.
Před pěti lety jsem začala pátrat po rodině....nic jsem o ní nevěděla. Ale mám příjmení Luciánová po mamce..ono se to těžko vysvětluje... svojí mamku jsem našla a ona mi pověděla jak to bylo... tátu jsem už bohužel neodohledala, za to jsem našla tady Petra. Napsala jsem mu a domluvila si s ním schůzku...podle fotek od mamky, jsme zjistili že jsme sourozence a ne jednoho dokonce dva...
N: Já mám ségru?
Z: Už to tak bude
N:Omg já mám ségru
Vlítla jsem jí do náruče.
Ale protože jsem museli jety rozloučila jsem se a jeli jsme k Týně..

T:No čauko
N:Zdar jsem tu na výkend, jste rádi?
T:No já jsem moc...
M: Já musím, tak pa lásko... až budu na místě zavolám ju
N:jo, dávej na sebe pozor jo a žádný kraviny
M:Neboj, ty si taky dávej pozor ano
N:Neboj.
Martin odjel a já s Týnou jsme šli dovnitř.

Ahojky, já vím zase krátká kapitola.
Ještě pár kapitol bude, ale blížíme se ke konci.
Mám vás ráda ❤️

Nový Začátek (Pokračování Nová Zkouška)-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat