Domu

359 20 4
                                    

Tak co podnikneme jako první?
N: Hele tak já bych se chtěla kouknout prvně na památky.
M: Tak jdeme.
Celý den jsme strávili na nohách. Chodili jsme po památkách, různých obchodech a oblečením a na suvenýry jsme taky mysleli.
Večer jsme si unavení lehki do postele a spali.

Další den jsme strávili u vody. Co si budeme pěkný to tam je.

No a nastal den odjezdu. Omlouvám se, že jsem tuhle dovolenou vůbec nerozebrala, ale chtěla jsem si to nechat pro sebe..

Domů jsme letěli v noci a v Česku jsme byli v noci. Než jsme si vzali kufry bylo ráno a Petr na nás čekal na letišti.
P:Tak jak jste se měli?
N:Bylo to skvělý.
M: To bylo
P: těšíte se zítra na svatbu?
N:Jo těšíme.

Když nás Petr dovezl domu, Martin si šel lehnout a já šla vybalovat věci. Tady poklidit a připravit pokoj Zuzce a Elišce, které semnou budou přes noc. Martin bude u Petra a Týna, která mi jde samozřejmě za svědkyni přijede až ráno, potom co dá malou k rodičům.
Blížila se pátá hodina večer. Na to že jsem skori nespala jsem byla čilá dost.
Martin si vzal svoje věci. Zq půl hodiny dorazily holky.
Drbali jsme, jedli a pili a užívali si společně strávený večer.
Kolem deváté jsme šli spát, jelikož obřad je zítra v deset a musím všechno stíhat.

Nový Začátek (Pokračování Nová Zkouška)-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat