Dneska Martinovi vychází jeho nová songa. Je odpoledne a s Týnou a Petrem jsme domluvený, že to oslavíme a taky se jen tak sejdeme na pokec.
Nevěděla jsem co si vzít. Vyřešila jsem to jeanama a krajkovým černým trikem.
Šla jsem za Martinem, který byl dole v jeho nahrávacím studiu.
N: Můžu?
M:No jasně, ty vždycky.
N:Ty už zase piješ?
M: Klídek, se rozjíždím na večer.
N: Přijde mi, že poslední dobou chlastáš nějak často.
M:Co kecáš? To neni pravda náhodou
N:Martine pravda to je. Takhle jsi nikdy nepil.
M:Ale pil, to jsi byla v Americe
N:No a pak že nepiješ často.
M:No a co!? To si přišla jen kérovat nebo co? Zvýšil na mě hlas
N: Nebuď na mě hned hnusnej! Jsi jdi sám na tu oslavičku.
Zavřela jsem dveře a šla jsem nahoru, kde jsem se v ložnici převlíknula do tepláků.Zapla jsem si notebook a vyřídím si věci co mám v mailu.
Po asi půl hodině vyřizování zamnou přišel Martin.
M: Promiň jestli jsem byl nějakej hnusnej
N:hm
M: vážně promiň
N:hm, ale stejně nikam nejdu
M: Proč?
N:Nechce se mi.
M:Tak já taky nepůjdu
N:Ty jít musíš
M: Nemusím
N:Okey jdu taky, stačí?
M:jo
No tak honem. Zachvili máme vyrazit.Zvedla jsem se a šla jsem si pro věci.
Martin už na mě čekal dole a když jsem přišla, mohli jsme vyrazit.
V baru už čekal Petr s Elou. Obejdnali jsme si pití a šli k ním. Chvíli jsme si povídali a pak se k nám připojila Týna s Davidem.
Bylo mi tak smutno, když jsem koukala na Martina jak do sebe pere jednu skleničku za druhou.Já nekouřím a nemám ráda moc takových lidí, ale asi jsme změnila názor.
Omluvila jsem se řekla jsem, že si potřebuju odskočit.
Šla jsem do nejbližší trafiky. Bylo docela blbě vidět. Do nebo jsem narazila a hrozně jsem se ho lekla.
N:Aa!
P:Co řveš?
N: Já se omlouvám
P:V poho....Nelo?
Zvednul si kapuci
N:Jé Dejo, čauuu
P:Co ty tu a takhle sama? nemáte náhodou zapíjet Martinovu songu?
N:jdu si pro cíga
P: jako sobě?
N:no jasně
P: odkdy ty kouříš?
N:hmm ....od tý doby co Martin hrozně chlastá.
P:A mezi váma....je jinak Všechno v pohodě?
N:Je, tak kdyby nebylo tak mu nekývnu přeci na tu žádost o ruku.
P:A ty jsi v pohodě?
N:.....jsemCrrrr crrr
N:Volá mi Martin
N:Ano?
M:Kde jsi?
N: Šla jsem se projít
M:Tak si to měla říct, bál jsem se.
N: promiň, za chvíli se vrátím.
Típnula jsem to.
N:No nic, já půjdu
P:Tak zatím, kdyby jsi něco potřebovala, poradit nebo se jen vypovídat jsem tu pro tebe
N: Děkuju, paDošla jsem k té tragice, koupila si jednu krabičkou cigaret a zapalovač a šla jsem zpátky do baru.
Stálá jsem před barem, chtěla jsem si zapálit.
Cink
Zpráva:Tohle je nuda kočičko! Co se někdy sejít? A třeba pokecat, nebo můžeme dělat i jiný věci co nás napadnout..!
Mohla by jsi mi aspoň odepsat jako...jsem pak hrozně smutný...
Krásné poslední zbylé dny a noci.Tohle už je vážně moc asi bych to měla říct Martinovi....
Přišla jsem do baru. Martin ležel úplně vyplej opřenej o stůl. Rozloučila jsem ss s Týnou a Petrem, vzala jsem Martina a šla jsem s ním ven, kam pro nás mělo přijet taxi.
Přijeli jsme domu a Martin začal kecat hrozný kraviny.
M: Víš proč tak chlastám?
N:Ne nevím, proč?
M: Protože jsem v prdeli
N: Hele prodiskutujeme to zítra ano, teď už spi.Ráno jsem vstala a tím že Martin bude ještě spát. Když jsem, ale přišla do kuchyně seděl u stolu.
N:ahoj
M:Ahoj
Potřebuju s tebou mluvit
N:No tak... povídej
M: když jsem byl ještě s Verčou nevím jak to bylo možný, protože jsem si dával pozor navíc ona brala antikoncepci. Prostě je semnou těhotná
N: já jsem teď asi blbě slyšela?
M: kéžby
N:Jo takže já to chápu....ty si mě chceš vzít jen, aby jsi si mě pojistil no tak to zapomeň..
Šla jsem do ložnice. Z pod postele jsem vyndala kufr a balila jsem věci.
M: Prosimtě pojď si o tom v klidu promluvit
N:Jak dlouho to víš?
M: asi tři týdny
N:Co prosím??
M: Já .... já nevěděl jak ti to říct.
N:Jo takže jsi mi radši lhal do očí.
Víš....nebo radši nic.Vzala jsem kufr a šla s ním do auta. Rychle jsem odjela. Zastavila jsem na benzině. Nevěděla jsem komu zavolat. V tom mě napadnul Deja.
D:Ahoj, potřebuješ něco?
N:Ahoj.... nemáš pro mě jedno volný místo?
ČTEŠ
Nový Začátek (Pokračování Nová Zkouška)-DOKONČENO
Fiksi PenggemarNela se vrací z Ameriky, odpustí Martinovi a bude s ním chtít chodit? Našel si mezitím, ale Martin přítelkyni, s kterou plánuje budoucnost? Vrátí se k sobě dvě osudové polovičky, nebo se jejich cesty navždy rozdělí? Čti a všechno se dozvíš (Příběh...