Spali jsme spolu?

543 27 4
                                    

Bylo asi kolem sedmý večer a já se chystala ke klukům na zapíjení Amálky.
Těšila jsem se až uvidím zase lidi z labelu.
Vzala jsem si džína a krajkový tílko s košilí a klasický vansky.
K Týně to nebylo zas tak daleko tak jsem šla pěšky. Před domem stálo spousta aut a bylo slyšet, že je oslava v plným proudu.
Přišla jsem dovnitř.
Š:Ahoj Neli ty ses vrátila?
N:Ahoj Šájo? Ne jen jsem tu byla na svatbě bráchy a za necelým  čtrnáct dní se vracím zpátky do Ameriky.
Ze začátku jsem si povídala hlavně ze Šájou a holkama od kluků. Když už jsem měla něco málo upito začla jsem se motat okolo Martina. Pak mám okno a dost velký.
Vzbudila jsem se v posteli s hroznou bolestí hlavy. Když jsem se trochu rozkoukala došlo mi že jsem u Martina v pokoji a vedle mě leží nahej Martin.
N: Tyvole!
M:Hm? To už je ráno?
Co děláš v mý posteli a proč jsme nahý?
N:jo ráda bych to veděla jenže mám že včera totální okno!
M:My jsme spolu spali?
N:jsme nahý..je to možný, ale nemuseli jsme.
M:Tyvole
N: Neviděl si někde moje oblečení?
M:Ne
N: Nemáš aspoň nějaký delší triko?
M:Na
N: Dík
Takhle trapně jsem se dlouho necítila. No tak stalo se žejo. Oblečení jsem našla, oblíkla jsem se do svýho oblečení.
M:Byla to jednorázovka?
N:Jo, stejně se vracím do Ameriky za týden... Tyvole zítra se vrací brácha a já mám doma totální bordel.
M:tak jdi uklízet
N:No wau
M: Škoda, že si tu noc nepamatuju.
N: Prosimtě

Nový Začátek (Pokračování Nová Zkouška)-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat