Tour?

435 25 2
                                    

Abych vás dostala trochu do obrazu. Uběhl měsíc od Verči potratu. Můj Stalker se už přes čtyři týdny neozval a já pomalu, ale jistě chystám svojí svatbu.  Která bude přesně od teď za půl roku.
Martin, teď hodně částo pracuje a tak mi je jasný, že zase přijde s nějakým skvělým nápadem.

M: Nelí?
N:Ano?
M:Já se tě chci na něco zeptat
N:Na co
M:Co by jsi řekla na to, kdyby jsi semnou jela tenhle výkend na mojí tour?
N:Em...co?
M: Já ti to nechtěl, hned tak říkat. Mám tour a první zastávka bude teď o výkendu v Budějkách a Znojmě.
N: Neříkal náhodou ten pán na policii ať se nikde moc neukazujeme?
M: Říkal, ale teďka se dlouho ten stalker neozval.
Tak.... pojedeš semnou?
N:Jo jasně. Lepší než být sama doma žejo.
No a protože jedeme hned zítra, jdu si sbalit. Jo a s kým ta tour je?
M:Psycho
N: Takže tam bude i Leuna?
M:Jo
N: Dobře, tak jdu balit.

Šla jsem do ložnice a chvíli přemýšlela.
Přijde mi od Martina dost blbý, že mi o tý tour neřekl. Navíc máme být mimo dohled lidí a Martin si vymyslí tour. Nevím, moc se mi nikam jezdit nechce, ale doma sama být taky nechci. Hlavně ho chci podpořit, dyť on měl naposledy tour s bráchou a Davidem na Slovensku.
Taky se mi moc nikam nechce kvůli Lee. Lea je holka Dejana. Je to hrozná čupka. Já nechci být sprostá, ale jiný slovo jí není hodný.
Znám jí od školky. Vždycky mi brala to co jsem milovala, chtěla, měla nebo po tom jen toužila. Když jsem byla s Lukášem, spala s ním. Takže mě s ní podváděl no a pak když jsme se rozešli, spolu začli chodit veřejně.
Dejan je hrozně zlatej kluk a vážně nechci, aby mu tahle blbka zlomila to jeho křehounký srdíčko, on si to vážně nezaslouží.
Ale tak třeba se změnila....haha no to určitě. Kéžby se takovýhle lidi dokázali změnit.

No nic. Jdu si sbalit nějaký věci.
Crrrr crrrr
N: Prosím??
..........
N:Halo?
..........
N:Je tam někdo?
..........
Na žerty jsem neměla náladu. Típla jsem to a telefon jsem položila na postel vedle sebe.
Cink

Dlouho jsem se neozval že?? To neva brzy se uvidíme naživo, muck.

N:no a je to v háji
M:Co je v háji?
N:Ale nic.... už máš zbaleno?
M:No já jo, ty?
N:Jdu na to.

Ahojky. Dneska je tu taková nic moc kapitola, ale tak snad se líbí.
Jelikož mi příjde, že nám nějak klesá aktivita, kapitoly budou vycházet až bude na předchozí 50 přečtení. Ale ne vždy to tak vydám. Bude záležet taky na tom zda mám kapitoly předepsané nebo ne a když už předepsané nebudou, budu potřebovat nějaký nápad. Všichni kdo píšeme to známe 😂❤️.
Málem bych zapomněla ( ta skleróza 😂)
Děkuju moc za 400 hlasů na tady na příběhu ❤️ jste kouzelní 😘❤️

Nový Začátek (Pokračování Nová Zkouška)-DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat