Konečně je to tady. Den kdy se stanu paní Albrechtová.
Kluci byli u Petra a já,Týna, Eliška a Zuzka jsme se chystali u nás.
Ráno jsem vstali, udělali si skvělou snídani.
Bylo osm a já jsem se s holkama začla připravovat..
Udělala jsem si vlasy, nechala jsem si je normálně rozpuštěné, ale na konci se mi vlnili. Šaty jsem měla dlouhé, lehké a takové obyčejné. Ale pro mě dokonalé.
Podpatky jsem neměla.. měla jsem bílé Converse boty. Stejně to nebylo vidět.
Družičky jsem neměla jen svědkyni Týnu. Družičky jsem ani nechtěla ti už mi přišlo moc.
Bylo půl desáté a pro mě měl přiject Petr.
Holky jsem poprosila, aby se dojeli kouknout na místo hostiny a ať jedou taxíkem.
Petr mi napsal zprávu, že je před domem.
Šla jsem tedy do auta..
N:Tak jsem tu, můžeme jet
T:To můžeme
N:Ty nejsi Petr... Tony?!
T: Dneska to všechno skoncujeme...
N:Ne!
Chtěla jsem vystoupit, ale on nás zamknul. Chtěla jsem někomu zavolat, ale vzal mi telefon.
N:Kde je Petr?!
T:Na bezpečným místě o něj se neboj...
N:Kam to jedeš?
T: Nestarej se a buď ticho!
Vážně to byl celou dobu Tony. Bála jsem se co udělá. Bylo mi blbě od žaludku, jak jel rychle. Zachvili za náma jela i policie.
Když už u nás policie byla blízko, Tony jek na červenou a narazil do spousta aut a tím naši cestu ukončil..Z pohledu Martina:
Je pět minut před desátou a Nela nikde, ale ani holky tu ještě nejsou.
T:Jsme tu...kde jse Nela?
M:Ona neni s váma?
T: Měla jet s Petrem.
M: Zavolám jí...
E: Já zkusím Petra
Ani jeden to nebral. Byl jsem docela v prdeli, protože jsem nevěděl co se děje.
Crr
M:Ano?
Po: Dobrý den, tady policie. Jste pan Albrecht?
M:Ano
Po:Jste příbuzný s Nelou Kratochvílovou?
M:Ano? Co se stalo? Jsem její snoubenec
Po: vaše snoubenka, měla autonehodu. Na místě je jeden mrtvý muž a slečna byla převezena do nemocnice s těžkými zraněními.
M: cože?
Hovor jsem ukončil a málem jsem omdlel.
Da:Co se děje
M:Svatba nebude. Měli autonehodou...na místě je jeden mrtvý muž a Nela je v nemocnici se silnými zraněnímy.
E:Mrtvej?! On je Petr mrtvej?!
T: Musíme rychle do nemocnice
M: Nela a naše holčička jsou v ohrožení..
Snažíl jsem se být při smyslech, ale pořád jsem zpracovával co mi řekl pan od policie.
Jedeme za Nelou řekl jsem a šel jsem rychle do auta.Děkuju za 4k přečtení a 500 hlasů 😍🤭😘
ČTEŠ
Nový Začátek (Pokračování Nová Zkouška)-DOKONČENO
FanficNela se vrací z Ameriky, odpustí Martinovi a bude s ním chtít chodit? Našel si mezitím, ale Martin přítelkyni, s kterou plánuje budoucnost? Vrátí se k sobě dvě osudové polovičky, nebo se jejich cesty navždy rozdělí? Čti a všechno se dozvíš (Příběh...