Uklidila jsem a protože mi bylo blbě tak jsem si šla lehnout.
Petr s Elou měli přiletět v pět ráno tak jsem si budík nastavila na čtvrtou hodinu.
Nakonec jsem byla vzhůru už od půl třetí, protože jsem zvracela. Vážně už pít nebudu.
Bylo teda čtvrt na pět a já jsem vyjela na letiště.
Petr s Elou nastoupili do auta a jeli jsme domu.
P:No krásně si to tady uklidila
N:No jako jo, ale některý věci si laskavě dávej jinam.
P:Tak mi nemáš lést do skříněk.
N: a jak mám asi najít čistící prostředky ty blbečku
E:Tohle mi vážně chybělo.
E: Petře pojď ještě spát, odpoledne jedeme všichni tři za klukama a Kouknout se na Amálku.
N:I já? Já už jí viděla.
E: Pojedeme všichni.
Petr a Ela šli spát no a já dělala oběd.
Vstali asi kolem jedenáctý tak jsme se naodědvali a jeli k Davidovi.
D:Ahoj co vy tady?
E: Přišli jsme vás navštívit.
D:My jsme právě přijeli s holkama domu
N: Já myslela, že tam má být pět dní
D: všechno bylo v pořádku takže holky mohli domu.
E:No a tak kde pak je ta malá princezna?
T:Ahoj Eli a Peťo
P:Ahoj, no ta je rozkošná
D:Taky jsem si s ní dal práci.
N:( v duchu jsem se pleskla do čela a šla jsem si natočit vodu) když jsem držela skleničku a chtěla jsem se napít do obýváku přišla nějaká blondýna ruku v ruce s Martinem a mě ta sklenička spadla na zem a roztříštila se.
M:Si v pohodě?
N:Jo...no vlastně asi ne... promiň já to uklidím
M: Ještě jsem zapomněl Veru tohle je Nela moje expřítelkyně, sestra Petra. Nelo tohle je Verča moje přítelkyně.
V: Těší mě, podala mi ruku
N:Mě ne, já radši půjdu ahoj
Teda ještě to uklidim
P:Je ahoj Veru
V:Ahoj
N:Au
T:Ty ses řízla a teda pěkně hluboko...
M: Pojď já ti to zavažu
N:Nechci, já se omlouvám já radši půjdu ahoj
M: Počkej!
Šla jsem a doběhl mě Martin
M: Můžeš mi vysvětlit co ti je?
N:Co mi je? Jak dlouho ste spolu?
M:Dva měsíce
N:A proč tu predevčírem nebyla??
M:Nemohla
N: Jasný takže ty se semnou vyspíš a pak jakoby nic viď, hlavně že mě miluješ a nikdy nepřestaneš bla bla bla.
M: Dyť ty mě nemiluješ tak proč si nenajít někoho jinýho kdo mě taky bude milovat.
N:Jak to můžeš vědět? Víš úplný hovno Martine! Ty si mi zase lhal!
M:zase utíkáš? Klasika Kratochvílová utíká před problémama nezapomeň zase odletět do Ameriky!
N:Ty si takovej kokot, kdyby sis všimnul chvátám protože si chci tu ruku zavázat!
M:Mohl jsem ti jí zavázat u nás doma, ty si nechtěla
N: Mám otázku
M:Jakou?
N: Proč máš u sebe v pokoji vystavený naše fotky když si s tou blondýnou?!
M: Protože jsou to hezký vzpomínky..
N:Ten prstýnek?
M:Jo ten je Verči, chci jí ho dneska dát.
N:Jo tak to je hezký, taky jí chceš požádat o ruku na narozky? Myslíš si že jsem úplně blbá?
M:No a co, je to můj pokoj a ikdyž ten prstýnek měl být pro tebe tak proč ho tam nemít je to taky vzpomínka.
N: Je vidět, že v hlavě to nemáš ani trochu srovnaný...dyť ty ani nevíš koho chceš!
N: já kráva jsem si myslela, že se to mezi náma změní, odpustila jsem ti a najivně jsem si myslela, že bychom to zkusili znova, ale ne jsem totiž úplně blbá!
M: Dyť mě nemiluješ!
N:Přešlápni si, stojíš si na drátě.
Jasně, že tě miluju a ani na minutu jsem nepřestala, řekla jsem to schválně, že tě nemiluju protože jsem si to chtěla srovnat v hlavě...a dyť je to jedno za týden budu stejně zase v Americe a ty si tady budeš s tou tvojí Verunkou žít šťastně až do smrti!
Víš co mezi náma dvouma je navždycky konec!! Nenávidím tě!!
M:Tohle jsem posral definitivně
Prosím počkej
N: Jdi si za Verunkou, dej jí ten můj zásnubní prstýnek a začněte si plánovat svatbu a dětičky.Šla jsem domu celá ubrečená, zavázala jsem si ruku. Hrozně mě bolelo v podbřišku, chtěla jsem si jít lehnout, když v tom mi zavolalo číslo z Ameriky...
Ahojky, tohle byla poslední předepsaná kapitola a já teď nemám moc náladu psát, kvůli nějakým problémům, který mám. Proto se chci omluvit, nevím jak dlouho, ale teď prostě nějakou dobu kapitoly vycházet nebudou.❤️
ČTEŠ
Nový Začátek (Pokračování Nová Zkouška)-DOKONČENO
FanficNela se vrací z Ameriky, odpustí Martinovi a bude s ním chtít chodit? Našel si mezitím, ale Martin přítelkyni, s kterou plánuje budoucnost? Vrátí se k sobě dvě osudové polovičky, nebo se jejich cesty navždy rozdělí? Čti a všechno se dozvíš (Příběh...