Po pěti úmorných hodinách vyšli doktoři ze sálu.
M:Tak co?
Do:Je nám to moc líto.. vaši snoubenku už jsme nemohli zachránit a ani to dítě.
V tuhle chvíli mě něco podlo do zad a já padal k zemi.
M:Nene! Vy kecáte!
To neni pravda
Do:Je nám to moc líto
T: proč? Proč jste jí nezachránili?
Do:došlo k masivnímu krvácení do mozku. A dítě kvůli silnému otřesu v autě potratila.
M: Nelo neopouštěj mě! Prosím!
P:Chci za ní?!
Do:Nejde to je nám to líto
P: Nemůžu ztratit mojí sestru
T:Moje kámoška
M:Moje láska.. moje dítě.
Ztratil jsem to nejcennější co jsem, kdy měl.
P:Za tohle můžeš ty Martine. Nebýt tebe, Nela je tu s náma.
Da: přestaň Petře
T: má pravdu, nedával si na ní vůbec pozor. Ty a Tony za to můžete.
M: Já to vím, ale nemusíte mi to předhazovat.
Vrátil jsem se z nemocnice domu vzal si všechno co jsem měl doma za chlast a pil jsem do němoty.Nikdy jsem se necítil tak sám, jako právě dneska. Dneska mě opustil jeden z mých nejmilovanějších lidí co jsem měl..
Co jsem komu udělal tak zlýho?
Musel mi sebrat moje obě dvě nenarozený děti i mojí lásku.
Vzal jsem skleničku s pitím a naposledy se napil.Je rok po tom co Nela odešla.
Ikdyž je to pro mě těžký žiju dál a pracuju na sobě. Snažím se zlepšovat v hudbě a také na mojí osobnosti..
Dost jsem přemýšlel. Určitě by Nela nechtěla, abych zůstal sám. Třeba se najde někdo, kdo mě udělá šťastným. Vím, ale že ne tak šťastným jak to uměla pouze ona. Tak to mám i já, neni a nikdy nebude osoba, kterou bych miloval víc než ji.
Petr s Eliškou čekají kloučka. Týna a David se stěhují do Brna. No a já žiju dál, vím, že i přes to co jsem jí udělal, tak se na mě Nela ze shora kouká a dává na mě pozor.Jsme u konce lidi.
Chci vám moc poděkovat za neuvěřitelnou podporu, jak u Zkoušky tak i tady❤️ vážně si toho moc vážím.
Tímhle bych příběh ukončila.
Mějte se hezky❤️
ČTEŠ
Nový Začátek (Pokračování Nová Zkouška)-DOKONČENO
FanficNela se vrací z Ameriky, odpustí Martinovi a bude s ním chtít chodit? Našel si mezitím, ale Martin přítelkyni, s kterou plánuje budoucnost? Vrátí se k sobě dvě osudové polovičky, nebo se jejich cesty navždy rozdělí? Čti a všechno se dozvíš (Příběh...