Epilog

24 2 1
                                    

19. 3., pátek

Eve

Eve by zrovna neřekla, že věří na znamení zvěrokruhu. Minimálně ji to bavilo, a pokud něco sedělo, pak jí to potěšilo, ale jinak šla dál. Myšlenka toho nechat si rozkazovat o svých životních partnerech podle toho, co řekla nějaká internetová stránka, jí přišlo na hlavu. Každopádně Mira si vyžádala datum narození Lilith, ať prý když tak Eve varuje.

A tak se Eve dozvěděla hned dvě věci.

První byla, že Lilith je vánoční dítě. Vánoční dítě! Málem na dívku před sebou s očima upřenýma k zemi těsně poté, co jí to řekla, vyjekla, proč se to dozvídá tak pozdě, a že je to naprosto skvělé, dokud si nevzpomněla na jejich konverzaci v obchodním centru před Vánoci.

Z čirého nadšení a fascinace zbylo jen pouhé oh. Dala si dohromady fakty, co znala o Lilith, jejím pohledu na Vánoce a její mámě. Nechtěla jí připomínat to, že si myslela, že svojí mámě zničila život, tak radši spolkla poznámku o tom, že musí být chudák, když se jí dárky z Vánoc a narozenin smrsknou do jednoho dne, a prostě to přešla. Na okraj zmínila datum svých narozenin a změnila téma.

Což jí vedlo k druhé věci- její a Lilithiny narozeniny se zrcadlily! Eve byla rak narozený 24. června, což bylo přesně šest měsíců po těch od její holky. Byly i opačná znamení, a i když netušila, co to znamená, prostě si tam doplnila to, že se k sobě skvěle hodí.

Samozřejmě, že se k sobě skvěle hodily - byly Lilith a Eve.

Po zaslání Miře se dočkala dlouhé slohovky o výhodách a nevýhodách kozoroha, kterou letmo přeletěla očima, než se zaměřila na tu pod ní.

Mira se nedávno rozešla s Deanem, protože prý jejich cesty směřovaly jiným směrem, a momentálně si procházela depresivní fází jejího cyklu. Její kamarádka zrovna trávila dny u televize se zmrzlinou. Eve si nebyla jistá, jestli truchlí nad rozchodem s Deanem nebo nad ztrátou vztahu.

Srdce ji poskočilo, když při výstupu z chatu její oči zavadily o nepřečtené zprávy, z nichž byly některé staré i několik let. Možná by mohla-

„Prý máš vyklidit myčku," zavřela za sebou nově příchozí Lilith bokem dveře do jejího pokoje, Ruce měla zaneprázdněné dvěma sklenicemi s oranžovou tekutinou.

„Ale né," posadila se z lehu Eve a odsunula počítač, ať při přebírání nápojů nedojde k nehodě a ony ho nezničí. „Kohos potkala? Mika nebo Jordana?"

Návštěvu v jejím domě dlouho odkládaly kvůli nervozitě Lilith, ale od předminulého týdne, kdy zde byla poprvé, tu pak byly skoro pořád. Tátové měli Lilith rádi, ačkoliv byli prvně lehce na vážkách z její podobnosti k jiné, jim známé, osobě. Bude ještě trvat, než k ní roztají úplně, zatím se pohybovali na tom, že Lilith nedělala nic, čím by je urazila, stejně jako potěšila. Kromě toho, že Eve s ní byla tisíckrát šťastnější, samozřejmě.

„Michaela," ušklíbla se Lilith. „Prý nechápe, jak můžeš nechat hosty chodit pro pití."

„A řeklas mu doufám, že sis to doslova vydupala?" Ucucla si džusu, než ho položila na noční stolek.

„Naznačila jsem to." Lilith ji s odložením napodobila.

„Takže ne," povzdychla si Eve. „Skvělý. Jestli tohle uslyší Fred a Isa," se slovy přehnaně vrtěla hlavou.

Sourozenci o Lilith už chvíli věděli, ale ještě neměli tu čest ji potkat, za což mohla především Lilith, která to dokládala a vyhýbala se jim. Eve na ni netlačila, ale to samé se nedalo říct o těch dvou, ti naopak tlačili na Eve. Kdykoliv rodiče cokoliv o její přítelkyni řekli, věnovali vždy Eve pohledy nebo ji rovnou začali otravovat, že jim dluží seznámení. Nešlo to odkládat do nekonečna, ale podle Eve to ani nebude nutné. Lilith se pomalu, ale jistě odvažovala projevovat jejich vztah i veřejně, kdy neměla problém s držení rukou.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 18, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Bez AdamaKde žijí příběhy. Začni objevovat