Třicátá osmá - Lilith

16 1 0
                                    

TW: vyoutování (=nedobrovolný coming out)
Je-li Vám téma nepříjemné, klidně kapitolu přeskočte. Na začátek 39. dám rychlé shrnutí.

14. 1., čtvrtek

Lilith měla holku.

Ne.

Lilith s někým chodí.

Ne.

Lilith a Eve spolu chodí.

Znělo to dobře, ale žádná z těch krátkých vět poskládaných ze slov vzniklých z písmen prostě nevyjadřovala to, co se dělo v její hlavě a srdci a hrudi a prstech a prakticky všem, když to slyšela, řekla, pomyslela na to...

Lilith a Eve jsou spolu v romantickém vztahu.

Stále to nebylo ono.

Tohle měl být prostě jen další čtvrtek, kdy nemá nahlášenou brigádu. Plány se změnily, když se Eve po plavání zlepšila nálada a navrhla, že by spolu mohly někam jít. Lilith akorát dokončila sklízení tělocvičny, a tak na to kývnula, i když chtěla dát Eve jen ahoj u skříněk.

Bylo to ideální, Lilith ji vzala do kavárny na jablečný koláč a vynutila si placení. Tedy... Zaplatila ve chvíli, kdy se Eve rozplývala nad miminkem blízké maminky a ptala se jí na informace.

„Ty ji znáš?" zeptala se tiše Lilith po usazení a snažila se ignorovat úšklebek Violet na její tváři a její šeptání něčeho Kylovi. Byla někde s Eve, jestli něco, tak by měla být pyšná, ne se stydět, tak se proboha přestaňte klepat, hloupé prsty. Rozhodně jim tohle nezkazí svými myšlenkami.

„Ne, proč? Ty jo?" usmála se na ni Eve z proti sedadla.

Lilith to nechala být a radši ji nechala mluvit o tom, jaká byla dnešní lekce plavání.

Eve nebyla tak mluvná jako obvykle, ale taky šlo vidět, že jí mluvení o tomto tématu hodně baví.

Jenom doufala, že dnešní situaci, kdy Eve chtěla být sama zvládla dobře. Poslední, po čem by toužila, by bylo vyslat špatnou zprávu, a omylem naznačit, že ji její problémy nezajímají. Obzvláště poté, co k ní byla Eve tak milá v jejích náladách, které byly ale iracionální a hloupé.

Nebyla si jistá, co přesně se v ten moment stalo, ale Eve se něčemu zasmála, koutky Lilith ji automaticky následovaly a jí projely hlavou všechny jejich vzpomínky spolu. Začínaje pomáháním s matikou a konče tím, jak se dneska snažila nezírat na holé břicho Eve, které v ní nevyvolávalo soudné věci.

Dříve, než by je mohla zarazit, slova vylétla z její pusy.

Ta slova, která vedla k tomu, že si málem po cestě poskakovala. Držela se zpátky, aby jí někdo nezahlédl, a pak mámě nenahlásil, že jede na drogách.

Eve se jí zeptala, co tak najednou, tedy poté, co na ni přestala němě zírat.

Lilith sama nevěděla. Před pár týdny se jí to zdálo jako hloupost, skutečně něco takového chtít, jít do toho oficiálně a říct to i ostatních, ale... Třeba teď se nemohla dočkat, až dojde domů a na otázku Gabriela, kde byla, odpoví, že s její holkou.

Osobou, kterou má ráda.

Ne, to zní špatně.

Přišlo jí to správné a přirozené, jako postupné učení se matiky. V první třídě se rovnicí bojíte, ale za pár let se nemůžete dočkat, až přejdete na vyšší obtížnost. S Eve... Lilith si byla Eve jistější než výsledkem na jejím testu matematiky. Ona...

Bez AdamaKde žijí příběhy. Začni objevovat