Öncelikle tekrardan merhaba herkese🙋
Yukarıda ki şarkının bölüm ile ilgisi yok sadece sevdiğim için koymak istedim.
Umarım bölümü seversiniz^^
İyi okumalar•••
Her zaman ki gibi sıradan bir sabaha uyandım. Saat sabahın yedisiydi ve ben okula gitmek için kalktım saçmalamayın tabi ki alarm çalar çalmaz uyananlardan değilim sanırım onuncu alarmıma fln uyandım.
Her neyse bir an önce hazırlanıp evden çıktım, kahvaltıyı evde yapmayı pek sevmem genelde benim çocukluğumdan beri olan şapşik kankişlerim Beste ve Eymen ile kahvaltımızı okulun kantininde yaparız. 11. Sınıf olmak da ayrı bişey zaten büyüdükçe hayata karşı olan sorumluluğum artıyor ve ben bundan pek memnun olduğum söylenemez ha birde okulun popüler olan iki tane yakışıklı mı yakışıklı çocuk var. Çocuk dediğime bakmayın taş gibiler resmen hatta beste şu Baran adlı çocuktan hoşlanıyor.
Ben mi ben kimseden hoşlanmıyorum sevmiyorum zaten erkeklere pek güvenen bir tip değilim.Bir erkeğin gelip bana güvenini kazandırması lazım ancak.
Bir de şu Baran'ın yaninda ki diğer taş gibi olan çocuk Kaan yalnız o baya baya yakışıklı ay bana neyse Allah sevdiğine kavuştursun.
Otobüse binip okulun yolunu tuttum, ineceğim durak geldiğinde okulun önünde bizimkileri gördüm yani Eymen ve Beste'yi onlar beni daha görmemişlerdi koşarak Eymen'in sırtına atladım.
"Dur deli kız sırtımı sakatlican sonra kızlar bana bakmaz in lan sırtımdan" kıkırdayip sırtından indim ve Besteme sarıldım o da bana sarıldı.
Sonra telefonumdan bir bildirim sesi geldi, açtım baktım bilinmeyen bir numaradan idi.
05*******: Bizde en az tahin ve pekmezdeki uyum gibi uyumlu bir çift oluruz bence
05*******: Önce ben tahin gibi acı, tatsız,renksizdim sonra sen girdin hayatıma
05*******: Ve bana önce renk sonra hayatıma da tat kattın Gök Gözlü'm 💙
••••
KESTİK wjjxjwjxjwjdj
Evet ilk bölümü nasıl buldunuz?
Ya yazarken çok zorlandım ilk oldugu için kurgusu falan saçma gelebilir ne yapacağımı kurgumu fln hep unuttum ehü ehü neyse sizde hatalarımı gormemezden gelin canimm
Evet Kuzular oylarınızı ve yorumlarını eksik etmeyin böylece beni mutlu etmiş olursunuz. Ve beni takip etmeyenler ederse daha da mutlu olurum <3
Belki bir kaç saat sonra tekrar gelebilir yeni bölüm bilemiyorum o kadar zorlandım ki bunu yazarken iki saatimi aldı oysa azcik bişey neyse hadi öptüm bayyy🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖK GÖZLÜ'M~Texting
Comédie05*******: En az bizde tahin ve pekmezde ki uyum kadar uyumlu bir çift oluruz. 05*******:Ben tahin gibi aci tatsız ve renksizdim 05*******:Sen de pekmez gibi tatlı ve sen benim hayatıma girdiğinde bana önce renk kattin sonra tat kazandırdın. Kapak...