Evetttt herkese selamlarrr nasılsınız bakayımm
Bende iyiyim teşekkürler ğpafkcopfıjoihwe
Hadi bölüme geçelim.
*****
"Kızım hırkanı da aldın mı?"
"Almıcam anne soğuk olmaz herhalde pek."
"Al kızım anne sözü dinle üşürsün sonra."
"Neyse anne hadi kaçtım ben"
"Tamam kuzum gidince bana yazmayı unutma haa."
"Allah aşkına anne kampa gidiyoruz ya telefonum çekmezse."
"Hattını türk telekom yapalım kuzum o çekiyormuş geçen Aysel teyzelerde duymuştum."
"Tamam Hatice sultan kamptan dönünce yaparız."
"Hadi öptüm annem kendine iyi bak babamı da öp benim yerime."
"Öperim kuzum öperim hadi sağlıcakla git gel."
Evden çıkıp okulun yolunu tuttum.Annemi dinlememiş ve hırkamı almamıştım umarım hava pek soğuk olmaz.Saçlarım salıktı ve hafif rüzgarda uçuşuyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyor.
İneceğim durak geldiğinde otobüsten indim ve okula doğru yürüdüm. Okulun önünde 2 tane otobüs vardı herhalde bunlar ile gideceğiz.Ben hemen Beste ve Eymen'in yanına gittim.
"Oooo kankaların en güzeli hoşgeldin" dedi Eymen beni görünce,
"Hoşbuldumm"dedim bende
"Elif sana bir şey dicem ama sakın moralini bozma" bunu diyince bile bir b*k kokusu almıştım ve istemsizce moralim bozulmuştu.
"De bakıyım."
"Şimdi şu 12'lerden seni seven sürtük Emre var ya işte o da kampa geliyormuş yani 2 hafta boyunca mecburen her gün onu görüceksin." al işte bozdun moralimi.
"Off hayır yaa zaten okulda çocuktan kaçıcak delik arıyorum napıcam ben orada."
"Allah sabır versin be kankam bak bana beni seven yok bi de sana bak seven çok ama sana beğendiremiyoz bu gençlik ne nankör olmuş anammmm."diyerek saçımı karıştırdı Eymen.
"Ya Eymen yaa saçımı bozdun hem beni sevenleri beğenmediğim ne malum anonimim var bi kere onu sevcem ben hıh."
"Aman be ne anonimmiş acaba bende mi yazsam birine."
"Yok yazma valla ben seni kimseyle paylaşamam." dedim Eymen'e ve konuşmanın başından beri bize katılmayan Beste'ye döndü gözlerim.
"Bestiş hayırdır nereye bakıyon öyle dalgın dalgın." baktığı yere bakınca Baran ve Kaan'ın olduğu yere baktığını gördüm ah garibim bu da böyle uzaktan uzaktan seviyor Baran'ı.
"Evet çocuklar hadi artık yolculuğa çıkabiliriz herkes otobüslere." diye konuştu bizden sorumlu öğretmen.
Herkes tek tek otobüslere binmeye başladı.
Eymen Beste ile oturuyordu eee ben kimle oturcam.
Neyse kim gelirse gelsin diyerekten cam kenarına oturdum.
"Pardon yanına oturabilir miyim?" kafamı soran kişiye kaldırdığımda ağzım ve gözlerim aynı oranda açıldı. Ne yani okulun popüler ve yakışıklı çocuğu benle mi oturmak istiyor.
Benden evet dememi isteyen gözlere sahip olan Kaan'a bir kez daha baktım yerimde dikleştim ve
"Tabi oturabilirsin" dedim.Mutlulukla oturdu ve
" Ağzını kapatsan iyi olacak." dedi ve ben o an fark ettim benim ağzım şaşkınlıktan hala açık hemen önüme dönüp ağzımı kapattım.
"Pardon" dedim.
"Sorun değil öyle de çok güzeldin." NEEEE!!!! bana güzelsin mi dedi Allah'ım kalbim niye bu kadar hızlı atıyor ölüyorum da ölmeden önce kalbimin bana son nefesleri falan mı?
Amann ne saçmalıyorsam.Hemen o da dediği şeyi fark etti ve
"Eee şey yani şöyl-" diye konuşmaya başlamıştı lakin hocanın konuşması ile kesmek zorunda kaldı.
"Evet çocuklar kemerlerinizi bağlayın heyecanlı bir yolculuk bizi bekliyor yaklaşık 5 saat sonra orda oluruz."ohhh uyuyabilirim ama otobüste klima açıktı ve ben annemin sözünü dinlemeyip hırkamı almamıştım.Hissettiğim ürperti ile kollarımı kavuşturdum ve başımı cama yasladım.
"Eğer üşüyorsan ceketimi verebilirim." dedi Kaan bana doğru önce şaşırsamda bozuntuya vermeden
"Olur." dedim. O da amma meraklıymış hızla çıkarıp ceketini kollarımı örtecek şekilde sırtıma koydu.Onun kalp atışlarının sesini duyabiliyordum niye bu kadar heyecanlandı ki heralde ceketi çıkarırken fazla hareket etti ondan nefes nefese kalmıştır.Her neyse şimdi uyuyabilirim.
(5 saat sonra)
"Elif hadi uyan geldik Elifff" Kaan'ın bana seslenmesi ile gözlerimi açtım bir dakika benim başım Kaan'ın omzundaydı tövbe bismillah hızla kafamı kaldırdım.Heralde baya hızlı oldu başım Kaan'ın çenesine çarptı ayy kıyamam gitti güzelim çene.
"Şey çok çok af edersin yanlışlıkla oldu." dedim hızla.
"Sorun değil" dedi o da ve beraber otobüsten indik.
Herkes kendi çadırını kurcak alanı seçti ve şansa bak Kaan ile yan yana çadırımız.
"Elif isterseniz Eymen bizle kalsın sende Beste ile kalırsın." dedi Kaan Eymen cevapladı benim yerime
"Olur olur bal gibi olur."
Tüm öğrenciler birleşip oyunlar falan oynamıştık. Böylece zaman geçmişti herkes çadırlarına yöneldi. Bizde Beste ile girdik çadırımıza ve Beste hemen yatıp uyudu ama benim anonimimden gelen mesajlarım vardı.
Anonim olan şapşik: Güzelim kusura bakma ama Kaan ile hayırdır
Anonim olan şapşik:Otobüste yan yana şimdi çadırlarınız yan yana
Elif:Öyle denk geldi anonim merak etme aslanım ben sen varken kimseye yan gözle bakmam.
Anonim olan şapsik: Sen öyle diyorsan güzelim neyse geç oldu hadi iyi geceler.
Elif: iyi geceler.
****
Evettt biraz uzun oldu ama güzel oldu.
Bölümü nasıl buldunuz?
bu arada bir sonraki bölüm ful instagram bölümü olsun mu? ne dersiniz
Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin sizi seviyorum..
Bu arada karakter tanıtımında ki Beste yerine yeni Bestemiz budur ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖK GÖZLÜ'M~Texting
Humor05*******: En az bizde tahin ve pekmezde ki uyum kadar uyumlu bir çift oluruz. 05*******:Ben tahin gibi aci tatsız ve renksizdim 05*******:Sen de pekmez gibi tatlı ve sen benim hayatıma girdiğinde bana önce renk kattin sonra tat kazandırdın. Kapak...