Evettt selamlarr:)
Nasılsınız?
Şimdi ben nasılsınız diye sordum ya nerdeyse görünme sayısı kadar o soruya cevap verilmezse🔪🔪 falan yani anladınız siz wjxjshxhhwhzhs
Şaka yapıyorum hiç ben öyle insanmıyımEvet yazıyormuşsunuz wnxnjshxhwhxhhs
Her neyse bol ekşınlı bir bölüm hadi geçelim,
•••••
Dünden beri anonime yazdığım şeyleri düşünüyordum.Karşıma çıkmasına 9 gün kaldı. Keşke o an o kelimeleri demeseydim o kadar pişmanım ki gizliliğine sonsuz saygım var ondan sıkılmadım tamam azcık kim olduğunu bilmemek biraz canımı sıksa da dünkü o kelimeleri asla hak etmemişti. Çok ağır konuşmuştum.
Ve gönlünü almak gerekiyor,
Bende düşündüm ve beni seven bir Emre var anonim Kaan'ın da sevdiğini söylüyor ama Kaan'a o kadar sövdü ki anonimin Kaan olması imkansiz dolayısıyla Emre anonim o yüzden onu mutlu edip Emre'nin karşına geçerek onunla sevgili olmak istediğimi söyleyeceğim hem kendi 9 gün sonra çıkmasına gerek olmayacak belki de şimdi beni düşünüyordur nasıl ne diyerek çıkcam diye o yüzden ben bu sıkıntısını gidermiş olucağım.
Her ne kadar Emre' den nefret etsem de belki alışırım gerçekten sevebilirim sonuçta anonim beni çok güzel seviyor ona layık olmaya çalışırım.
Böylece dün söylediğim sözler için de kendimi affettirmiş olurum.
Bir hevesle ayağa kalktım ve hazırlanmaya başladım tabi çadırın içinde ne kadar rahat hazırlanabilirsem.
Zar zor hazırlandıktan sonra Emre'nin yani anonimin yanına gitmeye başladım.
Yanına yaklaştığımda geldiğimi belli etmek amacıyla öksürdüm.Duyunca kafasını kaldırdı ve beni görünce önce bir şaşırdı sonra gözleri parladı sevindiğine dair.
"Selam"diyerek yanına oturdum daha da şaşırarak,
"Selam"dedi sonra devam etti
"Sen benim yanıma hiç gelir miydin yaa yoksa kıyamet alametleri falan mı anaa kafamıza taş mı yağacak yoksa."diye saçmaladı."Hayır,kıyamet alametleri değil yine hayır kafamıza taş yağmayacak yani sanırım Allah'ın işine karışılmaz valla ve evet yanına gelirmişim."diyerek açıkladım.
"Eee yanıma geldiğine göre cevabını hayır olarak bildiğim soruları sorayım o zaman, Elif güzelim benimle çıkar mısın?"dedi zaten her karşıma çıktığında hep bunu diyordu her seferinde hayır dememe rağmen ama bu sefer cevabım farklı olacaktı.
"Evet Emre seninle çıkarım."dedim.
"Tamam yaa zaten tahmin etmiştim öylesine şansımı denemişt- bı dakika ne sen evet mi dedin nasıl yani şimdi sen evet dedin bana ben çıkma teklifi ettim dimi başka bişey mi ettim yoksa bence öyle yoksa kabul etmezdin.""Off Emre saçmala çıkma teklifi ettin bende kabul ettim işte."der demez Emre kollarımın altından tutarak beni havaya kaldırdı ve beni kendi etrafında döndürdü.
"Biliyordum bee bir gün sana kavuşacağımı biliyordum."
"Yaa hahaahah Emre t-tamam yeter indir beni yere artık." dediğimde beni bir hışımla yere indirdi.
"Şimdi sen benim sevgilim misin?"diyerek ellerini yanaklarıma koydu.
Bende kafamı sallayarak "Evet sevgilim." Dedim
Beni kendine çekip sarıldı, yüzünü saçlarıma gömdü ve kokumu içine çektiğini hissettim.
Bende ona sarıldım çok güzel bir kokusu vardı ya da ben fazla havaya girmiştim.
İzlenme hissi ile kafamı kaldırdığımda ilerde kızarmış gözler ile bizi izleyen bir adet Kaan görmeyi beklemiyordum.
O da onu fark ettiğimi fark ettiğinde hızlı adımlar ile oradan uzaklaştı ama benim içime yanlış yaptığım ile ilgili bir kuşku düştü.
Biraz daha sarılı kaldıktan sonra telefonuma gelen bildirim sesi yüzünden ayrılmak zorunda kaldık.
Anonim olan şapşik: Bence sen Emre ile sevgili olarak hiç olmayan şeyleri bitirdin,
Anonim olan şapşik: 9 gün sonra karşına çıkmama gerek kalmadı,
Anonim olan şapşik: Sana Emre ile mutluluklar
Anonim olan şapşik: Artık sana yazarak seni rahatsız etmeyeceğim Gök Gözlü'm kendine iyi bak o Emre ***** seni üzcek bişi yapsın ona dünyayı dar ederim,
Anonim olan şapşik: Her ne kadar senin yanında olamasam da her zor anında elini kalbine koy ve hisset Gök Gözlü'm ben orada olacağım,
Anonim olan şapşik: Hoşçakal Güzelim.
(Artık bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.)
•••
Evet bitti yani bu bölüm wjsjwjxhdAh anonim üzümlü kekim sen bana gel wjxjjwhxhwhxhshxhwhehwhshs
Bu arada **** olan yerde küfür var da edepli bir insan olduğum için yazamadım wjxjshxhshhxhw
Her neyse oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin kendinize iyi bakın hoşçakalinnnn ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖK GÖZLÜ'M~Texting
Humor05*******: En az bizde tahin ve pekmezde ki uyum kadar uyumlu bir çift oluruz. 05*******:Ben tahin gibi aci tatsız ve renksizdim 05*******:Sen de pekmez gibi tatlı ve sen benim hayatıma girdiğinde bana önce renk kattin sonra tat kazandırdın. Kapak...