16.Bölüm

99 55 33
                                    

Selamlarrrrr nasılsınız?

Bende iyiyim yani sanırım her neyse

Aslında benim derslerim hala çok yoğun ama ben yine de bir şekilde size bölüm atmaya çalışacağım(:

İyi okumalar 🍉
Yine karpuz çekti canım ejsjwjjxjw

•••••

Anonim ile olan konuşmamdan sonra odamın kapısı hızla açıldı ve açıldığı gibi benim kendimi yerde bulmam bir oldu.

Tabi ki benim yere düşmemi sağlayan ayı kuzenim olan Rüzgar idi. Onunla bayağıdır konuşmuyorduk daha doğrusu o ararsa arıyordu ama ben onu aramaya üşeniyordum o yüzden şimdi hazır olun her zaman ki gibi yine trip atmaya başlayacak.

"Off kuzen dedik bağrımıza bastık sen beni hiç aramaz oldun hayırsız."dedi ve hala ben yerde ve o da üstüm de yatıyor vaziyette olduğumuzu fark ettim.

"Önce bı üstümden mi kalksan ayı kuzenim benim."dedim ve o hemen ayağa kalkıp yatağa oturdu bende yanına oturdum.

"Ee anlat yerden de kalktık beni aramayarak şu ponçik kalbimi ne kadar kırdın biliyor musun?Eymen bile beni senden daha çok arıyor."Bu dediğine gülüp cevap verdim.

"Ya sen benim hep aklımdasın arasam ne fark eder aramasam."diyerek onu yumuşatmaya çalıştım ve tabi ki saçmalamayın her zaman aklıma olduğu da  yok. Ayrıca o da ben bunu dedikten sonra yumuşadığını gösterir şekilde gülümsedi ve bana sarıldı.

"Hadi sen git babam ve anneme hoşgeldiniz de sonra da senle diğer kuzenlerimizi ve çevremizdekileri çekiştirelim."İşte bu yüzden Rüzgar'ı diğer kuzenlerimden daha çok seviyordum aşırı eğlenceli.

Her neyse amcam ve yengemin elini öptükten sonra Rüzgar'ın yanına gittim ve dedikodu zamanımız başlamıştı.
(ARKADAŞLAR SİZ DEDİKODU YAPMAYIN HARAM HARAM WNSNKSJXJWJSN)

Gece 12'ye kadar oturmuştuk.Annemler çoktan yatmış,amcamlar ise misafir odasında uyuyorlardı.
Rüzgar ise benim odamda yer yatağında yatıyordu o da uyumuştu ama ben anonimden mesaj bekliyordum ve o an mesaj geldi de.

Anonim olan şapşik: Güzelim hallettim bir daha değil sana uzun bir süre kızlara yaklaşamaz.

Anonim olan şapşik:Ama sen bı balkona çıksana senin o güzel yüzünü göreyim.

Gülümseyerek mesajı yazdım bende.

Elif: Emre için eline sağlık valla ve çıkıyorum balkona.

Ve yatağımdan kalkarak yavaş ve sessiz adımlar ile balkona doğru yaklaştım ve sessiz olmaya özen göstererek balkonun kapısını açtım.

Dışarı çıktığımda ilerde sokak lambasının altında birisi vardı büyük ihtimalle oydu.

Simsiyahtı onu burdan seçemiyordum.

Ama görebildiğim tek şey fit ve uzun boylu oluşuydu. Telefonumu elime alarak yazmaya başladım.

Elif:Ama haksızlık ben seni göremiyorum.

Telefonuna gelen bildirim sesi ile telefonuna baktı.

Anonim olan şapşik: Güzelim susar mısın manzaramın keyfini çıkarıyorum.

Son yazdığını okuduktan sonra yüzümde aptal bir sırıtış belirdi.

Ve sonra olmamasını istediğim bir şey oldu.

"Elif sen delirdin mi bu soğukta balkonda hadi onu geçtim tek başınasın orada neye sırıtıyorsun sen?"diyerek yanıma gelen Rüzgar ile anın büyüsü bozuldu ve;

"Yok bişey yaa neye sırıtcam ilahi Rüzgar hadi çok soğuk hava içeri girelim."diyerek Rüzgar'ı içeri soktum ve kendimde girdim.

İçeri girince gerçekten üşüdüğümü fark ettim ama onun kelimeleri beni öyle ısıtmıştı ki dışarda üşüdüğümü hissetmedim bile.

Galiba ben ciddi ciddi anonimi sevmeye başlıyordum.Bu düşüncelerimden beni telefonuma gelen mesaj ayırdı.

Anonim olan şapşik: O yanındaki kuzenin olan Rüzgar mıydı?

Elif: Evet de sen nerden biliyorsun?

Anonim olan şapşik: Anonimler her şeyi bilir güzelim neyse geç oldu sen yat artık yarın okulda görüşürüz.

Elif: Görüşürüz ilerde seveceğim anonim'im

Anonim olan şapşik yazıyor....

Anonim olan şapşik çevrimiçi

Anonim olan şapşik çevrimdışı

Bu hallerine kıkırdayıp telefonumu yatağımın kenarına koydum ve muhteşem bir uykunun kollarına kendimi bıraktım..

•••

Selamm nasıl buldunuz

Ya bu bölüm biraz sıkıcı gelmiş olabilir çünkü ortada kaos yok wjsjwjsjsn

Ama siz bekleyin ilerleyen bölümlerde kalbiniz duracak.

Her neyse oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.

Sizleri seviyorum kendizine iyi bakın hoşçakalinnnn ❤️

GÖK GÖZLÜ'M~TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin