Selamlarrr Nasılsınız 💦
Bende iyiyim teşekkürler 💖
Hadi bölüme geçelim.
İyi okumalar 🌻
•••
"Baran."
Nasıl yani benim onca zaman konuştuğum kişi Baran mıydı? Aklım almıyordu ama sonunda Baran konuşarak olaya açıklık getirmişti.
"Elif merak etme ben anonim değilim."
"Anonim Kaan." Neden şuan anonimin Baran değilde Kaan olmasına sevindim ya da Kaan ismini duyunca kalbimin ritmi neden değişti?
"Peki sen neden geldin."
"Kaan nerede."
"Yoksa ona bir şey mi oldu." Diye ard arda merak ettiğim soruları sıraladım Baran'a.
"Iıı nasıl diyeceğim bilmiyorum ama Kaan senin yanına gelirken yolda ona araba çarpmış hemen hastaneye kaldırmışlar durumu ağırmış, bende sizin bugün buluşacağınızı biliyordum sana haber vermek için geldim."
"Ama Kaan iyileştiğin de beni kesecek çünkü senin onu böyle öğrenmeni istemezdi." Baran'ın dediklerini yeni yeni algılıyordum.
Bir dakika yaa benim sevdiğim adam hastane odalarında can çekişiyor ben burada parkta oturuyorum.
"Baran kalk hemen hastaneye gitmeliyiz onu orada yalnız bırakamam bana ihtiyacı var." Diyerek Baran da ben de durağa doğru hızla yürümeye başladık.
Otobüs gelince hemen bindik ve boş olan bir yere oturduğumuz da Kaan'ı,beni,Kaan'ın beni sevdiğini düşünmeye başladım.Vayy bee koskoca okulun yakışıklısı beni seviyor e bende onu seviyorum oldu bu iş. Offf çocuk orada can çekişiyor benim düşündüğüm konuya bak diyerek kendi kendime içimden konuşurken ineceğimiz durağa vardık.
Hızla kendimi otobüsten aşağı atarak hastaneye doğru koşmaya başladım.
Hemen danışma kısmına geldiğimde orada ki kadına;
"Kaan , Kaan Gerenkaya az önce gelmiş trafik kazası şuan nerede hangi katta lan bişey söylesene."Diye sorduğum saçma sorular karşısında kadın hala saf saf bana bakınca benden günah gitti diyerekten kadının saçlarına yapıştım.
"Lan işini düzgünce yapsana sana isim söylüyorum nerede olduğunu söylesene ama sen dur seni işten attıracağım kızım sevgilime 3 dakika geç kavuşmamı sağladığın için." Diye bütün sinirimi kadının saçlarından çıkarıyordum.
"Aaaa kız bırak saçlarımı aaaaa offf aaaa acıyor bırakkk." Ben hala kadının saçını yolarcasına çektiğim sırada Baran bizi ayırdı ve:
"Nerede olduğunu öğrendim hadi gidelim." Diyince bende hemen kadının saçını bırakıp hızla Baran'ın peşinden gittim.-
Şuan ameliyattaydı ve bizde ameliyathanenin kapısında Kaan hakkında iyi bir haber alabilmek için bekliyorduk.
Az ileride Kaan'ın annesi ve babası vardı.Annesi kahrolmuştu resmen bende teselli amaçlı yanına oturarak konuşmaya başladım.
"Teyzecim üzülme Kaan çok güçlü o senin için,babası için e bir de tabi benim için yaşayacak." Dediğimde kadın göz yaşlarını silerek bana döndü.
"Sen Elif misin?"dedi ben de evet anlamında kafamı salladım o da mutlulukla bana sarıldı.
"Kızım Kaan senden her gece bahsederdi seni anlatırdı bana,sonra sana olan aşkını anlatırdı umarım Kaan iyileşir ve sen o zaman oğlumu sakın bırakma hep yanında ol olur mu güzel kızım." Dedi ben şaşkınlıkla kafa salladım açıkçası bu kadarını beklemiyordum.
"Tabi teyzecim Kaan bi iyileşsin hiç yanından ayrılmayacağım."Dediğim sırada ameliyathanenin kapısı açıldı ve içeriden bir doktor çıktı.
Hemen herkes doktorun etrafında dolanmıştı.Ama anlamadığım bir aile daha vardı ve iki aile tek bir doktorun etrafındaydık.
"Doktor durumu nasıl?"diye sordum
Doktor üzüntüyle bize ve diğer aileye bakarak;
"Üzgünüz,elimizden geleni yaptık ama hastayı kaybettik."dedi ve o an benim için zaman durdu.
Sarsıldım resmen nasıl yaa Kaan'ım yapmaz.
O beni bırakmaz gidemez daha çok anımız olacaktı onunla,daha çok vakit geçirecektik daha evlenip boy boy çocuklarımız olacaktı o beni bırakıp gidemeez nayırrrrr izin vermem diye beynimde onca ses geçerken benim son hatırladığım ben yere doğru gözlerim kapalı bir şekilde düşerken Baran'ın adımı seslenmesi idi.
••••
Evett bu bölümde bitti.
Nasıl buldunuz?
Sizce Kaan öldü mü?
Yalnız herkes Baran'ı anonim sandi ejsjwjjzjsb bana eğer Kaan anonim değil diye beddua edenleriniz varsa geri alın lan wjsnwnsnnw
Neyse hadi öptüm kendinize iyi bakın hoşçakalinnnn ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖK GÖZLÜ'M~Texting
Mizah05*******: En az bizde tahin ve pekmezde ki uyum kadar uyumlu bir çift oluruz. 05*******:Ben tahin gibi aci tatsız ve renksizdim 05*******:Sen de pekmez gibi tatlı ve sen benim hayatıma girdiğinde bana önce renk kattin sonra tat kazandırdın. Kapak...