11.Bölüm

134 70 61
                                    

Selamlarrrrr nasılsınız?

Hadi geçelim bölüme(:

İyi okumalar 🍉
Karpuz ne alakaysa wjxjhahhwx

Ln canım karpuz çekti ama oruçum olmasam da yiyemezdim çünkü daha mevsimi değil offf çok boş yaptim ejxnjwhxhxhw

••••

Nasıl yani anonim Emre değil miydi.
E ben boşuna mı Emre ile sevgili oldum yazık garibim nasıl da sevinmişti şimdi ona diyemem ki ayrılalım diye buna hakkım yok.

İyi de o zaman anonim kim?

Her neyse şuan bunu düşünemeyeceğim.
Emre'ye dönerek:

"Emre benim biraz başım ağrıyor ben çadıra biraz dinlenmeye gideyim."dedim aslında başım ağrımıyordu sadece Beste ve Eymen ile konuşmam gerekiyordu.

"Tamam güzelim bir şeye ihtiyacın olursa hiç çekinme yaz sevgilim." dedi o da alnımı öperek ondan sonra bende çadıra doğru giderken Eymen ,Beste ve benim olduğum bir gruba  yazdım.

-NEFES ALDIKTAN SONRA VERENLER-

Elif: 5 dakikaya herkes çadıra gelebilir mi?

Eymen: Geliriz tabi kötü bir şey yok inşaallah,

Beste: Geliyoruzzz.

Elif: Kötü olup olmadığını beni dinledikten sonra karar verin hadi bekliyom.
--
"Elifffff noldu guzummmm ahh senin suratın niye asık ahhh aşık mı oldun yoksa vah vah açaydım kollarımı da gitme diyeydimm."diye baya baya saçmaladı Eymen

"Yav Eymen suratım asık evet çünkü az sonra diyeceğim şeyden dolayı hayır aşık olmadım bir yere de gitmedim."diye açıkladım.

"Off kanka hadi anlat artık çatladım burda."diye söylendi Beste.

"Tamam açıklıyorum beni kesmeden dinleyin,
Öhöm öhöm şimdi benim bir anonimim vardı  ya heh işte o ben hastalandıktan sonra bana yazdı işte Kaan hep yanındaydı ben olamadım o sana baktı ben bakamadım falan diye Kaan'a biraz sövdü sonra bende sövdü diye biraz ona çıkıştım."Eymen hemen lafa atladı.

"Biraz kızdığına emin misin?" Nasıl da tanıyor kimin kankası bee.

"İyi ki kesmeyin dedim haa bı dinle, tamam belki biraz fazla kızmış olabilirim ama o an ki dediklerimden o kadar pişmanım ki hangi ruh halinde yazdım onları bilmiyorum hatta o sinirle yeter artık karşıma çık yoksa beni unut gibi şeylerde dedim ve o da 10 gün sonra karşına çıkacağım diye söyledi sonra ben düşündüm belki çıkmak istemiyor sırf benim için çıkıyor diye onun kim olduğunu bulduğumu sandım Emre'dir diye düşünmüştüm Kaan'a sövdüğüne göre o da beni seviyor dolayısıyla anonim Emre'dir demiştim."

"Sonra anonim Emre ise ben de onu mutlu etmek için yanına gittim ve oturdum az önce işte sonra bana her zaman ettiği çıkma teklifini umutsuzca yine etti ama bu sefer kabul ettim çünkü o an o kadar emindim ki anonim Emre'ydi ama kabul ettikten sonra da bana anonimden mesaj geldi."dedikten sonra telefonumu çıkardım ve anonimimle olan son konuşmalarımızı okuttum.

"ABOOOOOOWWWWWWWWW kız naptın sen."dedi Eymen

"Kanka anlık kararla Emre ile sevgili olmuşsun ama anonim Emre değil hala sevgili olarak kalacak mısın onunla." diye sordu Beste'de.

" Mecbur kalacağım Beste o kadar sevindi ayrıca bilemiyorum belki bende onu severim."dedim

"Eymen sana gelince yaptığım şeyden zaten çok pişmanım bir de sen bana şey yapma iyice moralim bozuluyor."dedim ağlamaklı bir sesle ve Eymen dayanamayıp bana sarıldı.

"Ahh Elif'im ahh benim bahtsız keçim üzülme bunlar da geçer, bak kızım bir sıkıntın olduğunda ilk bana geliyon Beste'ye de değil haa tamam mı?"bunu dedikten sonra Beste Eymen'in kafasına bir tane geçirdi.

"Tamam Eymen ilk sana gelirim."diyerek göz kırptım Beste'ye.

"Her neyse benim kafam çok karışık biraz dinlensem iyi olacak hadi gidin."dedim Beste ve Eymen'e yönelik.

"Beste kalk bu kız bizi kibar kibar kovuyor biz gidelim hıh." Dedi Eymen'de ama kafam o kadar doluydu ki ona cevap veremedim.

Onlar gittikten sonra da kafamı yastığa koydum ve düşündüm neyi bilmiyorum ama düşündüm bir şeyi.

•••

Evett aslında bölümü öğlen atacaktım ama oruç oruç  başım çok dönüyordu ve bende uyumuştum.

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin bakimmm

Bölümü nasıl buldunuz?

Sizce anonim kim?

Bu bölüm biraz sıkıcıydı çünkü başım hala çok dönüyor bölüme yansımış olabilir kusura bakmayın artık  yarın telafi ederim^^

Sizleri seviyorum kendizine iyi bakın hoşçakalinnnn ❤️

Off ya İzmir'de niye geç açılıyor oruç ehü ehü msnnwnjjjwjxjw ilk defa bu kadar çok zorlandım yazık bana😔



GÖK GÖZLÜ'M~TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin