Selamlarrrrr nasılsınız?
Hadi bölüme geçelim 💙
İyi okumalar 🍀
••••
"Ayy yazık oldu kıza olayı bilip bilmeden bayıldı."
"Öyle Nurgül teyze ama buradan da Elif'in Kaan'ı çok sevdiğini anlayabiliriz öldü sanıp kız üzüntüden bayıldı."
Tepemde konuşulanları duyabiliyordum. Yavaşca göz kapaklarımı aralamaya çalıştım,karşımda Kaan'ın annesi yani Nurgül teyze onun yanında Baran vardı.
Onlarda benim uyandığımı fark ettiklerinde bana bakıp konuşmaya başladılar.
"Ohh kızım sonunda uyandın, iyi misin?"
"Evet teyzecim iyiyim de ben niye bayıld- bir dakika Kaan o nasıl öldü demişti en son doktor o ölmemiş olsun nolur nolur."diye endişe içinde Nurgül teyzeye sorularımı sıralarken o sıcak bir şekilde gülümseyerek yanıma oturdu ve saçımı okşamaya başladı.
"Güzel kızım Kaan iyi ona bir şey olmadı ameliyattan da çıktı şuan oda da dinleniyor,uyanınca direkt seni sordu senin bayıldığını söyleyince az kalsın yataktan çıkıp yanına gelicekti ama biz zor tuttuk."
"İyi olmasına çok ama çok sevindim, hem gelmemesi iyi olmuş biz gidelim yanına ama doktor bize onun öldüğünü söylemişti."Dedim Nurgül teyzeye anlamadığımı belli ederek.
"Onu yan tarafımızda ki aileye söylediler kızım o ailenin yakının haberini verdi yani sonra bize dönerek Kaan'ın iyi olduğunu söyledi ama sen bunu duymadan bayıldın tabi."dedi ama o an nasıl sevindiğimi anlatamam Kaan yaşıyordu iyiydi ve benden mutlusu yoktu.
"Hadi ne duruyoruz o zaman Nurgül teyze hemen gidelim Kaan'ın yanına."diyerek hevesle yataktan kalktım ve Nurgül teyze,ben ve Baran Kaan'ın kaldığı odaya doğru ilerlemeye başladık.
İçeri girince koşarak Kaan'a sarıldım ve,
"Sana bir şey olucak diye ne kadar korktum haberin var mı? Bir daha söyle arabalara sana çarpmasınlar." Diyerek bir hışımla konuştum.
"Ahaha peki Gök Gözlü'm söylerim ayrıca özür dilerim karşına bu şekilde çıkmak istemezdim sadece yanına gelirken çok heyecanlıydım bana doğru hızla gelen arabayı fark etmemişim."dedi o da ve hala sarılı bir vaziyetteydik.
"Yenge artık kalksan mı bromun üstünden kıskanıyorum ama sen yokken ben vardım hıh."Diyerek triplendi Baran ve bende gülerek Kaan'ın üstünden kalktım.
Kenara çekildiğimde Kaan'a, annesi ,babası ve Baran da sarıldı.
Sonra Nurgül teyze;
"Biz çıkalım sizin konuşacak konularınız vardır."diye bana göz kırparak dışarı çıkmaya başladılar.
"Bana ne ben çıkmam yanımda konuşsunlar gözümüzün önünde sarıldılar biz çıkınca ne yaparlar kim bilir."diyerek konuştu Baran.
"Baran kardeşim ağzının ortasına bizim evin oradaki Hüseyin amcanın fırıncı küreği ile vurmamı ister misin?" Diye dişlerini sıkarak konuştu Kaan da Baran'a karşı.
"Yok abi ne gerek var ben çıktım bile."diyerek hızla odayı terk etti Baran ve oda da Kaan ile başbaşa kaldık.
Ona baktığımda onun da bana baktığını fark ettim. Utanarak gözlerimi kaçırdım.
O da gülerek;"Yanıma gelir misin?"dedi bende dünden razı bir şekilde yanına yavaşça oturdum.
"Elif'im sen şimdi beni anonim olan beni değil Kaan olan beni seviyor musun?"diye sordu.
Seviyor muydum ben anonim olan Kaan'ı seviyorum bu kesin ama Kaan olan Kaan'ı seviyor muydum? Tabi ki seviyordum o kadar endişelendim onun için evet Kaan belki ilkim değil ama sonum olacağı kesin.
"Evet Kaan ben seni seviyorum."dedim gülerek o da güldü ve beni kendine çekip sarıldı.
"Şimdi o zaman sen beni seviyorsun e bende seni çok ama çok seviyorum o zaman burdan çıktıktan sonra soluğu nikah dairesinde alıyoruz anlaştık mı?" Dedi gülerek Kaan.
"Seninle her yere gelirim Kaan her şeye varım." Dedim bende ona karşılık ve Kaan yüzünü boynuma gömerek beni yanına yatırdı.
Bende elimle onun saçlarıyla oynuyordum ikimizde mayışmıştık ve göz kapaklarım kapanırken en son duyduğum şey,
"Seni her şeyden çok seviyorum Gök Gözlü'm ve kıyamet kopsa da bu böyle kalacak."
••••
Evett bu bölümde bitti
Nasıl buldunuz?
Baran'ın Kaan'ı kıskanması yalnız wjjxhsbzbsbbs
Neyse oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ⭐
Sizleri seviyorum kendizine iyi bakın hoşçakalinnnn 🌷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖK GÖZLÜ'M~Texting
Humor05*******: En az bizde tahin ve pekmezde ki uyum kadar uyumlu bir çift oluruz. 05*******:Ben tahin gibi aci tatsız ve renksizdim 05*******:Sen de pekmez gibi tatlı ve sen benim hayatıma girdiğinde bana önce renk kattin sonra tat kazandırdın. Kapak...