Selammm nabersiniz ?
Neyse hadi bölüme geçelim (:
İyi okumalar 🌼
(Bu papatyayı mavi senin için koydum sjxjjsnx)••••
Sokak kapkaranlıktı korkuyordum ama yine de ilerliyordum.
Bir yerlerden köpeklerin havlama sesleri diğer yandan rüzgar yüzünden ağaç dallarının yaptığı hışırtı,sokak lambaların gölgesi her şey çok ürkütücüydü.
Biraz daha yürüdükten sonra önüme birisi çıktı.Erkekti ve siması çok tanıdıktı.
Yavaş hareketlerle elini kaldırdı ve yanağıma koydu.
Bende onun eline dokunmak için elimi kaldırdığımda bir anda toz olarak silinmeye başladı.
Ne olduğunu anlamamıştım.Öylece kalakalmış olduğum yerde duruyordum...
Bir anda sıçrama ile rüyamdan uyandım,aslında korkunç bir rüya değildi ama ben çok etkilenmiştim.
Acaba o gördüğüm erkek kimdi?
Ve neden sonra gözden kayboldu?
Daha fazla bunları düşünmemek amacıyla yataktan kalktım.Bugün okulum vardı o yüzden hazırlanmalıydım yataktan kalktıktan sonra banyoya doğru ilerleyecekken ayağıma takılan bir beden ile kendimi yerde buldum.
"Aneyyy noluyorr." Diye sıçrayarak uyanan Rüzgar'a korkuyla baktım hayırsız sabah sabah öyle bağırılır mı? Korktum be.
"Bişey olduğu yok Rüzgar seni görmedim geçerken üstüne düştüm sadece."
"Tabi canım hiçbir şey olmamış benim fıstık gibi vücudumu görme,bas bunda hiç birşey yok zaten."Bu dediklerine göz devirerek ayağa kalktım ve lavaboya girdim.
İşlerimi halledip hazırlandıktan sonra tekrar odama girdiğimde Rüzgar bu sefer benim yatağımda yatıyordu çok tatlıydı şerefsiz.
Sonra telefonumdan saate baktığımda dersimin başlamasına 15 dakika olduğunu gördüm.
Bir dakika neyy! 10 dakika da okula gitsem,5 dakikada merdivenleri çıksam abooo Beste ile dedikodu yapmaya vakit kalmıyor.
"Anne hadi ben çıktım."diyerek anneme haber verdikten sonra arkamdan söylendiğini duyuyordum ama cevap veremezdim.
Koş Elif koş tabana kuvvet diyerek okula daha doğrusu otobüs durağına koşmaya başladım.Otobüs durağına varınca hemen otobüs geldi.Allah'ım ne kadar şanslıyım.
Otobüse bindikten sonra boş bir yere oturdum ve ineceğim durağımın gelmesini bekledim.
İneceğim durağa geldiğimde indim ve okula doğru koşarak gitmeye başladım.
Saate baktığımda dersin başlamasına daha 4 dakika vardı .Bende Beste ile sonra dedikodu yaparız diye düşünerek hızla kendi sınıfıma çıktım.Gerçi Beste ile de aynı sınıftayız neyin kafasını yaşıyorsam zaten kızın yanına gidiyorum.Tövbe tövbe acaba yolda gelirken beynimi otobüste unutmuş olabilirmiyim diye daha da saçmaladığım sırada sınıfıma girmiş olduğumu fark ettim.
Hemen arka sıraya yani Beste ve Eymen'in arkasına oturdum.
Ve müthiş zamanlama tam o sıra hoca geldi ve ders başladı.
Lanet olsun ders tarihti yani çok sıkıcı oflayarak telefonumu elime aldım ve anonim ile yazışmalarımızın olduğu kısma tıkladım.
Elif::Pişt yakışıklım az bak bı buraya!
Anonim olan şapşik: Ay ben şok, ay ben iptal , ay ben yoğum
Elif:jsjshshzhhwhs
Anonim olan şapşik: Gök Gözlü'm sen bana yakışıklı'm mı dedin yoksa ben yanlış mı okuyorum.
Elif: Yooo yanlış okumuyorsun hatta sana bir şey daha itiraf edeyim mi?
Anonim olan şapşik: Bir dakika ben ve kalbim buna hazır değiliz.
Elif: Banane canım söylüyorum,Anonim ben seni seviyorum.
Anonim olan şapşik yazıyor...
Anonim olan şapşik çevrimiçi...
Anonim olan şapşik yazıyor...
Anonim olan şapşik: Elif,Gök Gözlü'm, Güzelim sen ciddisin değil mi?
Elif: Hiç olmadığım kadar.
Evet ben artık anonimi sevdiğimi fark ettim çünkü onun bana dedikleri benim kalbimi hızlandırıyor,hep onunla konuşmak istiyorum her şeyim o olsun istiyorum ve ben anonimi ciddi ciddi seviyorum.
Anonim olan şapşik: Allahhhhhhhhhh Hop trinaynayyyyy lan ben şuan çok çok mutluyum.
Anonim olan şapşik: Madem kendimi sana sevdirdim o zaman akşam sizin evin orada ki parkta ol güzelim karşına çıkacağım.
Elif: Akşamı heyecanla bekliyor olacağım.
-
Derslerim bitmişti ve çıkışa doğru yürüyorduk yani ben,Beste ve Eymen.
Daha sonra bize doğru yaklaşan bir adet Emre gördüm.Bu da amma yüzsüz haa neyse ben lafımla dövmesini bilirim diyerekten gelmesini bekledim.Gelince konuşmaya başladı.
"Elif bak ben açıklayabilirim olay sandığın gibi değil."Bende hemen konuşmaya başladım.
"Yalan söylemeyi kes bu seni daha da küçük düşürmesin.Ayrıca sen benim ilkimdin belki iyikim olursun dedim ama şimdi hatırlamak bile istemediğim bir ayı oldun.Ben senin gibi insanların üstünde pek durmam adamsa notunu hayvansa otunu verir geçerim.Sana da otunu verecektim ama etrafımda ot yok adam olarak notunu vereyim bari 0 de git şimdi bir daha da karşıma çıkma."Dedim ve benden bu sözleri beklemiyor olacaktı ki afalladı ve kafasını sallayarak yanımdan uzaklaştı.
Bende huzurla evime döndüm ve akşam olmasını bekledim.
-
(Akşam parkta)Şuan parkta anonimin gelmesini bekliyordum.Aşırı heyecanlıydım acaba kimdi?
Off çok merak ediyordum bir an önce gelse iyi olurdu.
Telefomu elime alarak nerde kaldın diye mesaj atacaktım ki bir öksürük sesi ile geldiğini anladım.
Hevesle kafamı kaldırdığımda karşımda görmeyi beklediğim son kişi dikiliyordu.
"Baran."
•••
Evett bu bölümde bitti.
Nasıl buldunuz?
Lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin^^
Bu arada bu bölüm biraz uzun oldu kıymetimi bilin yani jdndnxnsnxbs
Sizleri seviyorum kendizine iyi bakın hoşçakalinnnn ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖK GÖZLÜ'M~Texting
Humor05*******: En az bizde tahin ve pekmezde ki uyum kadar uyumlu bir çift oluruz. 05*******:Ben tahin gibi aci tatsız ve renksizdim 05*******:Sen de pekmez gibi tatlı ve sen benim hayatıma girdiğinde bana önce renk kattin sonra tat kazandırdın. Kapak...