zbytek dne pohled Toma

205 16 4
                                    

Povídali jsme si celý večer. Zjistil jsem spoustu věcí o její minulosti, rodině, co má ráda a co ne. Večer jsem si moc užil, ale už je večer a to znamená, že půjdeme  oba domů.  Samozřejmě chtěl jsem s  t/j strávit co nejdéle, tak jsem ji doprovodil domů. 

 "Děkuju moc za večer. Moc jsem si ho užila." Tohle zahřálo u srdíčka, moc rád to slyším. Hned mi tohle zvedne náladu.  "Taky jsem si to moc užil. Zopakujeme někdy? Dobře se mi s tebou povídá." Bože snad řekne ano. Začal jsem se v duchu snad až modlit. 

Celá úplně zrudla, odpověď mi je úplně jasná. "Ráda." Odpověděla a sklopila hlavu, aby zakryla úsměv, a červené tváře. 

 "Tak ahoj, pak když tak napiš." Řekl jsem na rozloučenou.  "Určitě napíšu, ahoj." Naposled pohladila Willow a začala pomalu vyházet schody. Když jsem ji ztratil z dohledu, jsem odešel. Willow pořád kňučela a chtěla zpět. "No tak Will brzy se určitě uvidíte."  

Willow se občas otočila a za kňučela, ale čím blíž jsme byly blíž hotelu, tím míň se otáčela. Došli jsme do hotelu. Dal jsem Willow najíst. Převlékl jsem se a lehl si do postele. Vím, že neusnu tak jsem si začal projíždět sociální sítě. Npadlo mně najít t/j na instagramu. Cože nebylo těžké prostě jsem si do vyhledávače na insagramu zadal celé jméno t/j.

Chvíli jsem hledal a našel jsem ji. Účet nemá soukromý takže, už teď si můžu projet její ig. Nemá moc postů, jenom osm co, což je oproti mně sakra málo. Začal jsem ji sledovat. Pořád si prohlížím všechny fotky do kola.  

Nechce se mi ani spát, chci na ní jen koukat. ten její úsměv, oči, všechno na ní miluju a známe se sotva dvacet čtyři hodin.

Musím se, ale snažit usnout přeci jen zítra mám natáčení. zhruba v půl druhé ráno jsem odložil mobil. Willow si lehla vedle mně na postel. Usnula během 5minut, za to já neusl ani po půl hodině. Usnul jsem asi až v půl třetí ráno. Jsem zvědavý jak to chci zítra zvládnout, když mám za čtyři hodiny vstávat a hlavu v oblacích.



Jak jsem tě poznalaKde žijí příběhy. Začni objevovat