Je ráno a musím vstávat kvůli natáčení. jelikož jsem v hotelu tak jsem malinko blíž, ale i tak, nechci tu Willow nechávat samotnou přeci. Zvedl jsem se z postele a moje první kroky vedly do koupelny, kde jsem si vyčistil zuby. Dal jsem si pak ještě rychle sprchu převlékl se a vyrazil na cestu.
Hlad nemám takže dnes na snídani kašlu. Natáčíme film Bestiář mladé chůvy, takže strávím dobrý dvě hodiny v maskérně. Což mně nějak netíží můžu alespoň projíždět sociální sítě. Došel jsem na místo se všemi se pozdrvil a mířil rovnou do maskérny do křesla. Chvíli jsem byl na instagramu a pak na konec na twiteru.
Když už jsem byl téměř hotov mi přišla zpráva od t/j.
Chat
T/j: Ahoj...mohl by jsi mi prosím prokázat malou službu prosím? Včera jsem se ti zmiňovala o tom, že pracuji ve Vogue a dokud neudělám rozhovor tak jsem bez práce. Sama to nechápu, mohl by jsi to prosím schválit? Rozhovor by jsme dělali spolu. Čekají na tvoje schválení už dlouho, moc by jsi mi tím pomohl. Pokud samozřejmě nechceš, nebo nemáš čas nemusíš.
O 5 minut později...
Tom: Ahoj bál jsem se, že se už neozveš. Nějaký den se určitě najde. Mám čas od 4 hodin a o víkendech. takže je to už jen na tobě. Můžeme klidně už dneska.
T/j: Dneska? čím dřív tím líp. třeba mně šéf povýší :D Děkuju moc šlo by to dnes v 5? Zase u kavárny a pak by jsme šly třeba ke mně? co ty na to?
Tom: Moc rád tak v 5 u kavárny, budu se těšit. Omlouvám se, ale musím jít na natáčení zatím ahoj.
T/j: Pa
konec chatu
Vogue mně o rozhovor žádá už dost dlouho. T/j mi včera vyprávěla o její práci a vím, že tam pracuje, takže ji tímhle moc rád pomůžu. Zabiju dvě mouchy jednou rannou. Budu jak s t/j tak i rozhovor, který odkládám sakra dlouho.
Natáčeli jsme asi do dvanácti hodin dopoledne a pak šly na oběd. Měli jsme ještě nějakou dobu pauzu. Někdo do teď nevím kdo měl s sebou kytaru a velice ochotně mi ji půjčil, abych si zahrál.
ČTEŠ
Jak jsem tě poznala
Fiksi PenggemarT/j je obyčejná dívka kterou náhodou vzali do jedné módní značky "Vogue". Je ohromným fanouškem Harryho Pottera. Jednoho sobotního rána se vydá do kavárny, kde potká muže svých snů. T/j mu ale nevěnuje moc pozornosti a muž bez rozloučení odejde. Jed...