𝑩𝒊𝒓

3K 161 136
                                    

Ehehe yine ben!

Ee nasılsınız bakalım? Yepyeni bir yolculuğa çıkıyoruz, kemerleri bağlayın.

Başlama tarihlerinizi alayım 》

21.04.2021 (23.03)

💙

MAVİŞİM

Bu sabah yine derse girmek için erken kalkmıştım. Lanet olsun online dersler, yaşasın uyku! Aslında derslerimiz sekizde başlıyordu ancak ben alarmı yirmi dakika öncesine kuruyordum, tabii arada fark etmeden alarmımı kapattığım ve ilk dersleri kaçırdığım zamanlar olmuyor değildi.

*Okul Dışında Her şey Konuşulan Sınıf Grubu*

Gruba girip yazmaya başladım.

Duru : Derse giren biri Id şifre atarsa sevinirim.

Mert : *fotoğraf*

Duygu : Thank you

Nehir : Lan bu saatte ders mi olur ya??

Duru : Kendine gel gerizekalı bizim Milli Eğitim Bakanımız Ziya Amca!!

Duru : Neyse derse girin, tek kalmak istemiyorum.

*Duru çevrim dışı*

*Nehir çevrim dışı*

Sözde ders matematikti ama ben arka planda instagramda geziniyordum. Arada bir matematik hocasının sesi rahatsız etse de mecbur katlanmak zorundaydım. Sonuçta yoklama alıyorlardı.

Kendi kendime şarkı mırıldanırken birden hoca benim adımı söyledi.

Mikrofonumu açıp cevap verdim ve sorduğu soruyu yapamadım, harika!

Duru : Lan mallar niye hiçbiriniz ses çıkarmıyorsunuz?

Ece : Mikrofonum bozuk kanka.

Duru : Nedense hep mat derslerinde.

Duru : +Hepinizin aynı anda bozulur demi?

Ceval gelmeyince bir süre boş boş dolaştıktan sonra matematik dersi bitimine yakın gruba bir mesaj daha geldi.

Mavişim : Gençler matematik hocasının derste çözdüğü soruları ss alan varsa atabilir mi?

Ya mavişim yazdı... Keşke ekran görüntüsü alsaydım be!

Duru : Olsaydı atardım ama ben de kaçırdım maalesef 😔

Mavişim : Neyse, yine de sağ ol.

Duru : Rica ederim Mavişimmmm (Bu mesajı sildiniz)

Duru : Ne demek.

Az kalsın gönderiyordum, rezil olacaktım. Başka bir soruya daha hazırlıksız yakalanmamak için derse girdim. Gerçi dinlesem de bir şey anladığım yoktu orası ayrı bir konu tabii.

----------------

Nasıl buldunuz? Biraz gerçek hayatı yansıtmak istedim ve ayrıca hepimizin içinde bulunduğu durumu.

Düzenli olarak bölüm göndermeyi düşünüyorum. Ayrıca diğer bölümler daha uzun sadece bu bölüm anlamanız için kısa.

Görüşürüz o zaman💙

MAVİŞİM | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin