Yine en çok yorum yapana bölüm ithafı var.
_MaviGalaksi_
alipveremediklerinizİkinize de Çoooooook teşekkür ederim. En çok yorumu ikiniz yapmıştınız. Bolca kalp💙.
_____Derste sıkıntıdan patlayacak duruma geldiğimi anlayınca en arka sırada olmamın faydasını kullanarak telefonumu çıkardım. Şu an tek teselli, hocanın benle ilgilenmemesiydi, hatta varlığımdan bile habersizdi...
Telefonumu elime alarak biraz sosyal medyada gezindim, kimse mesaj açmamıştı, lanet olsun! Hiç mi merak edilmiyorum?
Ama benim merak ettiğim birileri olduğu için instagrama girdim. Şu an en önde oturan ve dersi dinleyen, son olarak mükemmel biri olan kişiyi merak ediyordum, maviş gözlerini de unutmamak gerek.
MavişininSahibi : Biraz dersi dinlemesen?
MerihAykar : Pardon?
MavişininSahibi : Maviş diyorum, dersi dinlemesen?
MavişininSahibi : Oha dinlediğini kim söyledi?
MavişininSahibi : Derste instagramda ne işin var?
MerihAykar : Senin ne işin varsa benim de o işim var.
MavişininSahibi : Ya beni mi merak ettin?🤭
MerihAykar : şu konuşmadan nasıl bu anlamı çıkardın?
MavişininSahibi : Zekama hayran mı bıraktım seni?
MerihAykar : Ya ne demezsin...
MavişininSahibi : Neyse sosyal medyadan da olur.
MerihAykar : Bazen seni hiç anlamıyorum.
MavişininSahibi : Yani evlenme teklifi sosyal medyadan da olur.
MavişininSahibi : Ama cevabım hâlâ aynı.
MavişininSahibi : Küçüğüm ben :(
MerihAykar : Ciddi misin?
MavişininSahibi : Evlilik konusunda en az senin kadar ciddiyim.
MerihAykar : Seninle uğraşamam.
MavişininSahibi : Bence de uğraşma, çünkü hocanın gozleri senin üzerinde.
MavişininSahibi : Aptal, gözlerini kapat.
MavişininSahibi : Herkes gözlerine bakıyor.
MavişininSahibi : neyse sen hocaya cevap ver, mavi gözlerini öptüm Mavişim.
Başka bir cevap gelmeyince, yapmacıktan dudaklarımı büzerek telefonumu çantama attım. Yanımda duran Nehir'e dönüp neden bana baktığını sorguladım. Harbi ya, neden bana bakıyordu bu?
"Ne oldu?" dememle gözlerini devirmesi bir oldu.
"Salaksın."
"Sanki sen değilsin." Aramızda geçen oldukça saçma muhabbete ayak uydurmaya çalışarak bir ekleme de daha bulundu canım arkadaşım.
"Merih, anonimin sen olduğunu öğrenince ne yapar sence?" Bilmem, umarım anlayışla karşılar.
"Merak etme beni kıramaz o." Göz kırparak önümü döndüğümde moralimi bozacak son cümlesini de kurdu.
"Keşke... Ama maalesef Duru. Sen Merih'in yanında Duru olarak bulunduğunda çok farklısın, yani normalden de farklı. Sanki benim vahşi, bağıran, komik espri yaptığını zanneden ama aslında komik olmayan espriler yapan arkadaşım gitmiş de, yerine sessiz, hanım hanımcık biri gelmiş gibi oluyor."
"Mesajlaşırken de çok sakinim."
"Sen öyle san, dakikada bir evlenme konusunu ortaya atan da benim." Nehir'in bu konuları nereden bildiğini sorgulamayacaktım tabii ki, ne de olsa kendisi okulumuzun en ünlü stalkcısıydı.
"Hayır ya, ben daha küçüğüm."
"Yine boş konuşmalar..." dediği sırada hocamızın sesini duydum ve evet, çok yakından geliyordu.
"Hadi Duru, bu örneği de sen çöz." Ay, tavırlara bak! Yapmacık yapmacık gülümsemeler, bari dersi güzel anlatsa.
"Efendim hocam, duyamadım da." Bari biraz oyalayayım, belki zil çalar. Bir ümit...
"Soruyu çözer misin, demiştim." Yapmacık gülümsemesi de onu daha da bi' itici yapıyor. Neden bir öğretmende anlayışlı olmaz. Evet, sanırım yine fazla abarttım.
"Ben mi?"
"Evet..."
"Hangi soruyu hocam?"
"Tahtada ki." Öğretmenimin söyledikleri üzerine kafamı tahtaya çevirmemle tekrardan konuşmam bir oldu.
"Tahtada soru yok."
"Sen yazacaksın, kızım."
"Neyle?" Hoca sanırım artık bıkmış olacak ki gözlerini devirerek bakışlarını ön sıralara çevirdi.
"Neyse Duru, diğer ders kalkarsın. Merih, oğlum sen yap bu soruyu." Bu bir işaret olmalı! Merih'e oğlum dedi, bana da kızım... Ama tek bir sorun vardı,
Ben daha küçüktüm...
Tam bunları düşünürken, Enes'in bağırarak konuştuğunu duydum.
"Böyle taktik görülmedi."
_____Selamlar! Nasılsınız?
Bölüm birazcık gecikti, dersler bu hafta biraz yoğundu.
Neyse, umarım bölümü sevmişsinizdir.
Peki en sevdiğiniz karakter hangisi?
Hoş kalın, 💙'yle kalın.
Masmavi günleriniz olsun.
Maviş kaçar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİŞİM | Texting
Non-FictionSiz : Lannn çok tatlısın Siz : Nasıl bu kadar tatlı olabiliyorsunuz acabaa? Merih Aykar : Derse dönmem lazım, bence sende dönsen iyi edersin. Siz : Ya beni de düşünürmüş yerim ben seni 👉👈 Siz : Lan salak tamam hadi benim yüzümden derslerinden geri...