𝑰𝒌𝒊

2K 146 81
                                    

💙

MAVİŞİM

Hocanın gönderdiği linke tıklayarak zooma girdim. Hemen katılımcılara baktığımda direkt gözüme çarpan ad Merih Aykar oldu. Hemen hemen her derse giriyordu, eh zeki çocuk sonuçta. Mavişim benim!

Be de soyadımı girmeden direkt adımla derse girdim. Ders tarihti... Fena değildim bu derste, ancak çok sıkıcı geçiyordu. Aklıma gelen ani fikirle zoomdaki adımı değiştirmeye karar verdim.

Mavişinin Sahibi yaptım adımı, biraz köpek-kedi sahibi gibi olmuştu ama zaten amacım anlaşılmamaktı.

Hızla zoomdan Merih'e mesaj yazdım.

Siz : Mavişimmmm

Siz : Sana bir soru sorabilir miyim acabaa?

Siz : Ders mi dinliyorsun senn?

Siz : Ama çok tatlısın.

Merih Aykar : Pardon? Yanlış oldu galiba.

Siz : Yoo mavişimm bence çok doğru oldu.

Merih Aykar : Kimsin?

Siz : Yazdım ya Mavişimin sahibiyim

Siz : Neyse boşver Mavişim ben sana bir şey soracaktım.

Merih Aykar : ?

Siz : Lannn çok tatlısın

Siz : Nasıl bu kadar tatlı olabiliyorsunuz acabaa?

Merih Aykar : Derse dönmem lazım, bence sende dönsen iyi edersin.

Siz : Ya beni de düşünürmüş yerim ben seni 👉👈

Siz : Lan salak tamam hadi benim yüzümden derslerinden geri kalma <3

Başka bir cevap gelmedi Merih'ten. O kadar şey yazdık be sonuç bu muydu?

Fazla uzatmadan tarih dersini dinlemeye devam ettim. Sonuçta yazılılar yaklaşıyordu, ah Ziya amca yaktın bizi. Şu pandemide bile yazılıları düşünüyoruz ya...

Dinlerken arada bir önemli yerlerin ekran görüntüsünü alıyordum. Aslında çalıştığımdan değil sadece almış olmak için alıyordum, ha bir de mavişim ister diye olabilir.

Ders bittikten sonra sosyal medyada gezinmeye başladım. On dakika aram vardı zaten... Vicdansızlar hem online oluyor zaten anlamıyoruz, hem de arayı on dakika yaparak bizi iyice dersten uzaklaştırıyorlar.

Adalet mi ya bu?!

Ama elimde hiçbir olanak olmadığı için mecburen derse girmek zorunda kaldım. Ders şuan edebiyattı ve hocamız soru çözümü yapacaktı. Bir de soruları bize çözdürüyordu ve görüntü de açtırıyordu çoğu hoca gibi.

Bundan önceki derslere yatağımda girmiştim ama şuan görüntümü açacağım için masama yerleştim. Üstümü başımı düzeltip derse girdim. Sınıfımız yirmi yedi kişiydi ama derse en fazla on beş kişi giriyordu.

Hocamız görüntüleri açın dediği zaman açıp zoomda diğerlerinin görüntülerine baktım ama sonra hemen geri kapattım ne de olsa Mavişime yazacaktım.

Adımı tekrar bu sabahkinin aynısını yapıp Merih'e yazdım.

Siz : Naber yakışıklı mavişim.

Siz : Acaba hep böyle yakışıklı mısın yoksa ben derste varım diye mi??

Merih Aykar : Başkaları için gösteriş yapmam.

Siz : Yaw ben senin mavi gözlerini öperim.

Siz : Bi de cevap veriyor.

Siz : Bir dakika sen bana kötü bir şey mi söyledin??

Siz : Anlamam için tekrar okumam lazım.

Siz : Neyse mavişim ben gidiyorum!

Siz : Benim yerime mavi gözlerini öp

Dersten çıkıp tekrar girdim bu yüzden mesajlaşmalarımız görünmeyecekti. Adımı yine Duru olarak girdikten sonra görüntümü açıp soruları çözmeye çalıştım.

-----------

Dayanamayıp bir bölüm daha yayınladım. Siz de okursanız sevinirim.

Nasıl buldunuz bölümü?

Hoşça kalın 💙

MAVİŞİM | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin