yardım et

809 33 13
                                    

İğrenç bir güne uyandım burda kalmak istemiyorum jungkook'danda nefret ediyorum.Bana yaptığı şeyden sonra ona nefretim kat ve kat arttı bir insan birisini seviyorsa eğer asla böyle bir şey yapmazdı ama o bir psikopat.Burdan kaçışım yokmuş gibi geliyor bana sanki sonsuza denk burdaymışım gibi kaçsam bile beni yine yakalayacak bu durumu düşünmek istemiyorum o yüzden bir plan yapmalıyım hemen kaçmamam lazım biraz sabretmeliyim.Dünden sonra jungkook un yüzüne bakmaya utanıyordum aslında onun utanması lazımdı ama ben kendimi dün o durumda görmekten kendimden bile utanıyordum.

Yorganın altına girdim karnım çok acıkmıştı ama söyleyemezdim burda durmak istiyordum.Kapının kolu açılınca jungkook un gelmemesi için Tanrı'ya yalvardım gerçi başka biriside olsa dün sesimi duymuşlardır.Yatağımın kenarında bir ağırlık hissedince jungkook olduğunu anlamıştım çünkü jungkook dan başka birisi gelip yanıma oturmazdır.Yavaşça yorganı aşağıya indirdiğinde sızlanıp yorganı geri kendime çektim ve iyice içine girmiştim.

Jungkook=Seni görmek istiyorum Eun!

Eun=

Jungkook=Eun cevap ver bana!

Eun=

Jungkook=yoksa benden utanıyor musun sevgilim (gülerek)

Eun=Sus!

Jungkook=Benden utanma Eun dün seni yormadım bile ve çok ileride gitmedim

Eun=Seninle konuşmak istemiyorum!

Jungkook=Aç şu yorganı

Eun=Hayır

Jungkook=Tamam seni zorlamıyorum ama bir dahakine geldiğimde yüzüne görücem Eun

diyip kalktı ve gitti.Bende bu olayları düşünmemek için uyudum.

Uyandığımda kimse yoktu günler bana artık sıkıcı geliyordu günlerim böyle mi geçecekti burdan kaçmak için bir plan kurmaktan vazgeçtim çünkü kaçsam bile jungkook beni bulacak,daha önce kaçtımda ne oldu? Yine yakaladı yani burdan kaçmak çözüm değil anca ölerek kurtulabilirdim ama bunu ben istemiyordum yaşamak istiyorum. Eğer kurtulmak istiyorsam jungkook un ölmesi lazım ama buda pek mümkün değil ya da ben yapabilirdim?

Kapının açılma sesi gelince bakmak istedim ama yine dünkü olay aklıma geldi bende pozisyonumu bozmadan uyuma numarası yaptım.

Jungkook=Eun yeter artık aç şu yorganı

Eun=

Dısarıya sesli bir nefes verdi ve yanıma oturup yorganı açtı uyuduğumu görünce yanıma yattı ve arkamdan bana sarıldı ne yapmaya çalışıyordu bu? Neden beni bu kadar seviyor ? Aslında bu sevmek değil taķıntıydı ve ben bu durumda olmaktan nefret ediyorum!!!

20 dk sonra
Hala aynı pozisyondaydık saçlarımı okşuyordu çok sıkıldım artık uyunana kadar gitmeyeceğini anladım o yüzden uyanıyormuş gibi yaptım hem sonsuza kadar ondan kaçamazdım aynı evde aynı odada

Uyandığımı anlayınca saçlarımı okşamayı bıraktı ve konuştu

Jungkook=Sonunda uyandın sevgilim

Yatakta oturur pozisyona geldim oda oturunca konuştum

Eun=niye geldin!

Jungkook=sevgilini gördüğüne sevinmedin mi?

Eun=Sen benim sevgilim değilsin! neden anlamamakta ısrarcısın ?

Jungkook=Asıl sen anlamamakta ısrarcısın Eun! Sen benimsin ! Buna alışsan iyi olur

Gözüm belindeki silaha kaydı şu an onu vurmak istiyordum tekrar gözlerine baktım

Eun=Hastasın sen!

MAFYA JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin