Şimdilik gidiyorum

540 27 15
                                    

Doğum günü partisi artık bitmişti bende lavaboya gittim işim bittikten sonra dışarı çıkacakken birisi kolumdan tutup beni duvara yasladı bu Taehyung'du ellerini duvara yaslayarak gimeme engel oldu.

Eun=T-taehyung

Bir şey demedi ve bir elini saçıma getirip kulağımın arkasına attı. Oldukça korkuyordum bana her an her şey yapabilirdi.Daha sonra elini çeneme koydu ve basımı biraz daha kaldırdı

Tae=Niye tedirginsin?

Eun=Y-yok tedirgin değilim sen bi an gelince şaşırdım şimdi gidebilir miyim?

Kolunun altından geçeceğim sırada aşağıya indirince gidemedim ve ona baktım.

Tae=Aldığım hediyeyi beğendin mi?

Eun=Evet beğendim ç-çok güzel

Tae=Aynı senin saçların gibi simsiyah

Başımı eğdim korkuyordum ama  o benim yine çenemden tutup başımı kaldırıp ona bakmamı sağladı.

Tae=Imm... Biliyor musun Eun... Siyah saçlı ve beyaz tenli kızlar favorim... Neden biliyor musun peki?

Başımı hayır anlamda sağladım.

Tae=Çünkü öldürmesi çok zevkli oluyor. Bembeyaz o vücudu kanlarla kaplanıyor ve ortaya muhteşem bir görüntü bırakıyor.

Gözlerim dolmaya başladı bi an önce gitmek istiyorum burdan.

Tae=Jungkook senin bana fotoğrafını gösterince seni öldürmek çok istedim ama yapmadım çünkü sen ölürsen Jungkook üzülür bunu istemem...

Elini yüzüme getirdi ve parmaklarıyla okşamaya başladı yüzümü.

Tae=Ama zarar verebilirim ne dersin Hm... Vücuda zarar gelmesini ister misin?... Aklımda sana yapacak çok şey planladım ama karar veremiyorum sana söyleyim istersen sen seç hm ne dersin... Olur mu sence?

Gözyaşlarım akmaya başladı neden bu kadar acı çekmek zorundaydım ki ?

Tae=Tıch tıch güzelim neden ağlıyorsun? Ağlama... Şimdi ağlamanın bir faydası yok sana zarar verdiğim sırada kullan bu göz yaşlarını

Eun=Taehyung abi bak şöyle yapalım lütfen sen beni bırak ben senin karşına çıkmam görmessin bir daha beni... Ama zarar verme bana lütfen...

Tae=Nasıl karşıma çıkmamayı başaracaksın peki?

Eun=Bilmiyorum bir şekilde bulurum ama görmessin beni lütfen beni rahat bırak benden uzak dur.

Tae=Söz veremeyeceğim Eun! Tam aradığım kriterleri bulunduruyorsun seni bırakmam zor...

Diyip elini yüzümden çekti ve gidecekken bir şey unutmuşcasına arkasını döndü.

Tae=Ha bu arada bu konuşmalar aramızda kalacak... Ben yinede sana hatırlatayım de bir salaklık yapıp işimi mahvetme... Ama zaten söylesen de benden kaçamazsın!

Diyerek uzaklaştı bende sessizce göz yaşlarımı akıtmaya devam ettim... Ama kendimi toparlamam lazımdı Jungkook gelebilirdi ve beni bu halde görmemeli.

Göz yaşlarımı silip aynadan kendime baktım iyi gözüküyordum. Hızlıca masanın yanına gittim ama sadece Rm (namjoon) vardı.

Eun=Ee şey Jungkook nerde acaba

Camdan baktığı sırada sesimi duymasıyla bana baktı.

Rm=işi vardı sen gelmeyince gitmek zorunda kaldı o yüzden sen benle geleceksin

Eun=Peki

Dedim ve birlikte aşağıya indik arabaya binince ona döndüm.

Eun=Nereye gideceğiz

Rm=İlk geldiğinde kaldığın evde

Bir şey demeden cama baktım ve gözlerimi kapattım Taehyung'un yaptıklarını bana söylediklerini düşündüm.Bunları düşünürken kalbim çok hızlı atıyordu. Çok korkuyordum şu an acaba oda orda mıydı? Bilemiyorum... Umarım onu görmem. Jungkook'u gördüğüm zaman onunla bize tuttuğu evde kalmamı isteyecektim evet tehlike bir şey onunla yanlız kalmak ama o bana bir şey yapmadıkça zarar vermiyordu o yüzden mecbur bunu yapmak zorundaydım.

Evin önünde durduğumuzda aşağıya indim ve eve girdim içerisi karanlıktı önümü göremediğim için ışığı açtım içerde Tae'yi gördüm koltukta oturmuş içkisini yudumluyordu. Onu çok görmemiş gibi yaparak montunu askılığı astım ve hemen yukarıdaki odaya gittim.

Bu odaya gelmeyeli uzun zaman olmuştu belki yıllar aylar gibi bir süre olmasada, çok uzun şeyler yaşadım...

Dolabın yanına giderek kendime rahat edebileceğim bir t-shirt ve şort giyip yattım.

Kapının açılma sesi duyunca kalkıp oraya baktım Tae gelmişti

Eun=Taehyung abi senin ne işin var burada?

Tae=Şşşh sessiz ol güzelim seninle birlikte uyumaya geldim

Dedi ve yanıma gelip yatağa oturdu

Eun=Taehyung abi sen kendi yerine git lütfen

Bir şey demedi ve kendisi yanıma yattı şu an odaya Jungkook girse ne yapardı kim bilir?

Arkadan bana sarıldı ama kendimi geri çekmeme izin vermeden beni kendisine bastırdı.

Eun=Taehyung abi lütfen git

Taehyung=1. Bana abi deme 2. Gitmicem 3. Kapa çeneni

Ses çıkarmadım oda bir şey yapmadan öyle durdu daha sonra Taehyung'un telefonuna bildirim sesi gelince büyük bir oflayıp gelen mesaja baktı ne kadar arkam dönük olsada ne yaptığını hissedip anlayabiliyordum.

Telefonunu cebini koydu ve yataktan kalktı ona dönüp baktım.

Tae=Jungkook geliyor şimdilik gidiyorum ama yine gelicem Eun

Diyerek odadan çıktı ne yapacaktım ben ? Zaten Jungkook benim için bir sorundu şimdi Taehyung'da mı buna dahil oldu? Sinirlendim korktum üzüldüm... Şu an tüm duyguları yaşıyordum içimde ve bu çok kötüydü... Bağırmak istiyorum hüngür hüngür ağlamak istiyorum. İçimdeki bu acıları kusmak istiyorum. Ama olmuyor.

Kapı açılınca içeri Jungkook girdi benim uyanık olduğumu görünce yanıma geldi. Şu an sakın davranmak zorundaydım zaten başka bir seçeneğin yoktu.

Jungkook=Niye uymadın?

Eun=Uykum yoktu o yüzden... Sen nereye gittin ?

Jungkook=İşim vardı.

Diyerek kalkıp dolabın oraya giderek üstünü değiştirmeye başladı bende arkamı dönüp uzandım. Daha sonra yanıma gelince ona tekrardan ona döndüm

Eun=Şey Jungkook

Jungkook=Efendim

Eun=Ben burda mı kalıcam?

Jungkook=Evet

Eun=Şey sen bizim için ev tutmuştun oraya ne oldu?

Jungkook=Orada kalmak istemediğini düşünüyordum

Eun=Yani oraya gidelim bence ben çok sıkılıyorum bu evden en azından oranın çıkabileceğim bir bahçe var.

Jungkook=Peki sen bilirsin.

Diyip yattı bende yatıp gözlerimi kapattım bugün kötü şeyler yaşamış olabilirim ama güzel şeylerde yaşadım. Mükemmel bir doğum günü partim olmuştu  ve bu zamana kadar kimse benim için böyle güzel bir doğum günüm kutlanmamıştı.

Bunları düşünürken uykuya daldım...



MAFYA JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin