Diğer bölümü atlayanlar için ufak bir özet:
Tae eun'u kaçırıyor ve bazı olan olaylardan sonra Jungkook geliyor
Hızlıca Jungkook diye bağırdım ve gelip beni hemen çözüp yanına aldı Taehyung çok sinirliydi ama bir şey yapmamıştı. Jungkook taehyung'a saldıracakken ona sarıldım oda bir şey yapmadan beni evden çıkarttı. Kısık seslerle ağlıyordum. Şu an hüngür hüngür bağırarak ağlamak istiyorum ama yapamıyorum...
Arabaya bindiğimizde hala ona sarılıyordum
Araba durduğunda geldiğimiz yere baktım Jungkook'un bizim için almış olduğu evdi beni kucağına alarak eve götürdü kanayan bacağıma pansuman yaptı hala ağlıyordum daha sonra yanıma geldi onun suratına baktığımda ağlamıştı gözlerinin kızarıklığıdan anlayabiliyordum. Ellerini yüzüme yerleştirdi ve dudağım bakıp yaklaştı ama sanki ona kızacağımı düşünüyormuş gibi beni öpmek istemiyordu ama ona kızmayacaktım. Ben ondan önce davranıp dudağına yapıştım bi an şaşırmıştı ama ben devam ediyordum bana karşılık verdiğinde kucağına çıktım bu öpüşmemiz gerçekti birbirimizi sadece tutkuyla öpüyorduk. Ayrıldığımızda ona sımsıkı sarıldım ondan asla ayrı kalmak istemiyorum yanımda kalsın hiç gitmesin istiyorum. Onu seviyorum hemde çok bana takıntılı olabilir ama yinede değer veriyordu. Onun yanında olduğum sürece bu takıntısı aşka dönüşecekti eminim.
Ona sarılmayı bıraktım ve yüzüne baktım
Eun=Bana kızgın mısın?
Sadece kafasını hayır anlamında salladı
Eun=Peki... Beni hala seviyor musun? Bunca şeylerden sonra
Jungkook=Seni hala çok seviyorum
Ona gülümsedim
Eun=Bende seni çok seviyorum Jungkook
~İt's done~
Bu hikayede bitti umarım beğenilmiştir. Elimden geldigi kadarıyla güzel yapmaya çalıştım.
Şu an iki tane mafya serisi bitirdim. Belki uzun bir aradan sonra son bir kez daha yapabilirim.
Ve bu arada yeni üvey abi serisi yayında okuyabilirsiniz :)
Sizleri seviyorum...