Ne yapacağım?

516 24 37
                                    

Sabah kalktığımda yanımda Jungkook yoktu. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstümü değiştirip aşağıya indim kimse yoktu ama mutfaktan yemek kokuları gelince mutfağa doğru giderken bi anda karşıma Taehyung çıktı aniden onu görünce küçük bir çığlık attım.

Eun=Ş-şey Taehyung sen misin?

Tae=Noldu niye bağırıyorsun? Sabah sabah.

Eun=Ee bi an karşıma çıkınca korktum o yüzden kusura bakma

Tae=Neyse, mutfaktaki şu tabakları al! Bana yardım et!

Eun=Peki

Mutfaktan tabakları alıp masaya koydum. Sofra hazır olduktan sonra Taehyung'la beraber oturduk ama ben çok tedirgindim dün gece bana çok kötü sözler söylemişti ve bana zarar vermek istediğini dile getirmişti. Şimdi bana bir şey yapar mı?

Tae=Eun! Eun!!

Eun=Hmm, Ee efendim Taehyung

Tae=Duymuyor musun beni ? Sana sesleniyorum!! Ne düşünüyorsun öyle?

Eun=Hiç öylesine

Tae=Ne demek hiç?

Eun=Şey Jungkook'u merak ettim onlar nerde? Ya da diğerleri

Tae=işleri çıktı akşama gelirler.

Eun=Peki sen niye gitmedin?

Tae=Sana göz kulak olmam lazım o yüzden.

Eun=Hmm

Diyerek yemeğimi yemeye başladım umarım kötü şeyler yaşamadan burdan giderim.

Yemekler bitince Taehyung kalktı ve telefonu ile ilgilenmeye başladı bende sofrayı topladıktan sonra merdivenlerden yukarı çıkarken Taehyung'un sesini duydum.

Tae=Buraya gel!!!

Eun=Efendim

Tae=Yanıma gel!

Eun=Neden?

Tae=sana buraya gel diyorum Eun!!!

Sertçe konuştuğunda bende hemen yanına gittim.

Eun=Bir şey mi oldu?

Tae=Evet. Şimdi sana iki tane resim göstericem sende seçiceksin tamam mı?

Eun=Tamam

Tae=1. Si bu ? 2. İse bu... Hangisini seçersin?

Gösterdiği resimde korkunç bir oda yer alıyordu birincisinde sadece bir yatak vardı ve yatağa demir parmaklıklar koyulmuş ve parmaklıkların orda bir süre kelepçeler ve ip vardı.

İkinci resimde ise bir duvarasabitlenmiş tamamen korkunçtu aletler vardı hatta tavandan aşağıya sarkan bir ip ve onun etrafında da demir parmaklıklar var bu çok daha korkutucuydu.

Bunu bana niye gösteriyor? Yoksa benim üstümde mi uygulayacaktı bunları?

Eun=Taehyung abi bunları bana neden gösteriyorsun?

Tae=Sana bana abi deme demiştim!

Eun=Tamam, bana bunları neden gösterdin Taehyung

Tae=Senin için seçmeye çalışıyorum ama karar veremiyorum... O yüzden sen seç sonuçta senin için bunlar.

Sinirlenmiştim benimle nasıl böyle konuşabiliyor? Ayağa kalktım ve bağırmaya başladım.

Eun=TAEHYUNG! YETER ARTIK ANLIYOR MUSUN YETER!!! BANA BÖYLE DAVRANMAKTAN VAZGEÇ BEN SENİN OYUNCAĞIN DEĞİLİM! BANA İSTEDİĞİN GİBİ DAVRANAMASSIN!!!

Bağırdığımda oda ayağa kalktı ve sertçe çenemi tutup başımı yukarı kaldırıp ona yakından bakmamı sağladı.

Tae=şimdi söyle bir daha söyle hadiii!!!

Eun=

Tae=BAĞIRSANA HADİ SÖYLE!

Sesi o kadar sert çıkarıyordu ki evin içinde yankılanıyordu.

Tae=Bana bak Eun! Bir daha bunu sakın yapma!!! Senin için hiç iyi olmaz!

Elindeki çenemi ondan çektim ve bir kaç adım geri giderek konuştum.

Eun=Sürekli beni tehtid edip bağırıp çağırıyorsun!!! Ne sin sen? Kendini ne zannediyorsun? Benden uzak dur! Sana hiç bir şey yapmadım benimle uğraşmaktan vazgeç!

Tae=Ne yapıp yapmayacağımı sana mı sorucam?!!!.

Eun=Sadece benimle uğraşmanı istemiyorum o kadar!

Tae=Sen bu cesareti nereden alıyorsun? Jungkook sayesinde mi bu tavırların? Ben sana söyliyim ona güvenme yoksa zarar gören yine sen olursun şimdi defol gözümün önünden!!!

Sadece durdum. Jungkook beni seviyordu ama bana zarar verir miydi?

Tae=Sana defol dedim!!!

Hızlıca yukarı çıktım ve kaldığım odaya girip yatağımın içine girip yorganı üstüme çektim. Göz yaşlarıma hakim olamıyordum belkide kaçmalıyım? Taehyung doğru söylüyordu ona güvenmemeliyim. Duyguları kısa sürede değişiyor ne yapacağı belli değil.

Yataktan kalktım buraya geldiğimde dolabın altına anahtar koymuştum sonra onlar geldi diye kaçamamıştım. Oraya baktım anahtar hala duruyordu? Evet biraz şaşırdım ama bu benim için tek şanstı. Ya Jungkook ile hayatımın sonunu geçiricem ya da onsuz bir hayat ? Hangisi? Karar vermek zor annem öldüğümde yanımda Jungkook'u istedim bende duygularıma karar veremiyorum ne yapacağım ben?

Çok çok uzun bir aradan sonra evet buradayım. Bu kadar ara vermeyi sevmiyorum kusura bakmayın. Biraz daha dikkatli olup  uzun ara vermemeye çalışacağım.

Umm bir de şey Snapchat kullanıyorsanız eğer hesap isminizi  isterseniz yoruma yazıp sizi ekleyebilirim. Birbirimize ST atabiliriz ;)

Neyse sizleri seviyorum...

MAFYA JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin