tamamlayabiliriz

743 32 23
                                    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Boynumu emmeye başladı  ben onu itmeye çalışıyordum ama olmuyordu.Bianda  kapı açıldı içeri jimin girmiş,Jungkook sinirle üstümeden kalktı

Jimin=Bölmüyorum umarım

Jungkook=Bölüyorsun!!!

Jimin=Şu an daha önemli işimiz var!Bizim depoya baskın yapmışlar

Jungkook=Tamam çık geliyorum!

Jimin odadan çıkınca Jungkook bana baktı

Jungkook=Şimdi olmadı ama sonra olucak güzelim

diyip yataktan kalktı ve hızlıca odadan çıktı bende kurtulduğum için seviniyordum.İyiki odaya jimin gelmiş yoksa nolurdu bilmiyorum.Bende yataktan kalktım üstümü düzelttim korkmuştum birazda ama olaylar o kadar hızlı gerçekleşti ki ben neye tepki vereceğime şaşırdım.

Biraz sakinleştikten sonra aşağıya indim evde kimse yoktu bende dış kapıyı açmaya çalıştım ama olmadı pencereden çıkmayı düşündüm ama hem cam kilitliydi ve kırılan bir camda değildi!Sinirlenmiştim hiç kaçış planım yoktu nasıl kaçacaktım burdan?

Biraz etrafa bakmaya başladım belki bir şeyler bulabilirdim o yüzden her yeri araştırmaya başladım.İlk olarak etraftaki çekmece ya da raflara baktım ama bir şey yoktu o kadar profesyoneller ki etrafta kaçmak için kullanabileceğim hiç bir şey yok!Bende odaları gezmeye başladım orda da çok bir şey yoktu yatak ve dolaplar vardı üst kata çıktım ama orasıda alt katlardanda farkı yoktu her yer aynıydı.Tekrar aşağıya indim mutfağa girdim kesici bir alet almayı düşündüm ama ben kimseye zarar veremem ki  nasıl yapacaktım?Almaktan zarar gelmezdi o yüzden çekmeceyi açtım ama boştu ? Bian şaşırmıştım sadece kaşık türlerinde yemek aletleri vardı bu kimseye zarar vermezdi ki? Başka bir çekmeceyi açmaya çalıştım ama açamıyordum kilitli bir çekmeceydi ve sürekli çekmeye çalıştığımda içerdeki o şey birbirine çarpıyordu demir gibi bir sesti,sanırsam bıçak vardı biraz bakmaya çalıştım kilit yerinin deliğinden baktığımda evet bir sürü bıçak olduğunu gördüm.Kimin aklına gelirdi ki böyle bir şey yapmak? Ama gerçekten akıllıcaydı burdan kaçmamam için her riski düşünmüşler.

Salona geçtim aslında buranın bir alt katı var yani bodrum katı ama biraz oraya gitmeye korkuyorum çünkü Jungkook beni oraya götürüp jiletlemişti
biraz düşündüm ve gitmeye karar verdim belki bir şey bulurum burda oturmak işe yaramayacaktı o yüzden aşağıya indim.Karanlıktı, çok değil loş bir ortamda diyebilirim ama yinede korkuyordum.Odadan bir tanesine girdim bu oda Jungkook'tan kaçmak için saklandığım odaydı ve boştu ama içersi kan kokuyordu hemen çıktım bir oda daha vardı kapıyı açtım  bu çok kötüydü odada tavana asılmış zincirler, kelepçeler, kesici aletler ve bunun gibi bir çok şey odaya giremeden zaten çıktım. Son iki oda vardı bir tanesini biliyordum jungkook beni götürdü ama diğer oda biraz diğer odalara göre değişikti çünkü kapı kırmızıya boyanmıştı ama yinede girdim.

Bu odada hiç bir işkence aleti yoktu sadece fotoğraflar vardı bunlar bendim.
Odada sadece bir ışık vardı ve oda kırmızıydı çok garipti...
Duvarlara ip asılmış ve mandallarla benim fotoğrafımı tutturulmuştu.Ortada bir masa vardı ordada benim fotoğraflarım vardı.Duvarda bir büyük bir tablo gördüm bu benim bir partide çekilmiş fotoğrafımdı.Ve odada bir dolap vardı gri renkliydi ama büyük değildi küçüktü içini açtım yine benim fotoğraflarımdı,dolabın kapağında bile ben vardım ama bu fotoğraflar uzaktan çekilmişti yani eve giderken ya da dönerken cafe de çalışırken veya başka bir yere giderken böyle fotoğraflardı.
Beni uzaktan takip ettiğini biliyordum ama bu kadar yakından takip ettiğini hiç düşünmemiştim.Ve dolapta bir fotoğraf makinesi vardı içini açtım orda da yine ben vardım.Bu durum bana garip hissettirmişti kendimi,her gün jungkook'un bilmediğim yüzünü görüyorum.Ve beni iyice kendisinden soğutuyordu normal birisi bunu asla yapmaz!Ama o normal değil,beni sevdiğini zannediyor ama öyle değil bu sadece takıntı,beni takıntı haline getirmiş bu asla aşk olamazdı,Asla!

Odadan çıktım zaten son oda kaldı orası jungkook'un beni jiletlediği odaydı çok umudum yoktu bir şey çıkacağını düşünmüyordum ama yinede girdim evet sandalyeden başka bir şey yoktu.Hızlıca yukarı çıktım solanda oturup beklemeye başladım ne yapacaktım ben?

Bir şey bulmam lazımdı illaki vardır etrafa tekrar baktım pes edemezdim bunu yaparsan olmazdı yine de azda olsa ümidüm vardı.Ayağa kalktım ve biraz dolaşmaya başladım belmi bir açık vardır diye ama şuanlık bir şey göremiyordum...Biraz etrafı kurcalamaya başladım bence en önemli olarak düşündüğüm yerlere bakmamak lazım çünkü o en önemli yerlerde asla bir şey bulamıyordum.O yüzden nerde işe yaramayacağını düşündüğüm yerlere bakmaya karar verdim.İlk olarak önemsiz olan objelere baktım çok yoktu ama yinede baktım bir tane yuvarlar bir masa objesini elime aldım dışı siyahtı ama biraz elimde salladığımda içinde bir şey vardı çıkartmaya çalıştığımda çıkmıyordu bende yere atıp kırdım ve bir anahtar vardı tarif edilemez bir mutluluk yaşıyordum elime aldığım anahtar dış kapı anahtarına benziyordu tam dış kapıya doğru gidecekken evin önünde araba durdu ve ilk jimin indi ardından jungkook bian panikledim anahtarımı hemen avcumun içine sakladım ama kırılan cam kırıkları ne olacaktı? Hızlıca mutfağa koştum peçete alıp hepsini içine koydum canım acımıştı ama elimi kesmemeye çalıştım.Hepsini topladıktan sonra hemen çöpe attım ve yukarı çıktım anahtarı saklayabileceğim yer yoktu ama yatağın altına saklayabilirdim.Biraz eğildim anahtarı orta yere koysam görülürdü zaten yatak yüksekti bende o yüzden kalktım dolabın yanına gittim içine koyamazdım,dolabın altına koysam anlaşılmazdı çünkü dolap ters köşede kalıyordu yani bulmaları için özellikle dolabın altına bakmaları lazım ama öyle bir şey yapmayacaklarını bildiğim için anahtarı koydum.

Hızlıca yatağa uzandım ve uyuma numarası yaptım birazdan jungkook yanıma gelirdi

Odadanın kapısı açıldı ben kapıya doğru dönük olmadığım için göremedim ama bu Jungkook'tu parfümünün kokusundan anlayabiliyordum.Yanıma yattı ve bana sarıldı hiç bir tepki vermiyordum.

10 dk sonra

Jungkook yataktan kalktı ve aşağıya indi aslında benim karnım çok acıktı bende aşağıya inmek istiyordum ama jungkook en son bana dokunmaya çalıştı ve olmayınca sonra olucak demişti.Belki unutmuştur diye de düşündüm ama duygularını çok iyi saklıyordu yani bana çok sinirlense o gün bana hiç bir şey yokmuş gibi davranıp sonraki gün o sinirini çıkartırdı.
Yapacak bir şey yoktu ondan kaçamazdım bunu kabullenmem lazımdı sonsuza kadar uyuma numarası yapamazdım.Aşağıya indim  herkes ordaydı bazıları telefon bazıları televizyon izliyordu Namjoon yine kitap okuyordu aslında beni şaşırtıyirdu ama bana diğerlerine göre farklı geliyordu çünkü bana hiç sert davranmadı normal sakin ve düzgünce konuştu benimle ama Tae,ben bir şey yapmasam bile sinir oluyordu.

Jungkook'un yanına oturdum bana gülümsedi ve elini omzuma koydu bende kafamı onun gögsüne koydum çünkü eğer ona karşı gelirsem bana yapacağı şeyi hatırlayabilir ya da hatırlasa bile ona böyle davranırsam yapacağı şey aklına gelebilir.Biraz böyle kaldık sonra Jin bütün yemekleri hazırlamıştı ama güzel yemek yapıyordu.Herkes sofraya geçti ve yemek yemeğe başladık jungkook ara sıra bana bakıyordu biraz tedirginleşmiştim ama çok takmamaya çalıştım.Yemek her zamanki sessiz geçmişti zaten onlarla sohbet edecek halimde yoktu.Yemekler bitince koltuğa otymurdum jimin'de yanıma

Jimin=Film izlemek ister misin?

Eun=Olur

Jungkook yanımıza geldi ve beni kolumdan tutup kaldırdı

Jimin=Noluyor niye kızı kaldırdın şimdi

Jungkook=Sevgilimle ben belki vakit geçirmek istiyorum

Eun=Jungkook film izlesek

Jungkook=Hayır!

Beni zorla odaya çıkardı içeri girince kapıyı kilitledi

Jungkook=Yarım kalmış işimizi şimdi tamamlayabiliriz.

Arkadaşlar bu arada yeni üvey abi serisi yazıyorum.Taslaklarda şu an sürekli yazamayacağım için kimseyi bekletmek istemiyorum.Ne zaman paylaşım yaparım bilmiyorum :(

MAFYA JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin