Bir şey yapmadan tekrar yatağımın içine girdim. Kaçmayacaktım aklıma Namjoon'un dediği şey geldi eğer ben onu sevmessem Jungkook'un kendisini öldürebieceğeni bile söyledi. Onu sevmiyorum ve sevmeyeceğim, ama o beni seviyor ben bu hayatta sevmek değil artık sevilmek istiyorum. Onu kullanmıyorum sadece oda benim yanında kalmamı istiyor bende öyle yapacağım çünkü eğer ondan gidersem ne olucak? Onu özlicem ama sadece bana gösterdiği sevgiyi özlicem kendisini değil.
Kapı açılınca baktım Jungkook gelmişti. Yanıma gelip saçımı öptü
Jungkook=Yemek yedin mi?
Eun=Hm hm
Jungkook=Tamam,... Eun bir de düşündüm de sen burda kal yani ordaki evde tek kalıcaksın sıkılırsın
Eun=....Peki
Jungkook=Ben aşağıdayım
Eun=
Sinirlenmiştim ve üzgündüm bu gayet açıktı mutlu gözükmek istesem bile bunu yapamam burda Tae ile aynı yerde kalmak istemiyorum!!!
Jungkook odadan çıkınca bende üstüme bir elbise giyip aşağıya indim herkes aşağıdaydı gözüme Tae çarpmıştı elinde telefonu vardı bir şeylere bakıyordu umarım benim için yapacağı planlar değildir.
Ben Tae'ye bakarken Jungkook bana bakıyordu. Bende ona baktığımda bir şey demeden sinirli bir şekilde dışarıya çıktı ardından ben çıktım arabadayı çalıştırmıştı sadece,bende hemen bindim çünkü eve gitmek isteyeceğimi bir daha söyleyecektim. Tam söyleyeceğim sırada o benden önce davrandı.
Jungkook=BENİM YANIMDA NE BU HAREKETLER!
Eun=Ne diyosun Jungkook?
Jungkook=Taehyung ile flörtleşmenden bahsediyorum
Eun=N-ne flörtleşmesi ya ? Ne saçmalıyorsun Jungkook?!
Jungkook=Ona nasıl baktığını gördüm tamam mı? Aptal değilim ben beni kandiramazsın!!!
Eun=Sadece baktım Jungkook! Bana bile bakmıyordu!
Jungkook=Demek oda sana baksa flörtleşmeye devam ederdin!
Eun=Jungkook yeter!
Jungkook=Belkide sen burda kalıp Tae ile başbaşa vakit geçirmek istiyordun! O yüzden bana dedin dimi benim evimde kalmak istediğini yoksa burda rahatça takılamayacaktınız?!!!
Gözlerim dolmaya başladı hatta bazıları yanağımdan süzülüyordu benimle nasıl böyle konuşuyor?
Jungkook=Burada zaten herkes olduğu için rahat edemeyecektiniz!!! Ben zaten burda kalalım diyince de bi yüzün düşmüştü sinirlenmiştin SÖYLE HADİİ!!!...ONUN ALTINA GİREMEDİĞİN İÇİN-
Yüzüne attığım tokatla kafası yana çevrilmişti. Bunu hak etti! Duygularım olmadan nasıl böyle konuşabiliyor?Hala göz yaşlarımı akıtmaya devam ediyordum.
Jungkook=İn!
Arabadan hızlıca indim oda benimle birlikte, beni eve sürüklemeye başlamıştı bende ona ayak uyduruyordum.
Hızlıca beni kaldığım odaya götürdüğünde beni yatağa fırlatmaştı son anda yatağa tutunup düşmekten kurtuldum.
Eun=N-n yapıyorsun?
Jungkook=
Ona baktığımda gömleğinin düğmelerini açıyordu
Eun=Ne yapıyorsun?
Jungkook=Biraz da benim altımda inle
Eun=Benimle düzgün konuş!
Jungkook=Kes!!!
Eun=Jungkook ben bir şey yapmadık yanlış anlıyorsun! Beni bir kere bile dinlemiyor sun ki ?
Jungkook=Sana kes dedim!
Diyerek gömleğinin son düğmesini açıp yere attı. Bana doğru yaklaştığında sadece duruyordum
Ellerini belime koydu
Eun=Jungkook! Bana dokunmanı istemiyorum
Jungkook=Bir elini çekip köprücük kemiğimin altına parmağını koyup "JJK" yazısını okşadı
Jungkook=Bana hiç soruyor musun neden bunu yaptığı mı?
Eun=Neden yapıyorsun?
Jungkook=Çünkü sen bana aitsin sen istesende istemesen bu böyle,hep böyle olacak!
Eun=Neden canımı yakıyorsun?
Jungkook=İstemiyorum! Ama beni zorluyorsun ve sınırlarını aşıyorsun
Eun=Ben yanlış bir şey yapmıyorum Jungkook ! Gözünle görmediğin bir şeyi atıp tutup sanki varmış gibi davranıyorsun... Niye yapıyorsun?
Jungkook=... Özür dilerim
Eun=
Jungkook=
Eun=
Jungkook=Aşağıya in gelicem eve gideriz
Hiç bir şey demeden sadece başımı sallayıp aşağıya indim ve koltuğa oturdum.
Jimin=Eun
Eun=Efendim
Jimin=Noldu? Jungkook seni neden birden yukarıya çıkarttı?
Eun=Şey ya öylesine
Jimin=Nasıl?
Eun=Öyle işte jimin
Jimin=...Peki
Yanıma Tae oturunca gözlerimi devirdim zaten Jimin'de karşıdaki koltuğa oturmuş telefonu ile ilgileniyordu.
Tae=Karar verdin mi?
Eun=Benden uzak dur!
Tae=Jungkook mu kızdı yoksa?
Hafif kıkırdamıştı
Biraz da sessiz konuşuyorduk diğerleri anlamasın diye
Eun=Tae! Yeter!
Tae=Tamam tamam sustum. Sevgilin kızmasın
Yine gülmüştü ben ondan uzaklaşacağım sırada Jungkooj geldi
Jungkook=Buradan alacak bir şeyin var mı?
Eun=Şey aslında uzun zamandır sana soracaktım da benim telefonum nerde? Verirsin diye düşünüyorum
Jungkook=Bekle götürüyorum
Eun= tamam
Tae, Jungkook yukarı çıkarken kulağıma fısıldadı
Tae=Aslında Jungkook senin benim altıma girdiğini söylemişti bu birinci resim uygun gibi hm?
Hızlıca ondan uzaklaşıp Jungkook'u beklemeye başladım.