Buradan kaçacaktım başka çare yoktu en azından annemi görürdüm sonra Jungkook beni tekrar yakalarsa yakalardı ama annemin nasıl olduğunu öğrenmiş olurdum.
Aşağıya indim bu hizmetçi kız benim için sorun olacaktı çünkü evi rahat rahat gezip ihtiyacım olan şeyleri bulamazdım ilk başta ondan kurtulmam lazımdı...Bazen düşünüyorum ben ne ara bu kadar kötü bir insan oldum,evet yapmamam gereken şeyleri yapıyordum hiç düşünmeyeceğim şeyleri düşünüyordum ama buna mecburum maalesef...
İlk başta onu bayıltmam lazım nasıl yapacağım bende bilmiyorum hiç birisini bayıltmadım.Kafasına darbe alsa bayılırdı ama yapmaya korkuyordum...Etrafa baktım salondaki rafkarda bir sürü süs objesi vardı bir tanesini elime aldım biraz büyüktü ve ağırdı umarım bir şey olmazdı.Kız mutfaktaydı bulaşıklar ile uğraşıyordu bende mutfağa girdim ve arkasına geçtim tam kafasına vuracakken kız beni fark etti bende hemen elimdeki objeyi arkama sakladım
H=Bir şey mi istediniz Eun Hanım
Eun=Yok öylesine geldim
Tekrardan işine devam etti ben ne yapacaktım ? Korkuyordum ama yapacak bir şey yoktu hızlıca kızın kafasına objeyle vurdum ama bayılmadı sadece sendeledi bende ordaki tabakla kafasına vurdum ve bu sefer yere düştü kafası kanıyordu çok kötü durumdaydı ağlamaya başladım çok korkuyordum, hızlıca mutfaktan çıktım ve kapıya doğru koştum ama kilitliydi belki o kızın üstünde anahtar vardır diye tekrar yanına gittim ve ceplerine baktım bir tane anahtar vardı kapıya takdığımda açabildim sevinmiştim ve dışarda korumada yoktu tam bir adım atacakken bir koruma gördüm sessizce sitem etmiştim bu duruma ne yapacaktım? Bayıltamazdım zaten onlara gücüm yetmezdi o yüzden etrafı dağıtmaya başladım her yeri dağıtıyordum sonra bir korumanın buraya geldiğini görünce kapının arkasına geçtim ve bekledim...
İçeri bir koruma girdi daha sonra başka korumalar hızlıca girdikleri için beni fark etmediler bende hemen dışarı çıktım kapıyı kilitledim üstlerine ve koşabildiğim kadar koştum ön tarafta yine korumalar vardı ama uzakta olduğum için onlardan beni göremediler arka tarafa koştum o sırada içerde kalan korumalarda evden çıkmıştı çünkü kapı kırılma sesi geldiğinden anlamıştım.Bir kapı gördüm ama kapalıydı ama kenardaki duvara çıkıp atlayabildim ve öylede yaptım sonunda evin dışına çıktım. Koştum,koştum,koştum nereye gittiğimi bilmeden koştum burası yine benim yaşadığım şehirdi sadece bu taraflara hiç gelmemiştim çünkü buralarda genelde zenginlerin evi vardı bende buraları çok fazla bilmiyordum ama illaki biri bana yardım ederdi...Çok fazla yürümüştüm her tarafta ev vardı ama ben sadece yürüyordum yolda tek bir insan bile yoktu benden başka arabalar geçiyordu ama kimse durmuyordu sadece hızlıca yanımdan geçiyorlardı umarım Jungkook beni bulmaz çünkü çok açık alandaydım.
10 dk sonra
Sonunda bildiğim caddeye gelmiştim eve doğru gitmeye başladım biraz uzun bir yol vardı ama olsun ben kaçabildiğim için seviniyordum...
Sonunda gelmiştim bizim evin önüne kapıyı çaldım ama kimse açmadı kenarda anahtar vardı alıp içeri girdim ev boştu hiç bir eşya yoktu ne olmuştu buraya?Annem nerdeydi hızlıca evden çıktım ve taksiye bindim teyzemin evine doğru gittim geldiğimde teyzem parayı vermişti zaten üstümde hiç bir para yoktu içeri girdik ama teyzem beni gördüğünde şaşırmamıştı sonuçta o kadar zamandır yoktum.
Teyzem=T
Eun=Teyze annem nerde?
T=Kızım sen nerdeydin annen seni çok aradı polise de gitti ama sana ulaşamadık annen günlerdir ağladı en son dayanamadı...