Bianda ıslanmaya başlamıştım ama evin içindeydik belki Jungkook'dan dolayı ıslandığımı düşünüyordum ama sanki hala ıslanmaya devam ediyordum sadece suratıma su değiyordu ne olduğunu anlamaya çalışıyordum kafamı hafif kaldırdım Jungkook'u görüyordum ama siyah bir şeylerde görüyordum ne oluyordu bana?En sonunda suratıma su çarpmasıyla gözlerimi açtım karşımda teyzem vardı?
T=Noldu niye sayıklıyorsun ? Zor uyandırdım seni!
Nasıl buraya geldim? Her şey bir rüyadan ibaret miydi?Olamazdı bu olamazdı daha demin Jungkook yanımdaydı...Bunun rüya olmasını istemiyorum...
Teyzem bana bir şeyler dedi ama ben anlayamadım sonra zaten odadan çıktı.
Ağlamaya başladım rüyamda Jungkook'la beraberdim onun kollarında çok huzurluydum...Onu görmek istiyorum ama güvenemiyordum bana tekrar zarar verir miydi?Korkuyordum.Ne olursa olsun onu görmeliydim çünkü bana sadece o değer verirdi başka kimse değil!Evden bir miktar para aldım ve hızlıca koşarak çıktım hava yine aynıydı yağmurluydu ama çok yağmuyordu. Bulduğum ilk taksiye bindim o evi hatırlıyordum rüyamda da zaten aynı yollardan geçiyordum...Evin önünde taksi durdu bian koşmak istedim ama korktum kaçtığım kişiye bir daha geri dönmek aptallık mı olur? Bilmiyorum umarım bana zarar vermez taksiden indim parayı verdim.Kapının önünde biraz durdum rüyamdaki gibi cesaretli değildim koşarak içeri girememiştim... Ama korkmucaktım!!! İçeri girdim kapıda yine rüyamdaki gibi korumalar yoktu yavaşca etrafa baktım rüyamda Jungkook'un oturduğu yere bakmıştım orda yoktu kalp atışlarım hızlandı yapamayacaktım sanırsam arkamı döndüm tam gidecekken Jungkook'un sesini duydum.
Jungkook=E-eun
Ona döndüm gitmek istiyorum ama burda da kalmak istiyorum kalp atışlarım dahada hızlanmaya başladı, sadece olduğum yerde durdum.
Yanıma geldi bana baktı
Eun=J-j-jungkook
Elini belime koydu
Jungkook=Niye gittin!Niye kaçtın benden!!!
Eun=Özür dilerim... Çok özür dilerim
Ona sarıldım hala korkuyordum ne yapıyordum bilmiyorum sadece ağlamak istiyorum...Yine yağmur bizi ıslatıyordu ama önceki gibi çok yağışlı değildi
Jungkook=İçeri geçelim h-hasta olacaksın
Oda bana şaşırmıştı ondan kaçarken bir daha ona dönmem...Ona sarılmam evet bende şaşırıyordum.
Beni içeri götürdü ben ona sımsıkı sarılmıştım ne yapacağını bilmiyordum bana ceza mı vericekti ya da bilmiyorum işte korkuyordum hemde çok kafamı kaldırıp ona baktım zaten Jungkook'da bana bakıyordu
Jungkook=N-niye gittin
Eun=Jungk-kook ben özür dilerim...Ben ne yapacağımı bilmiyorum...Niye yanına geldiğimi bile bilmiyorum
Jungkook=NİYE KAÇTIN EUN NİYE! BENDEN BU KADAR MI NEFRET EDİYORSUN! NİYE BANA BU KADAR ÖFKELİSİN
Bağırmasıyla ürktüm
Eun=Jungkook ben bilmiyorum kafam çok karışık ilk tamam kaçmak istedim ama sonra neden senin yanına geldiğimi bilmiyorum...Niye beni bulmak için gelmedin?Niye yanıma gelmedin?
Jungkook=Yanına gelmemi istiyor muydun?
Eun=İstiyordum... Evet istiyordum
Kaşlarını çattı ama doğru söylüyordum annemi kaybedince üzüldüğümde Jungkook'u yanımda istemiştim çünkü...Bilmiyorum sadece istedim