Saçımı tutup beni aşağıya doğru sürükledi ona yalvarmıyordum asla böyle bir şey yapmayacaktım.Bir odaya götürdü beni odada işkence aletleri vardı tıpkı benim o evdeki girdiğim oda gibiydi, ilk başta beni yere fırlattı daha sonra eline bir demir aldı biraz korktum ama yapacağım hiç birşeyim yoktu. Üstüme doğru geleceğini zannederken o ise ordaki şöminenin yanına gidip demiri ucunu ateşe götürdü ve biraz ısındıktan sonra yanıma gelmeye başladı.Vursa daha iyi olurdu ama o demiri ısıtınca ve eğer öyle vurursa halimi düşünemiyorum.
Yanıma geldiğimde elbisemin fermuarını açıp aşağıya indirdi tam çıkartmadan elbise sadece bacaklarımım oralarında duruyordu daha sonra elini köprücük kemiğime dokundurup okşamaya başladı
Jungkook=Bu vücuduna zarar vermek istemiyorum ama sen istedin güzelim
Diyip demiri tam köprücük kemiğimin altına götüp vücuduma sürtmeye başladı canım çok acıyordu ama yapacak bir şey yoktu sadece acıdan kıvranıyordum.Bayılmak istiyordum ama olmuyordu ya da en iyisi ölmek burdan ancak ölerek kurtulabilirdim.
İşi bitince demiri yere attı ve beni kucağına aldı çok fazla durumum iyi değildi baygın değildim sadece bilincim yerimde değildi o kadar.
Beni yatağa koydu ve yanıma uzandı gözlerim kapalıydı ama herşeyin farkındaydım,ellerini saçlarımda dolaştırıyordu ara sıra öpüyordu duyguları çok çabuk değişiyordu bazen çok kötü bazen çok iyi...
Uyandığımda hala saçlarımı okşuyordu ne kadar süredir bilmiyorum ama hava hala aydınlıktı yavaşça yerimden doğruldum
Jungkook=Uyandın mı güzelim?
Eun=Gerçekten seni anlamıyorum bazen çok iyisin bazen kötü
Jungkook=Bunu sen istiyorsun senin hareketlerin benim böyle olmamı sağlıyor sen uslu bir kız olsaydın bunlar başına gelmezdi güzelim
Eun=Seni sevmiyorum
Jungkook=Sen benimsin Eun
Eun=Hayır değilim
Elini köprücük kemiğimin altına götürünce etrafa küçük bir inleme bıraktım canım hala acıyordu Jungkook elleriyle okşamaya başladı
Jungkook=Vücudun bile bana ait Eun görmüyor musun
Köprücük kemiğimin altına baktığımda gördüğüm şey ile şok geçirmek istedim derimi resmen kazmıştı ama çok fazla derin değildi çizik gibiydi aslında bu umrumda değildi sadece yazdığı şey canımı acıtmıştı.
~"JJK"~