süprizim var

782 29 51
                                    

Üstümde jungkook'un gömleği vardı.Banyodan su sesi geliyordu onu görmek istemiyorum o yüzden gözlerimi kapattım bu olanları düşünmek istemiyorum...Keşke bu olaylar bir rüya olsa ama değil bu bir rüya değildi.Ben hiç böyle bir kız değildim sadece kendi çapımda çalışan insanlarla derdim olmayan masum  bir kızdım.

Jungkook keşke beni hiç görmeseymiş beni hiç sevmeseydi ben bu halde olamazdım ama ben olsam bile benim yerimde başka bir kız olabilirdi yani ya ben ya başkası pek bir şey farketmiyor şu an bana göre bian önce buradan kurtulmak ve jungkook'un yüzünü bir daha asla görmek istemiyordum.

Kapı açılınca Jungkook'un sadece bel altında havlu  vardı.
Artık ondan kaçmaya çalışmayacaktım beni görmemesi için uyuma taklidi ya da konuşmamazlık yapmayacaktım çünkü hiç bir işe yaramıyordu.

Jungkook=Uyandın mı?

Sadece başımı salladım

Jungkook=Kahvaltı birazdan hazır olur

Eun=Tamam

Üstünü giyineceği sırada arkamı döndüm.İşi bittikten sonra çıkınca bende kalkıp duşa girdim.

Bende yıkandıktan sonra üstümü giyindim burada zaten giyinebilmem için kıyafet almıştı.

Aşağıya inecekken kasıklarım ağrıdı  çok değil ama ben yinede aşağıya inmek istemiyordum. O yüzden yukarı çıktım çünkü dün biraz ses çıkmış olabilirdi ve onların yüzüne bakarken çekinirdim bunu bildiğim hemen yatağa uzandım zaten jungkook  beni göremeyince gelirdi.

5 dk sonra

Tahmin ettiğim gibi Jungkook geldi

Jungkook=Niye gelmiyorsun?

Eun=Biraz ağrım var

Jungkook=Hmm seni dün çok yordum üzgünüm

Dediği şeye göz devirdim

Jungkook=Tamam ben kahvaltını buraya götürüyorum

Diyip  gitti.

Geldiğinde elinde tepsi vardı yanıma oturdu ve bana uzattı bende yedim.

Jungkook=Ağrı kesici iç iyi gelir

Bana uzattığı hapı alıp içtim  uyumak istiyordum çünkü ağrım biraz fazlalașmıștı zaten şimdi ağrı kesici içtim geçer ama uyursam çok ağrı hissetmezdim bende o yüzden uyudum.

6 Saat sonra

Uyandığımda akşam olacaktı çok uymuştum ama ağrım da geçmişti karnım açıkmıștı

Sürekli evde durmak canımı sıkıyordu biraz dışarı çıkıp hava almak istiyorum.Resmen ben bu eve hapsolmuștum

Jungkook=Kalkmıșsın

Bunları düşünürken Jungkook'un geldiğini fark etmedim

Eun=Evet

Jungkook=Tamam acıktın mı ?

Eun=Şey jungkook

Jungkook=Hm

Eun=Dışarı çıkmak istiyorum

Jungkook=Olmaz!

Eun=Evde çok sıkıldım! Biraz dolaşıp hava almak istiyorum

Jungkook=Tamam ama yanımdan kesinlikle ayrılmayacaksın

MAFYA JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin