Arkadaşlar bu bölümde sadece yazı yazdım konuşma falan yok ama atlamadan okursanız sevinirim çünkü çok uzatmadan kısaca yazdım. :)
Jungkook geldiğinde birlikte arabaya binip eve gittik. Ama sonradan işi çıktığını söyleyip gitmişti. Evde tektim ve ben bugün düşünmek istiyordum.
Öncelikle jungkook'u seviyor muyum bilmiyorum. Belki bana ilgi gösteriyor diye böyleyim ama bilmiyorum da. Onunla kalmak istiyorum bir yandanda istemiyorum. Bu istememe sebebim jungkook değil, Taehyung'du. O olmasa ben Jungkook la yaşamak isterim.
Eğer Jungkook'a bunu söylersem bana inanmaz bilmiyorum. Hem zaten Taehyung olayı yüzünden kavga ettik.
En iyisi kaçmak Taehyung'un dediği gibi Jungkook'a güvenmemeliyim ne olacağı belli olmuyor hem Taehyung benim peşimi bırakmaz o yüzden gitmem gerek...
Eşyalarımın hiç birini almayacaktım zaten benim değildi yanımda bir tek telefonum vardı evden hızlıca çıktım ve koşmaya başladım...
Nereye gitmek istediğimi bile bilmiyorum sadece gitmek istiyorum.
Koşarken en sonunda kendimi bir mezarlığın orda buldum kendimi annemle babamın mezarının yanında ağlamaya başladım belki bende onların yanında olmalıydım?
10 saat sonra
Hala ağlıyordum bu beni o kadar rahatlatıyordu ki bir yandan da acı veriyordu.
Bu kadar yeterliydi benim için kendimi toparlayacaktım hızlıca teyzemin evine gittim. Onları sevmesemde kalmak zorundayım başka çarem yok.
4 saat sonra
Teyzemle ettigimiz uzun bir kavgadan sonra kendimi odaya kapattım. O gün evden apar topar Jungkook'un yanına gitmiştim ve bir daha da gelmediğim için tartıştık. Umrumda değil.
1 gün sonra
Yemek yemiyordum hala yatakta yatıyordum annemle babamın acısı zamanla zaten gidiyordu bir tek hatırladıkça canım acıyordu ama Jungkook? O benim için yaşarken öldü... Evet yanımda onu istiyorum çok istiyorum... Keşke böyle birisi olmasa keşke iyi birisi olsa neden böyleydi? Ben ona aşık mıyım ? Sanırsam evet. Çünkü ben bir aptalım ona aşık olabilecek kadar. Ama en azından kendimi ondan uzakta tuturak mantıklı davranabilirdim.
Yataktan kalktım elimi yüzümü yıkadım aynadan kendime baktım. Dağılmıştım, gözlerim kızarmış, uzun zamandan beri çıkarmadığım rimel gözlerimden akıp kurumuştu ve benim çirkin gözükmeme sebep olmuştu.
Gözlerim biraz aşağılara kaydı "JJK" ağlamaya başladım hemde çok...
Dışarıya baktığımda siyah bir jip duruyordu? Anlam veremeden perdeyi kapattım aşağıya indim bu berbat halimle...
Kimse yoktu bir not buldum ve onu alıp okudum
Uzun zamandır ara vermiştim ve kendimi affettirmek amaçlı bir kaç bölüm yayınlayabilirim ;)