"seni görüyorum"

521 25 17
                                    

🔞 ÖNCELİKLE +18 OLAYLAR YOK FAKAT HASSAS OLAYLAR VARDIR YANİ KAN KONUSUNDA ETKİLENEN VARSA BU BÖLÜMÜ ATLASIN.

       ZATEN ASLINDA BU KİTAP YETİŞKİN İÇERİK AMA YİNEDE BELKİ BÜYÜK OLMAYANLAR İÇİN UYARI KOYUYORUM YİNEDE🔞

     🔞 UMARIM ANLAYIŞ GÖSTERİP                          UYARIMI DİKKATE ALIRSINIZ 🔞

   🔞 ÇOK ETKİLENEBİLECEK BİR ŞEY YOK AMA BELKİ OLUR DİYE SÖYLÜYORUM 🔞








           








   


                 "Seni görüyorum"

Ne anlama geldiğini anlamamıştım zaten kafam dağınıktı böyle bir şey neden yazılmıştı? Notu alıp kenara fırlattım da arkasında bir yazı daha olduğunu gördüm.

      "Benden kaçıp gitmek bu kadar çok istiyordun demek Eun? Peki sen bilirsin hem Jungkook artık seni unutmaya karar bile verdi. Ben artık senin o beyaz tenini kanlarla kaplayabilirim ne dersin?"

Notu okurken gözlerim büyümüştü bu Taehyung'du hızlıca dış kapıyı kilitledim evde neden kimse yoktu ? Teyzemlere zarar mı verdiler yoksa?... Odama hızlıca çıkıp kapıyı kilitledim.

Evin dış kapısı kırıldı ve ben çok korkuyordum ne yapacağımı bilmiyorum hemen dolabın içine girdim.

Odanın kapısında kırılınca ıslık çalarak birisi girdi gözlerim kapalıydı ellerimle yüzümü kapatıyorum çok fazla ses çıkarmamak için

Tae=Bu odada olduğunu biliyorum Eun

Tae=Peki sen çıkana kadar burdayım

Yataktan bir ses gelince zorda olsa dolabın aralığından baktım Taehyung yatağımın üstüne oturmuş telefonu ile oynuyordu? Ne yapmaya çalışıyor bu ? Bana psikolojik bir travma mı yapmak istiyor?

5 dakika sonra

Hala ellerimle yüzümü kapatıyordum hem hıçkırıkları mı hem korkumu belirtmemeye çalışıyordum ama o sadece telefonu ile oynayıp ıslık çalıyordu. Delirmek üzeredeydim burdan kurtulmak istiyorum.

Tae=Eunnn beş dakika oldu çıkmayı düşünüyor musun?... Şu an o dolabın içinde ağladığını biliyorum neden hala zorluyorsun

Kendimi tutamadım küçük de olsa ufak bir hıçkırık bıraktım ortaya

Eun=Hıck

Ortaya büyük bir kahkaha bıraktıktan sonra kalkıp dolabın kapağını açtı ve beni kaldırdı kafamı eğmiştim ama çenemi tutup başımı kaldırdı.

Tae=Immm niye bu kadar çok ağladın? Çok berbat bir haldesin. Aynadan kendine hiç baktın mı?

Eun=B-benden ne istiyorsun?

Sesim çok kısık çıkmıştı

Tae=Aslında senden bir şey istemiyorum. Sen şu an beni Jungkook gibi bir takıntılı birisi olduğumu düşünüyorsun ama yanlış. Senin suçun siyah saçlı ve beyaz tenli olman. Bu zamana kadar çıkan tüm bu kadınları öldürdüm.

Gözlerimden akan yaşlara hakim olamıyordum.

Tae=Şimdi benimle gel

Beni dışarıya çıkartıp arabaya bindirdi sadece arabada o ve ben varım ondan kaçmaya asla cesaret edemiyordum.

    Uzun bir yolculuktan sonra güzel bir dağ evine geldik ama neden buraya geldik? Taehyung arabadan inip eve doğru gidip içeri girdi. Benim kaçmayacağı mı çok iyi biliyordu bende bunu biliyordum. Bende arabadan inip eve girdim ama Taehyung yoktu

Tae=Burdayım

Ortaya küçük bir çığlık bıraktım ondan çok korkuyordum

Tae=Benden bu kadar çok mu korkuyorsun?

Yanıma ağır ağır gelerek konuştuğunda ben geriye doğru gidiyordum

Tae=Sana bir soru sordum

Eun=E-evet

Tae=Aşağıya in

Aşağıya doğru indiğimde oda benimle geliyordu sonra önüme geçip bir kapıyı açtığında içeri girdi ve bende içeri girdim.

İçeriye girdiğim de suratımı buruşturdum çok kötü bir kan kokusu vardı

Etrafta bir sürü dolap vardı bir tanesini açtı içeride bir kadın vardı siyah saçlı beyaz tenli ama vücunda çok fazla kan vardı. Diğer dolabı açtığında da aynı manzarayı gördüm hemen gözlerimi kapattım.

Tae=Gördün mü?

Eun=

Tae=Bak senin için şu dolabı ayarladım

Eun=

Yere çöküp ağlamaya başladım ama beni tutup hızlıca başka bir odaya sürükledi içeri girdiğinizde bir tane tam ortada yatak vardı ve etrafta kesici aletler vardı artık çığlıklar atarak bağırmaya başladım ve kaçmaya çalıştım ama başarılı olamadım beni hemen yatağa koydu ve üstüme çıktı çırpınmaya başladım ama olmadı yatağın başladığında kelepçeler vardı bir tanesi alıp bileğime taktı zaten diğer ucu yatağa takılıydı diğer kelepçeyi alıp diğer bileğime taktıktan sonra üzerimden indi ve kenardaki duvarlara gidip o aletlere bakmaya başladı.

Bir tane bıçak alıp yanıma geldi ama bu bıçak özel tasarlanmış bir bıçaktı ucu çok sivri ve biraz büyüktü tam yanıma geldiğinde çığlıklar atıp bağırıyordum bir yandanda bacağımı yatağa vuruyordum ve o sadece beni izliyordu

Tae=Niye bu kadar korkuyorsun?

Eun=Bırak beni lütfennnnn... Karşısına çıkmayacağıma söz veriyorum ama bırak nolursunnnnn

Elindeki bıçağı alıp yatağın ayak ucunda kalan başlığa küçük küçük vurarak çiziyordu ve o çıkan ses beni tiksindiriyordu daha sonra aynı şeyi ayak bileğimden başlayarak yukarı doğru çıkmaya başladı ama hafifçe sürterek yapmıştı ama ucu o kadar sivriydi ki yinede bacağım kanadı...

Tekrar diğer ayak bileğime geçti ve tam aynı şeyi yapacakken içeri Jungkook geldi

MAFYA JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin