SHIGARAKI'S POV
,,Půjdu na chvilku na vzduch." Zamručel Dabi chvilku po tom co Izu odešel.
,,Promiň Dabi, nevěděla jsem že je to takhle.." Řekla potichu Toga mezitím co se vydal ke dveřím.
,,Mm, to je jedno." Odbyl jí a prostě si pokračoval dál než se s velkou ranou rozrazily dveře.
,,Huh?" Otočil jsem hlavu dozadu abych viděl co se děje.Pro hrdinové...
Tady...
Jen tak z ničeho nic...
Zkurvenej Todoroki, tak ten chcípne i kdyby to měla být ta poslední věc co udělám.
Ale hlavně..
Kde je Izu..
Když není se mnou nemůžu ho chránit...
Čas jakoby se zastavil ale moje myšlenky běhaly pořád dál. Ne na dlouho, než jsem stihnul zareagovat, Dabi ležel na zemi a Hawks mu držel špičku svého pírka u krku.
,,Tsch, vždycky jsem věděl že jsi svině Keigo." Zamumlal pro sebe a utřel si krev z rtu.,,Liga záporáků.. Endeavore, tvůj syn je opravdu blázen, jak jsi Shota proboha vychoval?" Zasmál se a to už se hned za ním objevila naše dvojkojednička.. Ohnivý hrdina Endeavor.
V tu chvíli už jsme se vzpamatovali, s Togou jsme byli okamžitě na nohou. Proč zrovna teď když jsme tu jenom čtyři? Respektive, já, Toga, Kurogiri a Dabi co je prozatím mimo hru. Izuku a Todoroki jsou pravděpodobně v pokoji ale vzhledem k tomu že je zavolal právě on, mám strach jestli nebojují, nemůžou nám pomoct.
,,Nemá smysl bojovat, mizíme. Kurogi-" Už jsem mu chtěl říct ať udělá warp když v tom se objevil třetí. Tentokrát Eraserhead, tak ten mi taky pěkně leze krkem. Ve vteřině si ho svázaného ve svojí šále přitáhl blíž a a uštědřil mu takový kopanec do hlavy že skončil v bezvědomí.
,,Myslel sis že mi můžeš jen tak ukrást dva studenty a pak zdrhnout?" Řekl s pohledem na mě hned jakmile se Kurogiriho tělo svázané složilo k zemi. Hlasitě jsem zavrčel a jen otočil hlavu na Togu s naprosto jasným pohledem.
Uteč.
DEKU'S POV
,,Todoroki.. co jsi řekl Fuyumi?" Zeptal jsem se rozklepaně.
,,Pravdu." Odpověděl jednoduše mezitím co já se od něj zvednul a začal couvat.
,,Jakou pravdu?" Pro jistotu jsem rovnou aktivoval One for all na 5% připravený na boj, i když jsem si z celého srdce přál aby tohle byl jen nějaký špatný sen.,,Tu že jsem sem přišel pro tebe." Odvrátil pohled a když vstal, zamknul dveře do baru aby mi dal jasně najevo že jim nemůžu jít pomoct.
,,Proč?!" Vyjel jsem na něj a nemohl uvěřit vlastním uším že mě opravdu podvedl.
,,Vím že to co děláš určitě není z vlastní vůle, vždycky jsi chtěl být hrdina, musí ti vyhrožovat a nebo tě něčím zmátli, nevěřím tomu že je to dobrovolně." Podíval se mi do očí.
,,Je to dobrovolně! Co na tom pořád ještě nechápete? Prostě ho miluju!" Zavrčel jsem.
,,Izuk-" Hned jsem mu skočil do řeči sotva to začal.
,,Nikdy už mi tak neříkej, pro zrádce jako ty jsem maximálně tak Deku Todoroki." Vyštěkl jsem a dal ruce v pěst.,,Deku, zasloužíš si někoho lepšího, proč zrovna záporák? Co tě na něm tak přitahuje že ho pořád chráníš? Vzhled? Povaha? Je prohnilý jak navenek tak zevnitř." Odcekl a přibližoval se pomalými kroky ke mě čímž mě tlačil víc do chodby.
,,Nemůžeš přeci jen tak zahodit všechny ty roky, ne kvůli někomu jako on." Dokončil svůj proslov.
,,Ty to nechápeš.. nikdo z vás to nechápe.." Zakroutil jsem hlavou.
,,No tak mi to vysvětli." Naléhal dál ale já byl zticha, nemám důvod se někomu zpovídat.
ČTEŠ
NOT HERO ANYMORE (shigadeku) [2]
FanficPokračování IN LOVE WITH VILLAIN Liga zachrání Shigarakiho, to ale ještě netuší že po hádce s All Mightem se k nim přidal i Deku, všechny tedy v čele s Shigarakim a Dekuem čeká hodně vysvětlování. Záporáci se musí vypořádat s novým členem, zatímco h...