(Arkadaslar bolumleri cok zor sartlar altinda yaziyorum imdat)
_______________________________
0539***: Buse
0539***: Kaydet numaramı
İşine çokça yarayacağına eminim ;)Yazdığı cümlelerden ben buradayım diye çığıran egosuna karşın minik bir oyun oynamaktan zarar gelmezdi.
Buse: Siz kimsiniz? çıkaramadım
0539***: Evden çıkar çıkmaz unutuldum mu?
Hiç yakıştıramadım sanaBuse: Ne evi
Neyden bahsediyorsunuz?Son dediğim şeyle numaramı yanlış verdiğimi düşündüğüne adım kadar emindim, sadece birkaç cümle daha bu oyunu sürdürecek sonrasında söyleyecektim.
0539***: Tekrar tanışalım o vakit
Ben ruh eşinim, memnun oldum
Tekrardan ;)"Ruh eşim mi?"
Kurduğu cümleyle telefonu kenara bırakmış sıkışan nefesimi düzenlemeye çalışmıştım.
"Nefes al 1 2 3, nefes ver. Evet aynen böyle." Nefeslerim belirli bir düzen aldığında artarda bildirim gelen telefonu elime alıp mesajları okumaya başladım.0539***: ŞÖQĞDŞWĞDŞWĞDĞWĞ
DOMATES GİBİ KIZARDIN
HANİ TANIŞMIYORDUK?Gelen mesajla yatağımdan kalkıp penceremden dışarıyı gözetlerken gelen bildirimle tekrar telefona döndüm.
0539***: Boşuna bakınma
Seni izlemiyorumBuse: Peki beni nasıl gördün o zaman?
0539***: Hopss
Yakalandık
İzlemek demeyelim de gözüm çarptı diyelim biz onaTelefonuma gelen mesajla gözlerimi tekrar boş caddeye çevirmiş etrafı iyice süzmüştüm.
Buse: Nerdesin?
Göremiyorum seni0539***: Senin bakındığının aksine yollarda değilim
"Yollarda değilim mi? Uçuyor mu lan bu kız?"
Aklıma gelen düşünceyle gözlerim anlık olarak gökyüzüne kaymış sonra aptallığıma gülerek tekrar telefona dönmüştüm.
0539***: Beni demin ciddi ciddi gökyüzünde mi aradın?
Buse: Tsh
Yoo
Daha neler AHAHAHSHAH
İLAHİ DENİZ0539***: Cidden bunu yaptın değil mi?
Buse: Pekala belki bir saniseliğine öyle bir şey yapmış olabilirim
Hem sen nerdesin ki?0539***: Karşıya bak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
If I Really Love u | gxg |
Teen FictionDemek ki seninle muhattap olmak, o iğrenç sesini duymak, aptal şakalarına maruz kalmak istemiyorum? Uzak dursana benden? Madem senden kaçtığımı anladın siktir olup gitsene! Hayır Gece, gitme Burası soğuk..