"Buse!"Bana seslenilen tarafa döndüğümde karşımdaki kişi Selen'den başkası değildi.
"Ne işi var burada?"
Selen uzakta kaldığımızı fark edip motoruna atladığında bende ona doğru yürümeye başlamıştım. Ortaya yakın bir yerde karşı karşıya geldiğimizde bizimkilerin duyamayacağı sesle konuşuyordum. "Ne işin var burada?" Karşımdaki kız gülümseyerek kaskını çıkardığında bizimkilere ufak bir bakış atıp tepkilerini ölçtükten sonra tekrar Selen'e döndüm. "Beni pek özlememiş gibisin? Merak ettim seni" Bizimkilerin duyacağı şekilde konuşurken bu sefer sessiz olması gerektiğini anlatmak için kulağının dibine girmiştim. "Ne işin var burada dedim?" Yaptığım hareketten ne demek istediğimi anlamış olacak ki o da dibime girmişti. "Cevabını verdim ya zaten." Selen karizmatik bakışını bizimkilere gönderirken çaktırmadan omzuna bir tane geçirmiştim. "Gerçek nedenini soruyorum salak" gözlerini sonunda bizimkilerden çekip bana odakladığında bu tavrına karşın gözümü devirmeden edememiştim. "Haa onu mu soruyorsun, yolumun üstüydü seni görünce durayım dedim." Ben dediği şeyle sessizce kıkırdarken kolunu omzuma atmış ve benim yüzümü de bizimkilere çevirmişti. Kulağıma yavaşça yaklaşırken ne diyeceğini merakla bekliyordum. "Şu beyaz tenli kız mı Deniz? Tanıyor gibiyim onu" Dediği şeyle gözlerim Ayşe Zeynep'e kaydığında başımı sallamıştım. "Hayır yanındaki" gözlerimiz senkronize bir şekilde Deniz'e kayarken o da aniden yanımızda bitmişti. Bir bana bir de Selen'in omuzumdaki eline bakarken bu bakışmayı kısa kesip Selen'in elini omzumdan almıştı. "Kim bu?" Deniz'in sesi normalinden dahi daha sert ve derin çıkarken hafifçe yutkunmuş ve ne diyeceğimi düşünmüştüm. Geçen gece yanında kaldığım kız diyemezdim, daha yumuşak bir şey bulmam lazımdı. Ben ne söyleyeceğimi düşünürken Selen benden önce davranıp senden mi korkacağım lan tavırlarını takınarak kabarmıştı.
(N'oluyor su an aq, disisini etkilemeye calisan tavuskusu Selen)
"Sen Deniz olmalısın, adını çokça kez duydum." Bedenimdeki bütün kanlar yanaklarıma toplanırken Selen'in karnına bir tane geçirmekle yetinmiştim. "Bak sen, ne zaman duydun?" Deniz'de iyice kabarıyorken şu an yapabileceğin tek şeyin aralarından çekilmek olduğunu hissetmiştim. "Beraber içtiğimiz gece Buse çokça kez söz etti senden.""Senin amınakoyayım cidden"
Deniz'in sert bakışları bu sefer benim üzerimde gezinirken gülümseyerek ellerimi Selen'e sabitleyip onu motoruna doğru kibarca iteklemiştim. "Hadi sen git artık ben seni sonra ararım." Uzun süren uğraşlarımın sonunda Selen motoruna binerken kulağıma eğilmişti. "O beyaz tenli kızı bana ayarla." Dediği şeyle hızımı alamayıp omzuna bir tane daha geçirmişken Selen gülümseyerek bizden uzaklaşmıştı. Arkamı döndüğümde bana sinirle bakan bir çift göz olduğunu hissetmemek mümkün değildi. Deniz tam ağzını açacakken Ayşe Zeynep koluma girmiş ve beni ordan uzaklaştırmıştı. Arkamı dönüp Şebnem'e baktığımda onun yerinde olmadığını fark etmiştim. Birdenbire nereye gitmişti bu kız?
(Sebnem aslinda buyucu, isinlanabiliyor)
Ayşe Zeynep beni Deniz'den uzaklara götürürken Deniz'de bizim ters istikametimizde yürümeye başlamıştı. Birkaç adım sonrasında sokağın girişine vardığımızda Ayşe Zeynep etrafı kolaçan edip beni kaldırıma oturtmuştu. "O kız selen miydi?" "Evet de ne-" "Nerden tanıyorsun onu?" Benim soracağım soruyu o bana yönelttiğinde şaşırmıştım. Aklıma Selen'in dediği geldiğinde duraksadım. Onlar birbirini tanıyor olabilir miydi? Tam ağzımı açacağım sırada Ayşe Zeynep'in söze atılması cümlelerimi yutmama neden olmuştu. "O kız gay barların tanrıçası resmen, oraya her gelişinde bütün gözleri üzerine çekiyor..." biraz duraksadığında minik iç çekişini hissetmiştim. "Onunla bir kere yatmak için her şeyimi verirdim." Dediği şeyle ağzım sonuna kadar açılırken o hâlâ bana neler söylediğini fark etmemiş gibiydi. "SEN LEZBİYEOĞM-" bağırmamla beraber bir çift el dudaklarıma kapandığında sessizleşmiştim. Karşımdaki kız ellerini dudaklarımdan çektiğinde aynı sorumu tekrarlayacakken buna izin vermeden beni onaylamıştı. "Aslında onunla bir kere konuştum, beni gördü ama adımı bilmiyor sanırım..." Ayşe Zeynep yine sessizleştiğinde Selen'in dediği şey aklıma gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
If I Really Love u | gxg |
Ficção AdolescenteDemek ki seninle muhattap olmak, o iğrenç sesini duymak, aptal şakalarına maruz kalmak istemiyorum? Uzak dursana benden? Madem senden kaçtığımı anladın siktir olup gitsene! Hayır Gece, gitme Burası soğuk..