11- Kız arkadaşım

1.8K 159 19
                                    


Terbiyesiz: Saat 9'da sahilde oturduğumuz banka gel

"Gidecek misin?" Ona bakmadan başımı sallayınca ellerini bileklerime sarmıştı. "Gitme." Aklımda canlanan anılarla özlerim dolmuşken Şebnem'e baktım. "Gitmek istiyorum." Şebnem bir süre mal mısın amk bakışı atsa da sonrasında kollarını bana sarıp beni teselli etmişti. "Ne olursa olsun senin yanındayım Buse."

"Cihata mı gidiyom n'oluyor şu an amk?"

İç sesim beni güldürürken şebnemin yanağına minik bir buse kondurup geri çekildim. "Biliyorumm." Son harfi biraz daha uzatıp bende onun boynuna sarıldım. Temastan haz etmeyen kız birkaç saniye bana karlandıktan sonra beni iterek dolabımın önüne geçmişti. "Hadi hazırlayalım seni."

***

Şebnem gideli 3 saat olmuştu. Annemden Deniz'le buluşacağım diyerek izin aldıktan sonra, gerçi sadece Deniz dediğim anda koş git yanına demiş olsa da, evden çıkmıştım. Boş sokakta yavaş yavaş yürürken aptal aptal sırıtmama engel olamıyordum. Sahile birkaç adımlık mesafem kaldığında sırıtmama ağrıyan yanaklarım dahi engel olamamıştı. Geçen gün, yaklaşık bir hafta önce, Deniz'lerle beraber oturduğumuz banka yanaştığımda orda kimsenin olmayışı biraz canımı sıkmıştı. Oysa geç gelmiştim. Telefonu cebimden çıkarıp ekrana baktığımda saatin 21.05 oluşuna göz devirmiştim. "Aynen salak Buse baya geç gelmişsin." Ayakta boş boş dolanmak yerine banka oturmuş ve kulağıma kulaklığımı takarak beklemeye başlamıştım.

***

2 saatlik listemin sonuna geldiğimi fark ettiğimde telefonu cebimden çıkarıp saate baktım.

"23.25 mi?"

Yanlış görüp görmediğimi anlamak adına gözlerimi ovalayıp tekrar saate bakmıştım. 23.26 geçiyordu. Yanlış bakmamıştım, o gelmemişti... Gözlerimin dolacağını hissettiğim anda elim istemsizce Şebnem'in numarasına kaymıştı. Sonrasında onun sözünü dinlemeyip geldiğim için bana kızacağını düşünerek bundan vazgeçmiştim. Onun yerine caddenin karşısındaki markete girip bir şeyler aldım. Tam ödeyeceğim sepete birkaç şişe bira alıp tekrar aynı yere döndüm. Oturduğum yerde saçları omuzlarında biten bir kız gördüğümde bu kızın Deniz olmadığını anlayıp anlık gelen heyecanımı üzerimden atarak kızın yanına oturdum. Poşetten aldıklarımı çıkarırken şişelerden bir tanesini ona uzattım. "İster misin?" Kız şişeye uzanıp beni hafifçe süzdüğünde bir tane de kendime çıkarıp benim için açmasını rica etmiştim. Şişeyi tekrar bana uzattığında dudaklarıma götürüp içtiğim şeyin boğazımı yakmasına izin verdim.
(18 yasindayim ve hic alkol kullanmadim, salliyom su an 🚬)
"Neden içiyorsun?" "Aşk acısı, ya sen?" Dediğim şeyle gülümseyip tekrar denize dönmüştü gözlerini. "Sen ikram ettin." "Ah, doğru ya..." yanımdaki kız kıkırdarken şişeyi tekrar dudaklarıma götürdüm. "Gülme." "Tamam tamam gülmüyorum." Bu dedikten sonra hâlâ gülmeye devam eden kıza dirseğimle hafifçe vurduktan sonra dudaklarına fermuar çekmiş gibi yaparken bende onun gülüşlerine eşlik etmiştim. "İçmek için fazla küçük değil misin?" Durup dururken sorduğu soruya karşın gözlerimi üzerinden gezdirip onu incelemeye başladım. Görünüşüne bakılırsa yaşı benden pekte büyük değildi. "Senin de benden farklı olduğunu sanmıyorum, kaçlısın?." "03" dediği şeyle kahkaha patlatırken ona döndüm. "Benden küçükmüşsün." Kahkahalarımı bildirim sesi bölerken hızla telefonumu elime almıştım.

Terbiyesiz: Gelemedim üzgünüm

"Artık gerçekten şaşırmıyorum." Yanımdaki kız bana dediğimi anlamlandıramamış bir şekilde bakarken telefonu sinirle cebime soktum. "Erkek arkadaşın mı?" Sorduğu soruyla yüzüm düşmüştü. "Kız arkadaşım." Yanımdaki kız öksürmeye başladığında bir andan onun sırtına vurup bir yandan da yanlışımı düzeltmeye çalışıyordum. "Arkadaşım yani." Öksürüğü geçtiğinde elimi sırtından çekerek bir şişeyi daha ona uzatıp açmasını bekledim. "Ben Selen bu arada." Şişeyi gülümseyerek bana uzatırken bende elinden alırken aynı şekilde karşılık vermiştim. "Bende Buse."

"Ahh o da ben Deniz bu arada demişti bana..."

"Hayır salak aklından çıkar şunu" elimle alnımı döverken Selen bileğimi turmuş ve kendine çekmişti. "Bir sorun mu var?" Sanırım yoktu, belki de vardı.. artık hiçbir şeyden emin hissedemiyordum kendimi.

***

Birkaç şişeden sonra midem içeride horon tepinmeye başlarken Selen'de tek bir mimik dahi oynamamasına şaşırıp artık eve gitmem gerektiğini hatırlatmıştım kendime. Tam ayaklanacağım sırada başımın felaket derecede döndüğünü hissedip geri oturmuştum banka. Selen bana bir şeyler söylerken kulaklarımdaki uğuldamadan dediği hiçbir şeyi net olarak anlamıyordum. Selen hâlâ beni tutarken karşımdaki silüetin yerini tanıdık olan o silüetin almıştı. Elimi ona uzattığımda gözlerimin dolmasına engel olamamış ve yaşların akmasına izin vermiştim. Gözlerim kapanırken dudaklarımdan dökülen tek bir kelime vardı.
                       ..."Deniz"...

_______________________________

Slmlar asklarim gecenin bu saatinde ne bok isin var burada dediğinizi duyar gibiyim
bu bir ozur yazisidir
Sebnem'ime yb aksam atarim diyip atmadiğim icin ondan ozur diliyorum 🥺😔

(Yildizlamayi unutmayin optum sizi)

If I Really Love u  | gxg |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin