15- Mmh güzelmiş

2K 148 13
                                    


"O zaman söyle bana Deniz, sana inanmak istiyorum..." dediğim şeyle dikleşip yanıma yanaştı. "Dün annemler aniden çıkageldi, yemin ederim gelecektim." Pekala bu makul bir sebepti. "Peki ya diğer günler?" Sorduğum soruyla tekrar eski yerine sinince ayaklandım. Tam adım atacağım sırada Deniz bileğimi kavramıştı. "Gitme" "Gitmiyorum Deniz" bileğime sardığı parmakları gevşediğinde bileğimi ondan kurtarmıştım. Böyle davranmasını hiç sevmiyordum, bir inişli bir çıkışlı olmak benim sıradan hayatım için fazla atraksiyonluydu. "Çöpe atacağım" elimdeki kağıt kahve kutusunu gösterirken bakışlarını tekrar duygusuzluk bürümüştü. "Seni kaybetmek, arkadaşlığımızı bozmak istemiyorum."

"Arkadaşlığımız... Aynen"

"Böyle davranmaya devam ettiğin sürece kaybedeceğin bir arkadaşlığımız dahi olmayacak." Odadan ayrılıp geri döndüğümde oda hâlâ kurduğum cümleden sonraki sessizliğin esiri altındaydı. Birkaç dakika bu sessizliğe dayanmış olsamda sonrasında ayaklanmıştım. "Konuştuğumuza göre ben gideyim artık." Karşımdaki kız tam ağzını açacağı sırada bakışlarım onu etkilemiş olmalı ki sadece pekala demekle yetinmişti.

***

Dün yaşanan onca olaydan sonra bugün Şebnem'le dertleşmek çok iyi gelmişti. Saat gecenin dördüydü ve Şebnem anlattığım şeyleri sıkılmadan gün boyu dinlemişti. Evet biz birbirimize çok alışmıştık.

"Dur dur asıl bomba geliyor."

"..."

"Sabah gözlerimi kimin yatağında açtım?"

"DENİZ Mİ!?"

"Hayır sapsal o gelmedi ya..."

"Aaa doğru lan ben o ayrıntıyı unutmuşum, eee Deniz'in değilse kimin o zaman?"

"Bende tanımıyorum."

"NEEEĞEĞEĞ! ALLAHIM BU KIZ BANA KALP KRİZİ GEÇİRTECEK"

"Ya dur kulağımı siktin, anlatıcam bekle."

"NEYİNİ ANLATACAKSIN KIZIM?! Bak seni zorla falan götürmüşse polise gidelim, bir şey yapmış mı sana? Nasıl kaçtın onun elinden?!!"

"Şşh sakin ol, bir şey yapmadı. Selen çok iyi birisi ve-"

"YA DAHA DÜN TANIŞTIĞIN BİRİSİNE NASIL ÖYLE DİYEBİLİRSİN?!?"

"Sana da öyle demiştim..."

"Ben başkayım, o başka"
(Kiskanc Sebnem is basinda)

"Tabii ki öyle ama anlatmama izin vermiyorsun kii"

Konuşurken yaptığım şirinliğe karşıdan bir gülücük aldığımda cümlemin devamını getirdim.

"Ben uyanıp kusarım diye başımda kovayla beklemiş

"Evi kirlenmesin diyedir o"

"Beni eve bıraktı motoruyla"

"Yolunun üstüdür ondan bırakmıştır"

"Deniz'le alakalı bir sorun olursa arayayım diye numarasını verdi"

"Kavgacı olduğu için birisini dövmek istediği-"

"Şebnemm"

"Aman be sustum, iyi kızmış tamam"

"..."

"Ama yine de gerçekten tanımadan güvenme o kıza, neyse yatalım artık yarın okul var"

"Tamamdırr iyi geceler"

If I Really Love u  | gxg |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin